Misschien gaan ze net als Estée en Aslan een shared custody doen over de honden!
Hahahaha vooral dat “nou zitten we dan” op het einde
Huh honden? Reggie is toch allang dood. En haar nieuwe hond heeft ze genomen na hun break up
Ik bedoel de honden van Lotte en Joey.
Hahahah vooral die laatste ‘zitten we dan’
Ach ik kijk die Lissabon Vlogs van Bonnie. Wat zijn Nick en zij lieve mensen zeg. Zo dankbaar en bewust steeds voor/van kleine dingetjes, ondanks het geklaag soms (but i love klagen too)
Ik weet niet waarom maar ik cringe een beetje bij die verjaardag in Bonnie’s vlog. Die mensen in vrijmibo outfits aan een winderige tafel en dan van die irritante spelletjes moeten doen.
Ik kan die vlogs van Teske echt niet aan, wat een schatje die Zeki
Ik ga helemaal stuk om de nieuwe video van Rijk met Monica en Robbert. Ik heb zo’n slecht platte humor
Wat zijn vrijmibo outfits? Oprechte vraag haha
Ja dat weet ik zelf ook niet, heb terplekke maar een term verzonnen whahaha. De dresscode was smart/sjiek.
Uh wat een zeer bijzondere tweet van een persoon wiens naam niet genoemd mag worden:: “zelfs Famke is zwanger”.
Hoezo ‘zelfs’?
Zijn haar tweets niet afgeschermd?
Geen idee of dat zo is, maar volgens mij accepteert ze dan iedereen.
Zal wel ff wijzigen hoor
Oh geen idee, dacht dat het dan de “regel” was om het dan hier niet te bespreken. Maar sws twijfelgeval want op insta is ze ook heel open (oa over dit onderwerp) en ex-YouTuber wel etc
Zou best kunnen, kom hier niet zo vaak. Ik lees ook wel eens van haar dat t haar allemaal te langzaam gaat en kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar vond dit gewoon zo misgunnend.
Staat idd afgeschermd maar ook op insta zegt ze: “het lijkt alsof iedereen in haar omgeving opeens facking vruchtbaar is”. Oke……
Maar over wie gaat dit? Kunt toch niet iemand bespreken zonder de naam en anderen (mij!!!) nieuwsgierig maken?
Sanneke
Ik vind het vooral raar tegenover haar vriend. Ze tweet de laatste tijd echt vaak over dit soort dingen. Alsof het allemaal niet snel genoeg gaat.