Nou ik kijk zelf Enzo z’n vlogs en vind ze ook leuk, maar als ik bij een man op z’n slaapkamer kom waar dit dekbedovertrek ligt dan maak ik echt rechtsomkeert. 
Dat mag
Oh ik scroll ook door, boeit mij geen kut. Alleen zijn de Enzo fans dus keer op keer beledigd en dan denk ik joh accepteer dat je hier de enige 32 jarige bent die Enzo kijkt. Is niet erg, maar hou op met dat verdedigen etc
Kut, ik heb per ongeluk deze post bewerkt met iets wat ik ergens anders wilde posten qwhahahha
We hanteren ook niet echt gelijke kritiek op vloggers. Ik vind dat Enzo zoveel spullen verpest, koopt, veel autorijdt en het harde rijden in die auto’s kan ik echt niet aanzien. Dat zou Bonnie eens moeten doen.
Ja dit idd. Bonnie en mascha worden nog net niet uitgescholden maar daar word vrij weinig van gezegd.
Maar als iemand zegt " Oh volgens mij behoor ik niet tot Enzos doel groep. Ik vind hem wat hard schreeuwen." Dan moet je je helemaal verantwoorden aan de die hard fan base.
Ik dacht dat het bovenste plaatje een zak koffiepads was 
Ik vraag me soms af of vrouwen niet naar Enzo kijken omdat ze hem aantrekkelijk/een leuke jongen vinden? Oprechte vraag, geen oordeel.
Maar als je daar wat over zegt dan komt er ook commentaar. Volgens mij vaak zat tegen @Poopiesjaakie dat ze te ver gaat (sorry als ik verkeerd tag) en eerlijk is eerlijk, in het andere topic gaat het gewoon oprecht nergens meer over. Dat is gewoon 9 van de 10 keer oprecht zeiken om het zeiken.
Anyhow ik heb echt geweldige Youtubers gedeeld in het andere topic. 
Ik kom Dionne tegen via insta discovery en dat korte haar staat haar zo goed! Vind zulke kapsels echt prachtig.
Wil direct bedenken wat ik met mijn eigen haar wil doen ook al zit het 90% van de tijd vast.
Hier ben ik het niet mee eens eigenlijk, iig wat Bonnie betreft. (Mascha kijk ik niet dus lees ook niet in het beutyblogtopic waarin het volgens mij voornamelijk over haar gaat) Ik lees hier wel eens comments over haar die ik vals of onterecht vind en dan zeg ik daar ook iets van en daar ben ik niet de enige in volgens mij.
Edit: hierboven nog 4 uur geleden, @Monster die het heeft over pure haat richting Bonnie en @Max die daar iets van zegt.
Bij mij doen die embedded instagram foto’s het nooit, dus moet er dan op klikken. Ik verwachte zoiets:
Of misschien zo:
Maar dit is toch helemaal niet kort?
Nja ik bedoel meer dat de haat richting bonnie en mascha velen malen erger is.
Als mensen alleen over bonnie zouden zeggen " Volgens mij is haar doelgroep heel jong want ze schreeuwt zo" dan is er niemand die daar over valt
hallo schreeuw eens niet zo!!!
Het is wel een behoorlijk stuk korter dan wat ze normaal heeft.
Maar ik vind eigenlijk alles tot schouders ‘kort’. Weet de regels er niet voor, maar mooi kapsel in ieder geval.
Ja echt hoor. Wat een gezanik zeg.
Good for them. Ik zou het heel chill vinden om een appartementje voor mezelf te hebben waar ik heen kan als ik daar behoefte aan heb.
He wat? Wat heb ik gedaan? Ik deel mijn Bonnie ergenissen hier al niet meer nadat ik misogyn werd genoemd 
Huh hoezo hebben ze het nu samen gekocht, dacht dat zij eerst zei dat ze het alleen wilde kopen om dan 50/50 daar te wonen maar ook als investering voor haarzelf.


