Doelgroep en de mensen die ergens naar kijken kijken zijn twee verschillende dingen hè. Ik geloof meteen dat er ook een hoop volwassenen naar Enzo kijken, maar je ziet bij hem aan alles (manier van praten, content, marketing, merch) dat zijn doelgroep kinderen is en dat dat is waar hij zich op richt.
Wat is dat laatste nou weer voor opmerking dan? Slaat ook echt nergens op.
Om heel even terug te komen op mijn Enzo bericht (want ik heb t idee dat het een hele discussie heeft aangewakkerd), iemand postte van de week een vlog over die veiling en ik heb die toen gekeken en uit nieuwsgierigheid naar zijn enorme succes daarna nog een aantal stukjes van vlogs gekeken en gebaseerd daarop deel ik hier mijn mening. Dat de Enzo fans zich dan aangevallen voelen is toch niet mijn probleem? Als je hem leuk vind om naar te kijken keurt niemand dat af, het is puur mijn mening die ik deel na eindelijk eens wat van hem gezien te hebben.
Ennuh dat er hier vooral ‘gezeken’ wordt over influencers is niet van de laatste tijd maar is naar mijn weten altijd al zo geweest, je hebt toch t meest te discussiëren over dingen die je opvallen/raar vind etc.
Nou ik kijk zelf Enzo z’n vlogs en vind ze ook leuk, maar als ik bij een man op z’n slaapkamer kom waar dit dekbedovertrek ligt dan maak ik echt rechtsomkeert.
Dat mag
Oh ik scroll ook door, boeit mij geen kut. Alleen zijn de Enzo fans dus keer op keer beledigd en dan denk ik joh accepteer dat je hier de enige 32 jarige bent die Enzo kijkt. Is niet erg, maar hou op met dat verdedigen etc
Kut, ik heb per ongeluk deze post bewerkt met iets wat ik ergens anders wilde posten qwhahahha
We hanteren ook niet echt gelijke kritiek op vloggers. Ik vind dat Enzo zoveel spullen verpest, koopt, veel autorijdt en het harde rijden in die auto’s kan ik echt niet aanzien. Dat zou Bonnie eens moeten doen.
Ja dit idd. Bonnie en mascha worden nog net niet uitgescholden maar daar word vrij weinig van gezegd.
Maar als iemand zegt " Oh volgens mij behoor ik niet tot Enzos doel groep. Ik vind hem wat hard schreeuwen." Dan moet je je helemaal verantwoorden aan de die hard fan base.
Ik dacht dat het bovenste plaatje een zak koffiepads was
Ik vraag me soms af of vrouwen niet naar Enzo kijken omdat ze hem aantrekkelijk/een leuke jongen vinden? Oprechte vraag, geen oordeel.
Maar als je daar wat over zegt dan komt er ook commentaar. Volgens mij vaak zat tegen @Poopiesjaakie dat ze te ver gaat (sorry als ik verkeerd tag) en eerlijk is eerlijk, in het andere topic gaat het gewoon oprecht nergens meer over. Dat is gewoon 9 van de 10 keer oprecht zeiken om het zeiken.
Anyhow ik heb echt geweldige Youtubers gedeeld in het andere topic.
Ik kom Dionne tegen via insta discovery en dat korte haar staat haar zo goed! Vind zulke kapsels echt prachtig.
Wil direct bedenken wat ik met mijn eigen haar wil doen ook al zit het 90% van de tijd vast.
Hier ben ik het niet mee eens eigenlijk, iig wat Bonnie betreft. (Mascha kijk ik niet dus lees ook niet in het beutyblogtopic waarin het volgens mij voornamelijk over haar gaat) Ik lees hier wel eens comments over haar die ik vals of onterecht vind en dan zeg ik daar ook iets van en daar ben ik niet de enige in volgens mij.
Edit: hierboven nog 4 uur geleden, @Monster die het heeft over pure haat richting Bonnie en @Max die daar iets van zegt.
Bij mij doen die embedded instagram foto’s het nooit, dus moet er dan op klikken. Ik verwachte zoiets:
Of misschien zo:
Maar dit is toch helemaal niet kort?
Het is meer in verhouding tot het lange haar dat ze had + extensions dat over/tot de borst viel dat dit wel kort is voor haar
Nja ik bedoel meer dat de haat richting bonnie en mascha velen malen erger is.
Als mensen alleen over bonnie zouden zeggen " Volgens mij is haar doelgroep heel jong want ze schreeuwt zo" dan is er niemand die daar over valt
hallo schreeuw eens niet zo!!!