Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja, herkenbaar. Vond het in het begin wel leuk, maar ben er nu wel klaar mee. En we krijgen er nog 1… pfff.

Maar hebben we dan vanaf woensdag herfstvlogs of zit er weer een week vakantie tussen? Want morgen de laatste interrail… maar dan? :kissing_smiling_eyes:

1 like

Ja dan woensdag weer normale vlogs, volgens mij dan een Efteling vlog wat dan inmiddels ook weer 2 weken geleden is, maargoed:P Vind Efteling vlogs altijd ‘priemelien’ (zoals Nick zou zeggen :expressionless:).

5 likes

Wat een afschuwelijke kleding laat monica weer zien van Nakd in haar stories.

8 likes

Hoe lang was dat kind daar dan dat die ontwricht weer terug kwam naar Nederland?

1 like

Maar hopelijk had het kind wel selfies gemaakt met allemaal arme kindertjes zodat ze die later op Tinder kunnen posten

2 likes

Ja vreselijk gewoon. Ook weer 0 moeite om een beetje leuke foto’s te maken van een afstandje en in een normale houding :joy:

3 likes

Nienke Plas is nooit ziek omdat ze positief in t leven staat mensen! Haar advies aan degenen die wel vaak ziek zijn is om ook positief te denken! Dan wordt je niet meer ziek!
Zal vanavond meteen even een rondje ziekenhuis maken met m’n megafoon, waarschijnlijk ga ik levens redden met dit advies.

44 likes

Ah verklaart waarom ik alweer ziek op de bank lig!

9 likes

Ah dat verklaart waarom ik me niet zo fit voel.

13 likes

Ah dat verklaart waarom oh wait

Nou ja eigenlijk vooral waarom ik haar niet volg eigenlijk

8 likes

Ik heb er echt te lang over gedaan om erachter te komen op wie Mignon me nou steeds deed denken, maar ik weet het eíndelijk: Bunny Meyer aka Grav3yardgirl!

13 likes

Ik zie het ook.

Maakt Bunny nog content?

Edit: Ik zie van wel en ik zie ook dat het aantal views in verhouding met het aantal abonnees echt laag is.

2 likes

Ohhhh die kitten van Jessie Maya :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes_cat:

4 likes

Same! Ze had echt beter 2 weken lang 1 extra video kunnen plaatsen :yawning_face: ook het verloofdegedoe kwam me na een tijdje wel een beetje nn neus uit: snap dat ze heel happy zijn en dit voor hen een paar dagen was. Maar wij horen het al een maand ofzo aan ondertussen :joy:

6 likes

Ik vind haar vlogs erg leuk!

6 likes

Oké even een braindump na het kijken van Mascha dr vlog:

• Hoe kan het dat die vlogs steeds slordiger worden geedit? Er zitten zoveel stukjes in die er makkelijk uit hadden gekund, waardoor de video een stuk professioneler zou ogen.
  • Door het forum hoor ik dat speeksel slurpen nu ook en het is… vreselijk. Thanks guys :stuck_out_tongue_closed_eyes:
  • Can’t handle Gregor en waarom is hij ineens zoveel in zijn boxer in beeld?
  • Is het hip om het woord uur niet meer te gebruiken? “Het is nu 11, het is nu 5”, wat is deze?
  • Supernaar dat ze zich twee avonden op rij onveilig heeft gevoeld in de stad :pensive:
16 likes

Hi, late reactie, maar meelezer hier. Je vertelt dir bijna als feit. Ik ben zelf geadopteerd en heel blij met mijn adoptie. Net zoals de andere 70% volwasssen geadopteerden in Nederland. Dat was het resultaat namelijk van het laatste CBS onderzoek. Heb je enig idee wat er anders met de meesten van ons was gebeurd? En moeten we dan ook maar geen vluchtelingen meer toelaten? Zo’n cultuur argument is toch heel erg FvD?

71 likes

Ik vraag me soms echt af of influencers door hebben hoe publiek hun info is. Leonie gaat naar een meubelmaker die en keuken voor haar ontwerpt. Het eindresultaat is boven budget. Nu vraagt ze in haar igtv aflevering tips om te onderhandelen want ze heeft gehoord dat dat op keukens vet goed kan. Dan denk ik: straks kijkt deze persoon je vlog? Ga gewoon in gesprek óf doe aanpassingen.

7 likes

Hé hé, Jennie haar keuken is eindelijk gefilmd. Door Interiorjunkie en Whitney. Benieuwd naar het resultaat.
Vind het nog steeds jammer dat ze gestopt is met vloggen, zelfs m’n vriend vroeg waar is de boshuisjevlog? :stuck_out_tongue:

6 likes