Omg sameš„²
Haha sorry, was te lui om steeds ArmedAngels te typen
š„²
Ja 15% Als je de # detoxdenim volgt wordt je ermee dood gegooid. Ik zou zelf kijken of er een leuke infuelnza is die je het gunt 
Oh haha. Ik weet niet of AA (armedangels dus!) meedoet aan BF hoor? Eigenlijk hoop ik van niet 

Zoek je iets specifieks, want zalando heeft ook wel veel van ze.
De meeste curtain bangs die ik langs zie komen zijn sowieso meer face framing layers dan echt bangs.
Haha dit is echt een beetje de ālobā (long bob) trend van een paar jaar geleden. Je hebt geen lange bob, je hebt gewoon 5 centimeter van je haar afgeknipt
Ik ben gewoon geinfluenced door Bonnie, heb zoān menstruatieonderbroek besteld. Ben heeel benieuwd.
Hoezo, iedere rando op insta is volleerd afstands-dokter hoor
Is alweer verwijderd de story, of was het langer geleden? Iig lekker dom 
Lol die conclusie ook: 112 is onduidelijk dus ipv vragen aan experts wat te doen en dat opvolgen vertrouw ik op mijn followingā¦
Misschien hengelt ze naar schorpioenengifuitzuigapparaatspon

maar zelf dokteren is toch veel te hip tegenwoordig. Beetje Google en ze weten alles
Doet denken aan de IT crowd waar ze de brandweer een e-mail sturen.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die een zwangerschapstest doen om te bevestigen dat ze niet zwanger zijn. Net zoals dat twee vrouwen samen een test doen, of twee mannen samen met een draagmoeder. Ik zou het aanmoedigen als elke vorm van diversiteit in een reclame voorkomt en niet alleen maar de jeej happy ik ben zwanger smiley. Je kan ook de opluchting tonen als iemand (gewenst) niet zwanger is. (Ongewild niet zwanger lijkt me dan wel weer wat confronterend voor een reclame)
Nee, ik denk dat ze bedoelt dat er ook veel mensen zijn voor wie een test niet altijd goed nieuws brengt: weer niet zwanger, en dat ze wil dat het niet enkel heppie de peppie reclamespotjes toont van mensen in blijde verwachting.
Ja terwijl hij gewoon zo makkelijk 0118999881999119725ā¦3 had kunnen bellen
Dit doet me denken aan zoān advertentie dat een vrouw met een dikke zwangere buik blij naar zoān test kijkt
Volgens mij is er nu ook een reclame op tv dat een stel erachter komt dat ze een tweeling (of drieling?) krijgen maar die vrouw heeft al een grote buik, dat ik echt denk: alsof je daar dan pas achter komt 
Er was toch al lang geleden een reclame waarin iemand blij naar een negatieve test keek? Weet niet meer of dat in NL ook was of niet, daar kwamen toen dacht ik veel negatieve reacties op.
Hoezo? Iedereen die ik ken die zwangerschapstesten koopt is (nog steeds) in de levensfase waarin ze enorm blij zijn dat ze niet zwanger zijn. Niet alleen koppels maar ook singles. Die mensen kopen ook zwangerschapstesten want het antwoord is of ja, of nee, en dat is wat Clearblue levert, een antwoord op de vraag of je zwanger bent of niet. Het is geen āwanneer kan je het beste neuken als je een kind wilā-test.
Waarom zou je alleen reclame maken voor de mensen die een āja zwanger!ā willen en niet voor de miljoenen mensen die je product gebruiken als een āgodzijdank!!! Ben over tijd maar niet zwanger!ā, die zijn toch net zo goed consumenten van het product. Ze verkopen zwangerschapstesten toch niet exclusief aan mensen die zwanger willen worden, maar aan iedereen die uitsluitsel wil of er wel of niet wat groeit in hun baarmoeder.
Lijkt me juist handig om je niet alleen op de helft (of misschien meer, weet niet hoeveel procent van hun klanten zwanger wil worden) van je klanten te richten.