Het andere YouTubers/bloggers topic #18

bij sommige dingen is het misschien beter ze alleen te denken, ipv het ook te posten

Ah dat huis van Elise is inderdaad zo gezellig! Ik vond die buitendouche in Leiden ook zo heerlijk, lijkt me echt top later, lekker buiten in je eigen tuin douchen. Wel heb ik altijd dat als ik een paar van haar filmpjes kijk dat het heel relatable voelt, totdat ik ineens weer besef dat ze in een huis van meer dan een miljoen woont, in een range rover rijdt en die levensstijl totaal niet haalbaar of vergelijkbaar is.

15 likes

De Lissabon vlogs waren zo leuk juist!!
:smiling_face_with_three_hearts: Alsof ik er ook ff bij was haha. Helemaal geĂŻnspireerd (geinfluencedn :o ) om ook weer te gaan.

5 likes

Lol “pure haat”

1 like

Laat mij. Ik kom hier juist om mijn verwerpelijke gedachten en ideeën het internet in te kotsen

Come on, het gaat hier niet over een of ander televisiepersonage, Bonnie is ook gewoon een mens en heeft bovendien een hele tijd op het forum gezeten. Hoezo zou je willen posten dat je ‘pure haat’ voor haar voelt? Houd het lekker bij je joh

69 likes

Sowieso wordt elke letter die je hier schrijft veel te letterlijk genomen.
Er zijn hier ook mensen die Mascha als BEC hebben en elk wissewasje aangrijpen om haar met de grond gelijk te maken. Wat is precies het verschil?
‘Pure haat’ is mijn manier om te omschrijven dat Bonnie mijn BEC is. JOEEE

7 likes

Als je dat vind dan schrijf je dat toch lekker in je papieren dagboek? Jooeee

8 likes

Je kan in de verdediging schieten, maar in plaats daarvan kun je jezelf misschien ook afvragen of het wel zo handig was wat je net gepost hebt. Joejoe!

8 likes

Sowieso jammer dat het vooral een uitkots topic is nu. Als ik iedereen moet opnoemen die ik kut vind op YouTube ben ik morgen nog bezig maar zie het nut er niet van.

Sommige Youtubers kunnen sowieso nooit iets goed doen hier.

1 like

Je zou ook iets positiefs kunnen inbrengen :flushed:

4 likes

moet dat dan? het is wat anders dan “wat saaai dit” ja dan moet je zelf maar wat zeggen wat je wel interessant vindt. maar aangeven dat iets niet kan hoeft niet te worden opgevolgd met iets wat wel kan hoor

3 likes

:face_with_raised_eyebrow: als je hier video’s plaatst met iets positief of nog redelijk niet veel besproken youtubers dan wordt er niet op gereageerd.

3 likes

nee dan kan het niet anders dan dat jij die persoon bent :woman_shrugging:

5 likes

Ah ik wist niet dat hier enkel een en hetzelfde kliekje besproken moest worden.

8 likes

Gelukkig heb ik ook wel meer gedeeld dan Enzo, maar is goed!

8 likes

Zal je verbazen wat zijn doelgroepen nog zijn. Dat alleen kinderen kijken is echt de grootste onzin.

14 likes

Tuurlijk zullen er ook oudere mensen naar zijn video’s kijken, maar z’n grootste doelgroep is toch gewoon kinderen/tieners

1 like

Denk dat het tegenwoordig wel meevalt eerlijk gezegd.

1 like

Er kijken vast ook niet-kleuters

Maar de overlap op dit forum is echt minder dan 10 mensen, zijn altijd dezelfde namen als het om Enzo of weet ik veel welke jongens met een jonger publiek zijn.

3 likes

Ik denk dat als iemand 1 persoonsdekbedden, pyjama’s en school schriften als merch heeft je wel kunt stellen dat zijn doelgroep wat jonger is.

67 likes