Soms kwijl ik de tape er ook wel af en aan het begin trok ik hem er soms af in m’n slaap geloof ik, maar na een tijdje went het wel!
Heb jij astma? Daar gaan de meeste artikelen die ik via scholar vind over namelijk. Of doe je dit met een andere reden?
(Ik ben tot spijt van mijn vriend een notorious mouthbreather in mijn slaap, hij zou me graag een stuk tape opplakken denk ik)
Josh V plaatst een story over haar zwangerschap, dat ze die nu zwaarder vindt dan de eerste en zet ze er tussen haakjes bij “misschien door de vele trappen hier in huis
” VRIENDIN JE HUIS HEEFT EEN FUCKING LIFT
Bonnie is vandaag, dus 24 okt, bij Bram op bezoek geweest. Wanneer gaan we dat terug zien in de vlog?
- Heel snel, want na de drie weken vakantie heeft ze niks meer gevlogd.
- 24 November
- Tijdens vlogmas
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Eerst komt wss een vlog over dat ze naar froukje zijn geweest in brussel.
Ik had nog nooit van deze meid gehoord dus ik ben na dit verkooppraatje meteen gaan kijken, maar ze vlogt in het Engels? Wat heb je dan sowieso al voor grootheidswaan
Was/is zij ook niet een model?
Omdat ‘t merendeel van haar volgers niet Nederlands spreekt, heeft niets met grootheidswaan te maken.
Ik vind haar juist heel grappig op Instagram. Niet per se relatable (want dat is geen enkele influencer), maar wel sympathiek
Geen astma! Doe het voor ontspanning/beter slapen
ik ook!!! Zou ik zo graag willen. Vrijstaand, in het bos…
Die spon van armedangels komt me echt de strot uit zeg, vind dat ook zo’n afknapper van een merk dat zegt duurzaamheid belangrijk te vinden
Ja en ook irritant dat influencers daar voor vallen
wel allemaal B-influencers, maar toch…
Die influencers boeit duurzaamheid sowieso zelden dus snap dan wel dat zij t niet raar vinden
Het maakt iig dat ik niet snel weer iets van armed angels zou kopen
Wat voor spon is het dan?
Misschien een domme vraag, maar wat nou als je een verstopte neus krijgt? Ik ben geïntrigeerd maar ik zou super bang zijn dat ik zou stikken omdat mijn neus zich vult met snot.
Nee dat gebeurt niet hoor. Ik heb dit ook een tijdje gedaan (ook als ik verkouden was) en sliep toen echt zo veel beter. Ik ga er ook weer mee beginnen.
En als je neus verstopt is dan is dat meestal maar 1 van de twee
Ik denk dat je het er dan zelf afhaalt/afkwijlt in je slaap 
En wat voor tape gebruik je daarvoor, want het is speciale tape toch?
In november een Easytoys campagne dus. 🥸