Ja en ook nog n.a.v. die vingerprik-test die aangaf dat ze een lekkende darm heeftđ gaat ze ons nu elke dag updaten over haar en haar dieet
Weet niet goed wat het hipster maakt maar ik heb tijdens deze pandemie âik wil dansenâ, âgroter dan ikâ en âheb ik dat gezegdâ echt grijs gedraaid
Het is wss helemaal niet hipster, maar ik weet niet hoe ik t moet omschrijven. Het is muziek waarbij mijn snobmodus aangaat ofzo.
Ooh ja ik zie alleen al de meiden die daarachter zitten en ik kan me voorstellen dat het niet leuk is
Pardon
Oja haha dit verbaast me idd niks krijg altijd een beetje zoân you canât sit with us vibe van dat groepje
Luider voor de âIk hou heeel erg van oude muziek want dat was tenminste nog muziekâ mensen
Haha ja heerlijke âback to my childhoodâ 80âs muziek
Hahahahahaha ik heb dit ook geluisterd waar slaaaat dit op
Maar vond de eerste aflevering wel OK toen ze gingen klagen over perstrips en andere influencers
Heb je het over de podcast van Lotte en Sarah? Die is AFSCHUWELIJK
Cynthia lanceert nu een habit tracker, maar dit heb je toch binnen een paar minuten zelf gemaakt? Ik denk echt dat zij voor sommige mensen wel nuttige producten lanceert, maar een tabel met lege vakjes�!
Ik heb even geluisterd en er staat vijf vriendinnen uit Amsterdam maar zo klinken ze dus echt niet
Als ik in één van mijn luie fases zit en opeens bedenk dat ik mijn leven wil beteren, kan ik dit zo kopen. Dan ben ik ook te lui om zelf vakjes te tekenen
Oh god nu al zin om die vlog morgen te bekijken. Ik vond de vlog van die dag van dook echt hylarisch ook hahaha
10 Nederlandse Dingen die ik Mis in Amerika (video in DUTCH) - YouTube leuk een keer een video in het Nederlands van Joseffa
Die dingen kan je ook zo gratis van internet plukken, opslaan en printen
Ik heb dit kunnen printen via Google
Volgens mij heb ik een soort vicieuze circel dat ik vloggers ongeveer een jaar helemaal te gek vind en dan me aan ze begin te ergeren, om vervolgens de vloggers die ik dan irritant vond weer leuk te vinden. Vind de vlogs van Lotte weer helemaal leuk, terwijl ik me steeds meer begin te ergeren aan Bonnie? Maar dan vooral het altijd benoemen wat alles kost, of dat het waard is, alles een cijfer geven en het doe even niet zo âik kom onder een steen vandaanâ opmerkingen. Maargoed, dat is tijdelijk.
Heb ik ook met Bonnie en tegelijk ook weer heel herkenbaar hoe ze doet. Dat ze moeite heeft met rijden, aangeeft dat ze geen tips wil. Vervolgens geĂŻrriteerd is dat mensen haar tips geven en haar DMs uitzet. Ergens denk ik; laat je niet zo kennen. Maar hallo ze geeft het toch duidelijk aan? Als mensen zo slecht luisteren, zou ik mijn reacties ook uitzetten
Zag net een video van Irma Knol voorbij komen dat zij en haar vriend na 10 jaar uit elkaar zijn, maar hoe sommigen reageren johâŠ
âHet verbaast me niet, Gert lijkt een hele lieve aardige man maar jullie pasten voor geen meter bij elkaarâ
Dat zeg je toch niet tegen iemand?