Er waren reacties van ‘iedereen op zn eigen tempo’ en toen gaf ze aan dat ze op haar tempo allang kinderen had gehad. Lijkt me wel rot.
Maar ze doet niet afgunstig. Jij ervaart het als afgunstig. Ze is niet boos dat een ander daar wel is (in mijn ogen). Ze is overduidelijk verdrietig omdat ZIJ daar nog niet is. Wat mij betreft heeft ze alle reden om dat te zijn, want dat is nou eenmaal wat ze voelt. Jij hebt verder niks te vinden over hoe dat naar haar vriend is, je bent namelijk haar vriend niet. Als het een normale kerel is kan hij prima dealen met het feit dat zijn vriendin zo nu en dan verdrietig is om hoe het leven is gelopen.
Het is nou eenmaal niet zo vind ik trouwens de meest trieste manier om te reageren om iemand die zegt het lastig te hebben met hoe het wel is. Minst troostende reactie die je kan geven. Er zijn zoveel dingen nou eenmaal niet zo. Zij beseft waarschijnlijk prima dat het nou eenmaal niet zo is. Dat maakt echter geen verschil in hoe ze zich nu vandaag voelde toen ze hierover tweette en stories maakte.
Ik vind dit trouwens echt zo’n hele typische manier van reageren op mensen die hele basale dingen in het leven nog niet hebben en daarvan balen. Zo van: kop op, deal with it. Alsof je er niet van mag balen dat je een jaar of tien geleden gehoopt had dat je op dit moment ergens anders zou staan, puur en alleen omdat dat naar/afgunstig is voor de mensen die dat wel hebben?
Haha maar echt
Ik weet helaas uit ervaring dat een sterke kinderwens die onvervuld is hele nare, jaloerse, oneerlijke en kinderachtige gedachten en verwensingen in je naar boven haalt. En zo lang je daar een beetje subtiel mee omgaat (en dat dus niet lukraak rondslingert naar iedereen die het maar horen wil) en af en toe probeert om het zo goed en kwaad als het gaat een beetje te relativeren, met beide benen op de grond te blijven, denk ik dat het alleen maar goed is dat je een beetje mild voor jezelf bent en jezelf toestaat om zulke dingen te voelen en te denken.
Ik vind dat je er best een beetje te luchtig over doet, met dat het ‘nu eenmaal zo is’ en ze maar niet zo afgunstig moet doen. Ze mag zeker afgunst voelen en jaloezie en boosheid en ik denk dat heel veel vrouwen met een onvervulde kinderwens dat soms heel hevig voelen.
Zoals ik net ook al zei, het zo ongenuanceerd op social media gooien is denk ik niet zo slim.
Edit: @Shaaar Amen to that
@Fenayi ik heb door je Enzo spam nu geabonneerd op hem. Ben nu bij de grasmaaier die hij cadeau krijgt van myron (gekregen? Spon?) Wat een ding.
Ben echt benieuwd naar alle huis dingen die nog gaan komen. Heb denk ik nog twee maanden om bij te kijken
Heb je ook wel een punt inderdaad. Haar gevoelens mogen er ook zijn.
Soms als het echt langdradig wordt dan spoel ik een beetje door.
Vind het ook echt bijzonder (bizar?) Ook hoeveel mensen op hem afkomen voor een foto ofzo.
Nog nooit in eentje gereden ook. Reed het okay?
Is haar zus nu haar manager? Blijkbaar…
Echt een hele onprofessionele mail ook, jeez.
Tuurlijk mogen haar gevoelens er zijn en ik vind het juist goed wanneer mensen verdriet ook delen ipv alleen het positieve (want leven is niet altijd leuk) maar ik struikel nog steeds over ‘zelfs famke’, wie zegt namelijk dat die ‘zelfs’ puur om leeftijd draait? Als ik Famke was zou ik het helemaal niet leuk vinden om dat over mezelf te lezen. Denk dan wel dat het beter is om het bij jezelf te houden, wanneer je je verdriet wil delen op social media.
Snap overigens ook wel dat je uit emotie zulke dingen kan tweeten maar lijkt me dat je dan na een paar uur er wel op terug kan kijken, hmm misschien niet zo’n beste tweet. Maakt verder ook niet zo superveel uit, maar als je het over andermans zwangerschappen hebt kan je beter extra voorzichtig zijn toch.
Tuurlijk. Maar niemand hier zegt dat dat een handige actie is. Ik zeg alleen dat ik haar manier van doen momenteel heel menselijk vind én ze overduidelijk een kutdag heeft. Het is overigens op twitter, waar jan en alleman de hele dag door allemaal onnodige bullshit over anderen tweet en de twitter heeft nog een slotje ook. Ben het ook met @grace eens, dat hoeft niet altijd fraai te zijn.
Is ook zo. Maar heb wel een mening over die tweets. Verder niks. Is ook niet alsof Famke Louise dat echt zal lezen en zowel dat ze er wakker van zou liggen, worden wel ergere dingen gezegd.
Ik snap niet dat die tweets van Sanne hier steeds weer worden gedropt
Klopt maar bedoel maar te zeggen, hoewel ik het een onbeleefde tweet vindt en onhandig staat het wel vrij laag op de lijst van dingen die echt niet kunnen.
Ik snap ook niet zo goed waarom je iemand wilt volgen die je zo slecht trekt.
Vind dat er ook wel heel selectief naar Sanne geluisterd wordt. Ze zegt er toch bij dat ze het superleuk voor al die mensen vindt, maar dat zij ook zo graag op dat punt zou zijn maar dat ze dat niet verstandig vindt in zo’n korte relatie. En dat het daarom kut is dat mensen er steeds naar vragen. Nou, dat klinkt mij allemaal heel redelijk in de oren? (ja die tweet is wel knullig maar daar is genoeg over gezegd)
Daarom moeten mensen hier ook of het hele verhaal posten of helemaal niet, want de originele post hier is compleet zonder context en klaar voor allerlei aannames.
Zijn de zusjes nooshin bezopen of ? Wat een onprofessionele mail 
Misschien ook wel gewoon nep/ iemand die lollig wil doen?