Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Het is wel een behoorlijk stuk korter dan wat ze normaal heeft.

Maar ik vind eigenlijk alles tot schouders ‘kort’. Weet de regels er niet voor, maar mooi kapsel in ieder geval.

1 like

Ja echt hoor. Wat een gezanik zeg.

2 likes

Good for them. Ik zou het heel chill vinden om een appartementje voor mezelf te hebben waar ik heen kan als ik daar behoefte aan heb.

54 likes

He wat? Wat heb ik gedaan? Ik deel mijn Bonnie ergenissen hier al niet meer nadat ik misogyn werd genoemd :sweat_smile:

2 likes

Huh hoezo hebben ze het nu samen gekocht, dacht dat zij eerst zei dat ze het alleen wilde kopen om dan 50/50 daar te wonen maar ook als investering voor haarzelf.

6 likes

Je hebt niks gedaan, maar daar ging het een beetje om.

2 likes

Daar komen ze vanzelf wel achter, toch? Vind het juist goed dat ze hier zo open over zijn. Vind dit een beetje in dezelfde categorie als in aparte bedden slapen. Sommige mensen vinden dat raar, terwijl er genoeg relaties heel veel baat bij hebben.

23 likes

Lekker voor de huizenmarkt ook👍

9 likes

Mensen latten toch wel vaker? Als je zo jong bent is het misschien ook wel chill juist als je de optie hebt.

2 likes

Had een leraar op de middelbare school die een eigen huis had gekocht omdat hij het samenwonen met vrouw en kind teveel vond. Ze waren getrouwd maar woonden in 2 huizen en kind was fulltime bij moeder.

5 likes

Ik zag later pas je tweede reactie maar ik snap wat je bedoelt hoor. Is wel een spannende stap. Van vrienden weet ik wel dat als je kring niet ook in Amsterdam zit, het best moeilijk kan zijn om je thuis te voelen. Het is best een overweldigende stad als je er niet vandaan komt en zeker in deze tijd is het wel fijn om ook je eigen sociale kring te hebben. Denk dat vooral Kalvijn in Amsterdam is gesetteld. Misschien verhuist hij ook wel weer terug naar Groningen over een paar jaar.

1 like

Ik ben zelf na 6 jaar samen gaan latten en het is zoveel beter voor ons, maar inderdaad iedereen dacht dat we uit elkaar gingen en nu twee jaar later vraagt nog steeds iedereen of alles wel goed gaat tussen ons

18 likes

Er zijn toch zoveel mensen die een relatie hebben maar (nog) allebei een eigen huis hebben? Zo vreemd is het niet. In eerste instantie klinkt het misschien als overdreven omdat ze er maar de helft van de week gebruik van maakt, maar als je er over na denkt is dat bij veel meer stellen het geval. Ik slaap ook de helft van de week samen met mijn partner waardoor we dus ook technisch gezien maar de helft van de tijd in ons eigen huis slapen.

7 likes

Enzo :eggplant:? (zou je hem doen)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Doet mij denken aan de ouders van Sofie Roosendaal. Die latten ook en nog steeds gelukkig haha. Misschien juist omdat je twee huishoudens hebt? :sweat_smile:

4 likes

Ze gaat er zelf wonen ja, voor de helft vd tijd. Ze zijn dus een (jong) stel dat 2 huizen ‘bezet houdt’, lekker voor de woningmarkt. That’s al I said. Heb het helemaal niet over verhuren/cashen🤷‍♀️

7 likes

Haha joh jezus ik oordeel er helemaal niet over ik constateer alleen dat het lekker voor de huizenmarkt is. Pff

3 likes

Ga je nu stoppen met mij woorden in de mond te leggen?

3 likes

Nog liever dat iemand die nu huurt of nog bij ouders woont het zou kopen ipv een jonge blaag die dr stadje mist. Maarja good for her hoor. Zeg nergens dat ik het niet begrijp maar tis wel kut voor de woningmarkt, dit soort geintjes

1 like

:’)

48 likes