Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja is weleens gezegd toch, dat Ronnie meedeed aan een wedstrijd en dan moest er minimaal 1 iemand in de ‘act’ onder een bepaalde leeftijd zijn. Hij kende Mo wel van school en jongens waar zij mee omging en heeft haar toen gevraagd, zodat ze dus voldeden aan de leeftijdseisen. Niet omdat hij echt iemand nodig had in die functie ofzo haha.

3 likes

Wat tof!

27 likes

Wouw, ook heel goed gedaan.
Want soms is het net niet. Dit is er pal op.

7 likes

Haha lees je daarboven dat monica zo oprecht en authentiek was, en dan komt ze vervolgens met zo’n platform aanzetten? 🥲 snap wel dat dit is geflopt

Ik vind het ook grappig dat Monica vaak authentiek genoemd wordt, terwijl ik haar echt niet authentieker ervaar dan een Willemijn, Martine, Mascha, Cynthia en anderen uit die tijd. Die zijn ook heeeel erg zichzelf. Denk eerder dat Monica’s gedrag (asociaal veel schijt hebben, beetje dramatisch, veel geld uitgeven, leuke feestjes, beetje showbizz jetset) door meer mensen leuk wordt gevonden om naar te kijken.

22 likes

Veeeeelste makkelijk. Vind ik eigenlijk niet ok. Kunnen we dit weer oprakelen?

6 likes

Haha ja maar die reactie van die vent dan. Gewoon stug vol blijven houden dat de waarde echt wel 300 eur is, dat ze groots uit hebben gepakt en dat 95% heel blij is ermee. Hoedan. Kan zich zo voegen bij dat stelletje debielen in ons kabinet. Dan vind ik de reactie van Monica toch heel wat sympathieker en oprechter

1 like

Monica komt overal mee weg. Die gaat ze gewoon omkopen ofzo.

Heeft iemand dit gekeken? Ik kijk eigenlijk doorgaans nauwelijks video’s van Jessie maya, maar ik vond dit wel sneu. Maar ook, waarom als je voor het eerst alleen op vakantie gaat direct 2 weken? Lijkt me veel te lang. Wellicht dat veel mensen dat ook al tegen haar hadden gezegd. Wel fijn dat zij wel gewoon eerlijk is en het zegt dat ze gewoon bestwel een kutvakantie al met al heeft gehad.

7 likes

Alleen reizen brengt je zo dichter bij jezelf, en het is niet allemaal maar leuk. Maar juist dat emotionele leert je zoveel over jezelf.

8 likes

de video van noor en sander met mascha en gregor zijn echt 4 pubers die het - gniffelgniffel - het over seks hebben haha

5 likes

Niet alleen reizen brengt je zo dichter bij jezelf, toch? En ik zou er geen geld voor hebben om een ticket eerder terug te kopen @dilla. Dit klinkt mij wel een beetje geprivilegieerd en makkelijk zo bij elkaar. Is niet voor iedereen weggelegd.

18 likes

Die video slaat echt nergens op en ze reageren steeds verbaasd op elkaar terwijl ze alles wat ze benoemen toch allang van elkaar weten? Zelfs ik weet dat Gregor vroeger een hunk was :woozy_face:

Hopelijk nodigen ze Monica en Robert de volgende keer uit

9 likes

Ik bedoel niet met alleen reizen dat reizen het enige is, maar ik bedoel in je eentje reizen

3 likes

Ik vind het ook geen handig gesprek omdat een stel voorin zit en steeds ongemakkelijk naar achter moet kijken en elkaar niet aan kunnen kijken

3 likes

Is uberhaupt op vakantie kunnen niet al mega gepriviligeerd? Ik ben aan het sparen voor vakanties en voel me onwijs bevoorrecht dat ik dat kan doen.

8 likes

Het ging me er meer om het gemak waarmee dit gezegd werd:

“je kunt altijd eerder een ticket terugboeken als je het echt niet trekt.”

Dat is niet voor iedereen zo weggelegd.

2 likes

Ik begrijp die trigger warning niet. Je ziet iemand snotteren over dat ze zich op vakantie niet fijn en alleen voelt. Dus?

8 likes

Waarom noemt Co with the Flow die vriend van haar die langskwam nou Parel? Heeft ze ooit zijn echte naam genoemd?

Ja begrijp hier niks van, krijg een beetje “zwaar leven” vibes hiervan

1 like

Ja ik denk dat je echt veel leert van helemaal alleen zijn, je in een vreemde taal moeten uitdrukken, jezelf vermaken en alles zelf regelen. Is toch iets dat je in je dagelijkse leven niet echt doet.

Snap dat er ook mensen zijn die niet van reizen houden en ik denk niet dat je als je niet reist je geen compleet mens kan zijn die zichzelf door en door kent, maar het is wel een heel groot voordeel (en ook heel confronterend) aan alleen reizen dat je jezelf snel van je beste en slechtste kanten leert kennen. Vind ik dan.

11 likes