Kritiek op het systeem kun je pas leveren als je ook snapt hoe het systeem werkt.
Even Spuit 11, maar kopen ze de auto of leasen ze? Want kan me voorstellen dat dat ook weer met het verkrijgen van een hypotheek te maken kan hebben. Want is leasen niet geregistreerd bij het BKR?
Ze zegt in die video dat ze veel spaargeld had en een nieuwe auto gekocht heeft. Volgens mij is het āprobleemā qua huis kopen dus vooral dat ze minder spaargeld heeft.
Oooh dat is wel even goed om te weten, ik vond Esmee Noelle altijd best wel leuk, maar dan weer dit soort dingen liken⦠Nouja als een karma is ze ziek (en al haar vriendinnen ook) en kan ze dit weekend niet naar t feestweekend op t Wylde Pad
Bij mijn hypotheek werden er al vragen gesteld over een bedrag van ā¬25 dat op mijn rekeningafschrift stond. Van welk bedrijf dat was enzo dus kan me voorstellen dat er bij 10+k ook wel even wat nagevraagd wordt.
Na een funda rondje valt het me trouwens best tegen wat je voor het mega bedrag van 5ton kan krijgen aan oppervlakte in Arnhem. De markt is echt kapot
Aah oke!
Nou we kunnen er lang of kort over discussiƫren, maar zou het zelf wel lekker vinden om jezelf in beide dingen te kunnen voorzien. Heb de video zelf niet gezien, maar wordt het nog steeds Arnhem? Want dan kun je voor dat geld hier wel een dikke keet kopen (zoals we dat zeggen hier in Ernem)
Ja indd in Arnhem!
@Velours oh dat is niet mijn ervaring. Daarnaast lever je vaak de laatste drie maanden aan, kan me voorstellen dat ze niet per se binnen drie maanden al definitief de hypotheek gaan aanvragen.
Ze willen voor kerst verhuisd zijn dacht ik
Zal je wat spannends vertellen, maar voor mij is het fiscaal voordeliger om mān auto privĆ© te kopen dan zakelijk. Jajaja wat een voordeeltjes he.
Nou echt he geezā¦
Huh hebben ze dan nu al iets gekocht? Dacht dat ze aan het zoeken waren
Nope niks gekocht. Het lijkt me ook snel maar je weet nooit hoe het loopt. Als het lukt, good for them
Je snapt nu wel waarom influencers vaak miljard disclaimers en uren uitleg geven bij dure aankopen. Je ziet wat er van komt.
Ik heb een maand geleden een huis bezichtigd en daar zitten we met kerst in en dƔt is al megasnel gegaan. Het kan, maar het lijkt me inderdaad wat optimistisch. Vooral als je nog dingen wil aanpassen.
Mijn neef was 10 jaar samen met zijn vriendin toen ze naar Parijs gingen om dat te vieren. Echt iedereen verwachtte een aanzoek maar omdat hij het een nog een beetje verrassing wilde houden heeft hij gewacht tot de vakantie ernaš dus dat kan ook nog.
Hadden wij ook en deze mensen wilden snel van hun huis af. Het kan sneller natuurlijk, maar je moet wel geluk hebben hoor.
Los van de auto van Vera ben ik een beetje verliefd geworden op Jeffrey in deze video met zijn uitleg waarom hij wil verhuizen āik wil hondjesā
Sowieso is hij volgens mij wat ik zo kan zien echt een lieverd,
Inderdaad, je ziet hem natuurlijk maar af en toe langskomen in een video, en ik heb heel lang de videoās niet gekeken, maar hij komt altijd zo lief over. En ook heel verstandig en rustig of zo, ik weet niet hoe ik het moet zeggen haha.
Nee in die video vertelde ze ook dat ze zwanger raakte van iui. Ze zou daarna ivf krijgen en daar geloofde ze heilig in. Dus in die iui poging helemaal niet. Dat bedoelde ze met loslaten.