Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ook echt nog NOOIT gezien, maar de keren dat ik in een trein naar de wc ben gegaan zijn ook op 1 hand te tellen.

2 likes

Ik heb er allren gekotst… verder hou ik t in tot ik op t station ben :joy:

1 like

NL maar oorspronkelijk uit een land heel ver weg en ik ken het van mijn familie

3 likes

Ja en dat ‘echt een besèèf avond’, allemaal van die uitspraken waar ik kriegel van word

12 likes

Aw, wat een nieuws! Ik ga meteen de video kijken.

Edit: Ah, wat is haar video kwetsbaar en eerlijk en rauw. Mooie video en ik hoop dat ze het een plekje kan geven.

De commentsectie is er wel een om over te slaan. Hoewel er veel lieve reacties tussen staan, lijken sommige mensen niet te snappen dat ze niet zomaar alles het internet op kunnen slingeren. :neutral_face:

1 like

Bonnie is ook echt de enige persoon op aarde die 't woord lauw nog gebruikt

10 likes

Is het bad-zout achtig?

1 like

Wat een gekte op 't friese vakantiehutjespark. Alle youtubers als dronken tienermeisjes gaatjes laten schieten bij een of andere miep😂 ook nog schieten door kraakbeen heen, ontstoken bloemkooloren incoming😫

Stiekem wel jaloers want ik ben niet zo outgoing maar nu wil ik ook m’n biezen pakken en op een nieuwe plek losgaan en gekke dingen doen. Heb alleen geen geld voor een quaterlifecrisis😅

5 likes

Gelukkig is een weekendje Wylde Pad net wat beter te betalen dan een reis naar Bali. Maar wel die heerlijke bohemian vibe!

9 likes

Ja beetje Burning man fryslan edition

5 likes

Benieuwd nu of er ook een orgie yurt staat.

19 likes

Inclusief drugsorgie op een vintage bank, rock and roll babes🤟🏼

5 likes

Ik vind het grappig dat ze nogsteeds veel adverteren met ‘de rust opzoeken in Friesland’. Terwijl ik als introvert echt paniek krijg bij het idee aan een vakantie op het wyldepad met al dat gefeest en socializen :laughing:

28 likes

Zag ik nou ook goed dat iemand getatoeëerd werd? :woozy_face:

3 likes

Hallooo waar gaat dit over, ik wil ook meedelen in de Friese party influencer scene.

2 likes

Stories van Bobbie!

4 likes

Omg nieeet?! Welke stories? :joy::scream:

Edit: gezien, had t park zelf alweer ontvolgd maar het is een ware influenzamagneet dus krijg alsnog alles mee hahahah

1 like

Ja handpoke!

3 likes

Jongens waarom zie ik die stories niet

3 likes

Het is gewoon een overview van een soort marktje en je ziet iemand gaatjes prikken en iemand handpoken, het ziet er best gezellig uit