Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Die video’s boeien mij ook niet maar kleding wisselen voor het koude seizoen doe ik wel, ik heb helemaal niet veel kastruimte dus m’n echt warme wollen truien berg ik ergens anders op in de zomer, en voor de winter haal ik m’n zomerjurkjes en dunne korte bloesjes met korte mouwen weer weg. Niet echt “nieuwe kleding tevoorschijn halen” maar wel opbergen wat ik dit seizoen sowieso niet aan zal doen, scheelt toch ruimte.

7 likes

Ik vind veel coaches raar maar ademcoach is er niet een van. Echt ontzettend veel mensen ademen verkeerd, goed ademen kan heel veel doen voor betere slaap/fitter gevoel/lager stressniveau. Is juist heel waardevol om hier goed mee geholpen te worden.

Wel weer heel typisch dat ze dit dan aan Sanny vragen, die dit letterlijk maar 3 weken doet, en niet aan iemand die er daadwerkelijk verstand van heeft.

13 likes

Het stond laatst ook in de Happinez dacht ik. Misschien dat ze het daar heeft gelezen?

4 likes

Het is nog een beetje te vroeg voor 1 april

6 likes

Wel chill, nooit meer te laat met het ontharen van mijn bovenlip

11 likes

Binnen de logopedie wordt een dergelijke pleister al langere tijd gebruikt bij de behandelmethode voor afwijkende mondgewoonten. Een logopedist heeft er ook nog voor gestudeerd, in tegenstelling tot de zelfbenoemde ademcoach.

6 likes

Oh ik krijg zo de kriebels van Vita met haar orthomoleculair therapeut, haar EMB bloedtest en nu haar nieuwe dieet.

1 like

Die zijn handgemaakt door een vrouw uit België en haar moeder, dacht ik! Ik heb dat toen ooit eens opgeschreven want vond dat zo’n leuk servies. Zal eens kijken of ik 't kan terugvinden. Misschien heeft ze er nog een blog of post over geschreven oid?

Edit - Spots and Speckles!

3 likes

Oh ik wilde juist net posten dat ik nog nooit iets van haar gezien had maar echt ‘geniet’ van haar spreekstem. Heel fijn stemgeluid.

5 likes

Omg dat feestje van Fadim voor haar dochter die 1 wordt ?!?! Kan daar echt niet bij hoor :joy:

2 likes

Kan mij ook niet voorstellen dat ze deze bullshit echt gelooft, doet ze toch alleen maar omdat ze er geld voor krijgt

1 like

Denk ik ook. Volg haar ook niet meer, klaar met die onzin.

3 likes

Badkamer is geen spon

1 like

Oh sorry herinnerde het me verkeerd :grinning:

2 likes

Ik slaap ook met een plakkertje op m’n mond :grimacing: Wel een ander soort tape, niet met zo’n sterke lijm.
Voor wie hier meer over wil weten: lees eens wat over buteyko ademhaling.

Ik slaap beter en voel me ook fitter en ik ben er niet eens heel rigoreus mee bezig.

4 likes

Ja zit het ook net te bekijken op haar Stories… het is ook typisch gericht op de volwassenen (sushi, diverse drankjes) en niet echt voor de
kids? Of lijkt dat maar zo?
Vind het ook erg overdreven met die flesjes water en de hele boudoir uitstraling.
Dan nog liever de beige ballonnen en glitters van Kae

3 likes

Volgens mij zag ik ook van die zakjes knijpfruit voor kinderen en snoep taart whatever
Maar idd ze doet dit natuurlijk voor zichzelf en voor insta denk ik, dat kind heeft hier niet heel veel aan buiten al dat speelgoed en die twee mini auto’s die ze gekregen heeft wtf :joy:

3 likes

Holy shit, wat veeeeeel haha!

1 like

Ik denk eigenlijk wel dat ze dit echt gelooft. Maar misschien interpreteer ik het verkeerd bij haar.

1 like

:scream: gaat nu een pleister plakken!

Nee maaar serieus, heb altijd het gevoel alsof ik niet door mn neus kán ademen en wordt dan weer met zo’n gare droge mond helemaal blegh wakker!

1 like