Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik ga nu echt als zo’n afgezaagde snowflake klinken misschien, maar hoe zou jij het vinden als iemand je beoordeelt op je hoofd? Je hebt een ordinair hoofd…wat wil je precies dat iemand doet met zo’n waardeloze kutmening?

19 likes

Wat fijn dat een vrouw in touch is met haar seksualiteit of is dit vies?

2 likes

Ik vind Monica op een bepaalde manier wel heel relatable eigenlijk. Twee dagen sporten volhouden en daarna geen zin meer hebben. Maccie eten op de meest random momenten. Dagen hebben dat ze alleen in bed wil liggen series kijken. Momenten dat ze ff niet lekker in dr vel zit. Gewoon niet altijd rozengeur en maneschijn en daar heel open over zijn, maakt voor mij wel dat ik haar over het algemeen nog altijd graag volg.

Ohja en ze probeert al die dingen ook niet eindeloos te verdedigen, zoals veel influencers wel doen. Ze benoemt gewoon dat ze iets doms doet en zegt: “als je dat dom vindt, jammer voor jou.” Vind ik wel verfrissend eigenlijk.

68 likes

ik volg monica zelf niet meer, dus ik weet niet hoe het nu is, maar wat jij zegt is precies waarom ik haar heel lang gevolgd heb met plezier. bij monica had ik altijd sterk het gevoel dat ik oprecht naar een vriendin aan het kijken was en dat zij heel authentiek is/was. dat “gewone” aan haar (maccie eten op random momenten, niks volhouden, alles kut en ellende vinden) voelde nooit gemaakt bij haar. ik denk dat die mate van herkenbaarheid haar echt heel erg heeft geholpen in haar succes

13 likes

En Nicks koffie van 5 euro. Heb zelf de vlog afgezet na de zoveelste ‘heerlie’.

5 likes

Dit heb ik nog meer bij Kaj Gorgels. Hoezo is dit ineens een presentator.

Edit:

Hier hoor je ook heeeelemaal niks meer over ofwel?

Ik googelde op kay gorgels spiritueel :joy:

7 likes

Hahaha nee dat is een dikke flop geweest. Hebben ze wel eens verteld in hun podcast. Heeft hun heel veel geld gekost zeiden ze

4 likes

Lol past ook totaaaaal niet bij Monica.

3 likes

Haaaaha ja, de voorwaarden zijn waarschijnlijk dat je geduldig moet zijn. EEN, TWEE, DRIE, GO! moet kunnen roepen en een beetje supporten. Maar hij is wel presentator ja! Volgens mij heeft hij niks anders gepresenteerd dan expeditie Robinson. Ik las ergens hier dat hij temptation island gaat presenteren?
Oh oops hij heeft al temptation island gepresenteerd geloof ik. Maar dat heb ik nog nooit gekeken.

2 likes

Hij doet sinds vorige week ook het zeer hoogdravende Are You The One, waarbij je ziet dat hij heel hard probeert een serieuze presentator te zijn

4 likes

Dat hele serieuze vind ik sowieso heel grappig bij zowel kaj als nicolette in expeditie Robinson. Alsof het om leven en dood gaat die blikken van ze.

8 likes

Heb ff gegoogeld dat wat hij allemaal gedaan heeft, hij is presentator van ER en Tempation Eiland verder heeft hij wat kleine dingen gedaan.

Volgens mij stelt RTL sws niet echt hoge eisen aan presentatoren.

1 like

Ik moest echt hardop lachen toen ik dat beeld voor me zag dat hij daar staat. Maar eigenlijk nog meer als hij achter zo’n desk van het NOS journaal zou zitten omg.

1 like

Zou me serieus niet verbazen als hij binnenkort bij op1 aan de desk zit. De lat ligt me toch laag bij sommige programma’s

3 likes

Maar iemand zei hier dat Monica dan o.a. een bn’er status heeft gekregen omdat ze bevriend is met Kaj. Dit klopt toch niet? Eerst was Mo ‘de vriendin van’ toen eerder nog ‘de ex van’. Toen was Kaj totaal nog niet bekend toch? Denk eerder dat hij heeft meegelift op het succes van Mo en zij zijn tijdens concentrate bevriend geraakt en ineens kwam zijn irritante hoofd vaak in haar vlogs. Volg haar al een behoorlijke tijd niet meer, maar komt hij nog in haar vlogs?

Whaha dit vond ik wel entertainment. Mensen die schrikken zijn zo grappig haha

8 likes

Haha ja en ik vond het ook grappig dat Nick Bonnie wilde trakteren op het staan op een weegschaal ter waarde van 20 cent :joy:

11 likes

Helaas denk ik dat je gelijk hebt. We kunnen wel willen dat het anders is, maar dat is het niet🤷‍♀️

4 likes

Ja, pretty girl (white) privilege.

3 likes

Men vergeet ook dat haar job bij Ronnie Flex letterlijk mooi zijn was. Volgens mij deed ze toch echt niks meer dan start en pauze indrukken?

18 likes