Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Said no one ever

28 likes

Ahh die piemelparty op vakantie is echt zo leuk! Volgend jaar wil ik ook wel met ze.mee (nee grapje, ik ga mijn eigen vrienden enthousiast maken voor zo’n vakantie)

9 likes

Downtown is normaal 10 x leuker dan dat leek in de video maar komt door Corona

1 like

Ik vind mensen die dit soort dingen posten altijd zo triest. Als je 15 bent en je niet weet hoe je je emoties moet uiten oke. Maar als volwassen iemand…

16 likes

Oh ik zou echt duizendmaal liever een Foef serie kijken dan een serie over Monica, vind Mascha en Gregor echt véél sympathieker haha

2 likes

Ik werkte laatst met een stagiair die dit deed op whatsapp. Feedback gekregen? Dan een shady quote als profielfoto voor een uurtje of wat. Daarna weer normaal. Doodvermoeiend.

28 likes

Ik heb mijn gymleraar op msn toegevoegd toen ik 13 was en ging toen ook met een stomme quote over gymleraren (dat ze geen echte leraren zijn…) in mijn msn 10 x online - offline

36 likes

@Poopiesjaakie ik heb je bericht verwijderd. De persoon in kwestie is geen influencer dus hoeft hier niet besproken te worden.

6 likes

Ik kwam video’s tegen van deze Amerikaan die tegen betaling op video’s reageert waaronder tig video’s van De Beste Zangers. Tot nu huilt hij in elke willekeurige video van DBZ die ik heb aangeklikt … :sweat_smile:

7 likes

Ik kijk sinds kort de vlogs/videos van Dilan Sabah. Heb niks met make-up maar vind haar best leuk eigenlijk! Heb ook zo moeten lachen met de bevallingsvideo. Dat haar man de hele tijd hoopte dat ze even op bed ging puffen ipv in de badkamer omdat ie dringend moest poepen :joy: Hij heeft ook zo’n aanstekelijke lach haha. (Begint van 24.18 :joy:)

6 likes

Hahaha, was diegene 12? Ik zie het nu zo voor me:

Jij: “Hey dit verslag is wat aan de lange kant”
Stagiair: (╥﹏╥) yOu knOw mY nAme, noT my sTorY, :broken_heart::wilted_flower:

78 likes

Ik ga stuk. Hij vind alles geweldig, van trijntje tot Anita. Sure Jan.
Die react kanalen moeten echt een keer onder de loep genomen worden. Ik moet ook altijd lachen bij die movie reactors “Ik heb Jaws echt nog NOOIT gezien, maar ik weet alles precies te voorspellen”.

5 likes

Hahahah OMG. Moet hier om gieren. Hij steekt eigenlijk ook gigantisch de draak met dit neppe emo program :sweat_smile:
Is hij stiekem uien aan het snijden ondertussen?

3 likes

Ik ben fan van de vriendin van Alwin. Echt cute zijn ze samen

12 likes

Haha nee, was verder wel gewoon iemand die het prima deed. Kon gewoon niet echt met feedback omgaan. Moet wel zeggen dat het een slimme tactiek is, want ik wist ook nooit of het echt voor mij/collega bedoeld was. Dus heb het maar gelaten.

1 like

@loekieie ik vraag mij dus ook af of hij nou gewoon zo emo is :joy::joy::joy:

1 like

Ik lig ziek in bed YouTube te kijken en ben dus verschillende vlogs van alwin terug aan het kijken. Vind hem en zijn vriendin zo leuk samen! Vind haar vooral heel leuk, snap wel dat hij verliefd op haar is haha.

12 likes

https://www.instagram.com/reel/CSZa16fo2Pt/?utm_medium=copy_link

Ik ga stuk hierom :sweat_smile:

39 likes

Ik vind haar ook altijd wel leuk bij eetvideo’s van Alwin. Ze komt heel lief over ook.

2 likes

Keek net de vlog van Lotte en ben echt benieuwd wie het huis houdt en de honden. Geloof dat ze nu alles verdelen door de week heen: auto, honden en wie thuis is oid.

Tenminste, dat idee kreeg ik door de vlog! Weet ik natuurlijk niet zeker :sweat_smile: