Ik denk dat Leonie wel weet dat die keukenmensen dit kunnen lezen. Zal me niet verbazen als het in haar voordeel werkt. Ik ken haar natuurlijk niet, maar ze komt op mij over alsof ze weet hoe het influencespelletje werkt en weer hoe ze het in kan zetten.
Ik geef het een 7.6
(snap nooit waar die extreem precieze cijfers op tienden na de komma voor eten op gebaseerd zijn )
Denk bij hen wel een beetje de recurring themes (missch gekscherend) want ze doen het wel heel vaak, vertelde Bonnie eens (cijfers geven idd)
Ik zat net naar een een interview met Timothee C. te kijken en de manier waarop hij lacht deed me aan Nick denken
Als het met oog op sponsoring is vind ik het behoorlijk asociaal naar de meubelmaker die het initiële ontwerp heeft gemaakt.
Dat stukje in Bonnieâs vlog met die copyright vrije muziek, echt 100 keer achter elkaar âNick, dit is toch NIET normaalâ. Meid, calm your tits.
Sowieso kan Bonnie ZO verbaasd doen over dingen dat ik soms ook denk âkom onder die steen vandaanâ.
Maar ze zegt toch ook in de vlog dat ze niet weet of dat gebruikelijk is bij meubelmakers?
Ik kijk nu de laatste vlog van Mo. Dat ze zich klaarmaakt voor het Televizier gala. Is het gebruikelijk dat de kapper je haar vastzet en dan âs middags zegt; vanavond kun je zelf thuis de spelden loshalen en dan valt het gewoon mooi doei!
En nee het viel niet mooi (na een middag in die spelden) kreeg rare en hoekige knikken etc, dus moest ze last minute weer terug naar hem om punten snel te föhnen
Je ziet bij Kendall etc dat hun haar tot het moment van opgaan nog wordt gedaan namelijk
Ik zit het tweede seizoen van like Monica te kijken bij gebrek aan beter maar het is zĂł slecht haha, echt niet te doen gewoon. Mo heeft steeds zoân nep geacteerd stemmetje en het gaat gewoon helemaal nergens over. En die Robbert staat er steeds bij als een zoutzak. Matthijs steelt wel de show.
Rianne Meijer is denk ik mijn ultieme hate-watch. Zij doet zooo hard haar best om likeable en relatable te zijn. Maar ze doet nog véél harder haar best om wel in dat ideale instagram plaatje te passen, maar om vervolgens wel het hardste te roepen âhi ha ho kijk mij even normaal zijn met mijn onderkin en but squeezeâ.
Ik vind het hele idee achter normaliseer normaal zijn helemaal top, alleen bij haar is het gewoon ronduit fake en hypocriet. Want ze houdt zelf in stand waar ze zichzelf zogenaamd tegen uit spreekt.
En dan ook nog die vreselijk âlolligeâ dansjes steeds, het valse zingen in de auto en dat geforceerde hoofd met die ogen die samen geknepen worden. Urgh i canâtttt
Klinkt als een vorm van valse bescheidenheid en dan i.p.v. bescheidenheid een wannabe-girl-next-door. Snap dat eerlijk gezegd ook niet, waarom zoveel mensen dat lijken te willen forceren. Mensen die echt zo zijn zeggen dat ook bijna nooit zelf. Dat kan je meestal uit hun gedrag wel opmaken.
Ik weet niet waar ik dit beter kan plaatsen, daarom maar hier.
Vogue 73 questions met Adele
Haha ja exact dit! Jij omschrijft met iets minder onderliggende frustraties
Jennie heeft de video over haar nieuwe keuken geplaatst.
Volgens mij was dit al afgesproken voordat ze besloten had te stoppen met YouTube.
Mooi geworden! Vooral ook met de witte plafonds en de lichtere vloer.
Vind ik ook! Zou zelf nét andere keuzes maken maar echt wel fijn keukentje geworden! Mooi voor haar.
Wat een verschil! Lekker fris geworden. Ik vond het een beetje aandoenlijk dat ze zo enthousiast was over het rekje dat je uit de oven kon schuiven haha!
Denk dat ze zelf ook blij is dat dit er nu eindelijk opstaat en ze echt influencer-af is.
Haha de eerste stap is al gezet:
Maar iemand schreef hier laatst nog dat ze ook een nieuwe badkamer gesponsord krijgt dacht ik, dus wel lekker zo