Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Weten jullie nog dat bloggers vroeger hun blog vrienden op hun pagina zetten? Dat vond ik chill doorklikken. Volgt iemand hier nog blogs?

1 like

Bestaan die nog? Welke zijn leuk?

Haha dus ze hebben een auto gekocht die in november wordt geleverd ā€œom het bezichtigen makkelijker te makenā€, maar willen voor kerst over zijn? :face_with_monocle:

Vera moet vooral lekker die auto kopen, maar deze beredenering slaat als :eggplant::drum: haha.

36 likes

Tip: Lotties period underwear. Is niet zo prijzig als snugg, maar wel klein merk/ duurzaam materiaal.

7 likes

Ik kijk wel eens op my simple special. Zij maakt zelf baby dingen en deelt dan haar diys. Maar ook veel persoonlijke post en die volg ik niet. Kijk echt voor de naaimachine post.

Verder ken ik er geen.

1 like

Whahaah de nieuwe vlog van Bonnie, love it.
Op een gegeven moment noemt ze Bram per ongeluk Alwin en dan reageren ze allebei echt een beetje van ā€œSorry voor de beledigingā€ :joy:

37 likes

Was dit ook niet t weekend dat ze samen waren en Alwin mrt die rare anti vaxx video kwam

2 likes

Ja volgens mij wel, dus waarschijnlijk hadden ze t er net over gehad (hem erom gejudged :clap:).

6 likes

Nah die video was 14 september en Froukje was 7 oktober

Maar denk wel dat ze het over ā€˜m hadden want anders verspreek je je toch niet zo :crazy_face:

3 likes

Was een video op zijn instagram als ik het me goed herinner, is hier een tijd terug besproken. Het was een hele speech over dat hij zich niet meer laat regeren door angst en zich daarom niet de angst aan laat praten om het vaccin te nemen, en riep daarbij iedereen op om hetzelfde te doen.

3 likes

Op zijn insta bij de instavideos. Heet ā€œMijn grens is bereiktā€

3 likes

Die titel ook :joy: Echt een Karen.

41 likes

Ga echt stuk hoe Nick die kraan en dat nachtkastje gaat demonstreren :joy::joy:

16 likes

Het was ook wel echt een idioot krakkemikkig hok zeg my god, hoe durf je zoiets te verhuren?

3 likes

Leuk bdaycadeau voor Lisa :sweat_smile: mooi dat Bram naar een hotel ging

3 likes

Wat zit Vita te miepen joh over dat paleo voedingspatroon voor een maand. Ze is letterlijk (:crazy_face:) gister begonnen

3 likes

Hopelijk wordt het wel geserveerd met een gehaktbal

13 likes

Ik hoop eerder versgeperst.

6 likes

BTW, die Froukje hype ontgaat mij volledig. Heb wat van haar nummers geluisterd maar ik kan niet met die monotone hipsterachtige stem + het accent(daar kan ze niks aan doen natuurlijk).

10 likes

Ben nu wel benieuwd welke podcast dit is :clown_face:

4 likes