Volgens mij is het ondergoed in Aimees video helemaal niet bedoelt voor vrouwen haha. Althans ik heb zon ding wel eenz in de gay scene voorbij zien komen en hij zit ook in een pride doos haha. Al lijkt zoiets me wel chiller zitten dan een string.
Nee hahaha het is een jockstrap
Het is een jockstrap inderdaad maar ze hebben er ook een voor vrouwen ontworpen.
Er is ook een mannen versie. Opbrengsten gaan naar een goed doel.
Goed om te weten die promocode van haar. kan ik weer 50 dagen iets gratis luisteren
Haha idd, mega chill voor de vakantie!
Of als je gaat lopen buiten of hobbyen ofzo!
Wouter en tijger elise gingen echt naar een (volgens mij) enorm dure stoffen winkel in een landgoed. Helemaal leuk en mooi natuurlijk. Even later zegt ze in de vlog dat ze besloten hebben om toch niet alle kussens en gordijnen daar te laten maken want ze willen liever een mix met goedkopere stoffen van de albert cuyp
Aka beoogde spon is mislukt
Vind het los daarvan wel tof hoe zij hun huis inrichten en er echt een unieke plek van maken ipv wat je nu zoân beetje overal ziet
Had die vrouw van die winkel dat niet aangeraden
Ik moet echt stoppen met kijken naar de vlogs van L.isa van Zu.ylen. Ze wordt met de week irritanter. Waarom kijk ik dat ĂŒberhaupt?
Jaa vind hun inrichting echt prachtig, heel persoonlijk en uniek idd.
Nee ze hadden een vriendin meegenomen die stylist is oid en die zou dat achteraf gezegd hebben. Maar vond het maar een slap verhaal tbh. Waarom zou je dure stoffen moeten combineren met goedkope stoffen? ze noemde ook de naam van dat bedrijf niet volgens mij.
Ja dat klopt! Heel mooi en gezellig ingericht.
Ik heb nu een aantal vlogs van Enzo bekeken en het enige wat ik constant denk is waarom hij constant de rol van een domme kleuter speelt, en iedereen die in zijn vlogs voorkomt doet er ook aan mee. Het is net Sesamstraat, âHAHAHA, OH MIJN GOD HIJ STRUIKELT OVER EEN TEGEL, OH MIJN GOD DIT HAD IK NIET ZIEN AANKOMENâ terwijl hij shirtloos en in een boxer rondloopt. Het is allemaal zo bedacht.
Omdat de gemiddelde doelgroep 11 jaar oud is.
Ik snap niet waarom mensen die Enzo een kleuter vinden naar zijn vlogs kijken Echt meerdere berichten over gelezen de laatste dagen en altijd als @Fenayi iets posts dan moeten er altijd mensen zijn die even moeten vermelden dat ze hem kinderachtig vinden. Echt irritant.
Ik kan er na een werkdag echt naar uitkijken als ik op de bank mag ploffen met een bord eten en een vlog van Enzo van meer dan een uur. Heerlijk! Hij doet echt niet 24/7 enthousiast schreeuwerig of een beetje gek. Vergeleken met een paar jaar terug is hij een stuk volwassener. Maar ja, hij heeft wel zijn vlog-persoonlijkheid waarin hij iets meer âaanâ staat dan waneer de camera er niet is. Maar hij is niet zoals bijvoorbeeld Rutger en Thomas, die schreeuwen alleen maar.
Ik geniet altijd zo van zijn vakantievlogs en alle activiteiten die hij onderneemt. Want zo voelt het of ik het ook een beetje kan meemaken. Ik zal namelijk nooit in de gelegenheid zijn of ĂŒberhaupt het gezelschap ervoor hebben om zulke vakanties te maken. En in mijn eentje al helemaal niet. Daar word ik een beetje verdrietig van maar dan zijn er gelukkig de vlogs van Enzo om er een beetje bij te zijn.
Ik moet wel toegeven dat toen hij die garages ging leeghalen en begon met een paar dingen slopen dacht ik wel van, nee he gaat het alleen maar hierom. Maar gelukkig zijn ze later (de vlogs erna) echt serieus met een groep bezig om alles goed uit te zoeken en te sorteren voor de verkoop en kringloop.
@oliverqueen dit topic draait toch (intussen) om hatewatching? Het is niet alsof er positief gepraat wordt over andere vloggers die hier voorbij komen
Volgens mij kijken we een andere Enzo Knol.
Neen, hun interieurstyliste/kennis/vriendin.
Ik begrijp Wouter en Elise wel: eerst in een trendy winkel gaan checken wat er in is en dan kopiëren.
Wouter heeft wel smaak voor inrichting, vind ik. Ik vond zijn huis in Leiden prachtig.
Ze wilden graag dure en goedkope stoffen combineren.
Ik ben benieuwd wat ze gaan kiezen. Al vind ik hun woning in Amsterdam minder mijn smaak. Ook geen fan van de indeling boven/onder.
Ik begrijp dat ze locatie heel erg belangrijk vinden, maar dat huis en tuin in Leiden was zo mooi!
Ik ervaarde bij Bonnie altijd irritainmebt maar dat is nu wel veranderd naar pure haat. Mijn God ik irriteer me echt aan alles bij haar. Niet meer kijken