Ga echt stuk hoe Nick die kraan en dat nachtkastje gaat demonstreren
Het was ook wel echt een idioot krakkemikkig hok zeg my god, hoe durf je zoiets te verhuren?
Leuk bdaycadeau voor Lisa mooi dat Bram naar een hotel ging
Wat zit Vita te miepen joh over dat paleo voedingspatroon voor een maand. Ze is letterlijk () gister begonnen
Hopelijk wordt het wel geserveerd met een gehaktbal
Ik hoop eerder versgeperst.
BTW, die Froukje hype ontgaat mij volledig. Heb wat van haar nummers geluisterd maar ik kan niet met die monotone hipsterachtige stem + het accent(daar kan ze niks aan doen natuurlijk).
Ben nu wel benieuwd welke podcast dit is
Ja en ook nog n.a.v. die vingerprik-test die aangaf dat ze een lekkende darm heeftš gaat ze ons nu elke dag updaten over haar en haar dieet
Weet niet goed wat het hipster maakt maar ik heb tijdens deze pandemie āik wil dansenā, āgroter dan ikā en āheb ik dat gezegdā echt grijs gedraaid
Het is wss helemaal niet hipster, maar ik weet niet hoe ik t moet omschrijven. Het is muziek waarbij mijn snobmodus aangaat ofzo.
Ooh ja ik zie alleen al de meiden die daarachter zitten en ik kan me voorstellen dat het niet leuk is
Pardon
Oja haha dit verbaast me idd niks krijg altijd een beetje zoān you canāt sit with us vibe van dat groepje
Luider voor de āIk hou heeel erg van oude muziek want dat was tenminste nog muziekā mensen
Haha ja heerlijke āback to my childhoodā 80ās muziek
Hahahahahaha ik heb dit ook geluisterd waar slaaaat dit op
Maar vond de eerste aflevering wel OK toen ze gingen klagen over perstrips en andere influencers
Heb je het over de podcast van Lotte en Sarah? Die is AFSCHUWELIJK
Cynthia lanceert nu een habit tracker, maar dit heb je toch binnen een paar minuten zelf gemaakt? Ik denk echt dat zij voor sommige mensen wel nuttige producten lanceert, maar een tabel met lege vakjes�!
Ik heb even geluisterd en er staat vijf vriendinnen uit Amsterdam maar zo klinken ze dus echt niet