Heb je ook wel een punt inderdaad. Haar gevoelens mogen er ook zijn.
Soms als het echt langdradig wordt dan spoel ik een beetje door.
Vind het ook echt bijzonder (bizar?) Ook hoeveel mensen op hem afkomen voor een foto ofzo.
Nog nooit in eentje gereden ook. Reed het okay?
Is haar zus nu haar manager? Blijkbaarā¦
Echt een hele onprofessionele mail ook, jeez.
Tuurlijk mogen haar gevoelens er zijn en ik vind het juist goed wanneer mensen verdriet ook delen ipv alleen het positieve (want leven is niet altijd leuk) maar ik struikel nog steeds over āzelfs famkeā, wie zegt namelijk dat die āzelfsā puur om leeftijd draait? Als ik Famke was zou ik het helemaal niet leuk vinden om dat over mezelf te lezen. Denk dan wel dat het beter is om het bij jezelf te houden, wanneer je je verdriet wil delen op social media.
Snap overigens ook wel dat je uit emotie zulke dingen kan tweeten maar lijkt me dat je dan na een paar uur er wel op terug kan kijken, hmm misschien niet zoān beste tweet. Maakt verder ook niet zo superveel uit, maar als je het over andermans zwangerschappen hebt kan je beter extra voorzichtig zijn toch.
Tuurlijk. Maar niemand hier zegt dat dat een handige actie is. Ik zeg alleen dat ik haar manier van doen momenteel heel menselijk vind Ʃn ze overduidelijk een kutdag heeft. Het is overigens op twitter, waar jan en alleman de hele dag door allemaal onnodige bullshit over anderen tweet en de twitter heeft nog een slotje ook. Ben het ook met @grace eens, dat hoeft niet altijd fraai te zijn.
Is ook zo. Maar heb wel een mening over die tweets. Verder niks. Is ook niet alsof Famke Louise dat echt zal lezen en zowel dat ze er wakker van zou liggen, worden wel ergere dingen gezegd.
Ik snap niet dat die tweets van Sanne hier steeds weer worden gedropt
Klopt maar bedoel maar te zeggen, hoewel ik het een onbeleefde tweet vindt en onhandig staat het wel vrij laag op de lijst van dingen die echt niet kunnen.
Ik snap ook niet zo goed waarom je iemand wilt volgen die je zo slecht trekt.
Vind dat er ook wel heel selectief naar Sanne geluisterd wordt. Ze zegt er toch bij dat ze het superleuk voor al die mensen vindt, maar dat zij ook zo graag op dat punt zou zijn maar dat ze dat niet verstandig vindt in zoān korte relatie. En dat het daarom kut is dat mensen er steeds naar vragen. Nou, dat klinkt mij allemaal heel redelijk in de oren? (ja die tweet is wel knullig maar daar is genoeg over gezegd)
Daarom moeten mensen hier ook of het hele verhaal posten of helemaal niet, want de originele post hier is compleet zonder context en klaar voor allerlei aannames.
Zijn de zusjes nooshin bezopen of ? Wat een onprofessionele mail
Misschien ook wel gewoon nep/ iemand die lollig wil doen?
Zou ook best kunnen. Had haar zus eigenlijk ook iets fatsoenlijker ingeschat (vandaar mn dronken opmerking, alsof ik me niet kan voorstellen dat ze zoiets zou typen met nuchter verstand)
Ik kan me idd haast niet voorstellen dat het echt is. Of het is een strategie om weer in de picture te staan.
Ik kijk net de verhuisvlog van Mascha maar oooooooomg wat hebben wij veel spullen. Ja, what else is new, dat weet ik, maar ik was toch in shock haha.
Ook met een ereader kan je gewoon in de zon lezen!
Op dit soort momenten zou ik zo graag influencer willen zijn met zoān filmpje:
Vind jij het ook zo irritant dat je telefoon zo snel heet wordt in de zon ?
Dat je telefoon snel leeg raakt of je airpods? Ik krijg hier altijd zoveel dmās over hoe ik hier mee om gaā¦
Nou hier is mijn geheim : een boek. Kijk hier lig ik op mijn rug en gebruik ik dit boek zelfs als een soort schild voor de zon terwijl ik lees. Ik draag dan ook vaak een zonnebril waardoor je beter kan zien. Extra bonuspunten voor het lange armen strekken die zorgen voor gespierde armen. #spon#ad#boekwinkelschubbekutteveen