Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Maar ze hebben het toch gewoon eerlijk gekocht? Iemand anders had dat tocu ook kunnen doen? Ik snap je punt zeker hoor maar ze hebben dit huis denk ik niet oneerlijk verkregen ofzo

11 likes

Dat zeg ik toch ook niet? Ik maak 1 opmerking (‘lekker voor de woningmarkt’) en die wordt nu al door minstens 3 mensen uit zn verband getrokken. Echt why

Wat zeg je dan?

2 likes

Volgens mij ben jij degene die dingen uit z’n verband trekt. We zijn het gewoon niet met je eens, dat kan toch? Even goede vrienden verder

6 likes

Haha wat wil je horen dan? Ja je moet verplicht samenwonen? Je gaat nu doen alsof je dat echt als vraag bedoelde?

Ik ben geloof ik wel klaar hiermee. Allemaal leuk voor kalvijn en Nina, maar handig voor de woningmarkt is het niet, dat lijkt mij gewoon een feit en dat is alles wat ik wilde zeggen en daar laat ik het bij.

Volgens mij bedoelt @Freedom gewoon dat het niet handig is als stellen massaal alleen gaan wonen en praat ze niet over singles of weduwen.

Lijkt me ook niet handig als het een trend wordt, maar denk niet dat we daar bang voor hoeven zijn @Freedom.

En volgens mij is het punt nu wel gemaakt?

26 likes

Als ze nou eens werk gaan maken van de Lelylijn kunnen we het ze wel kwalijk nemen. Tot die tijd is wonen in Amsterdam en leven in Groningen gewoon best een rukke deal. Kut voor de woningmarkt, maar ik snap ze wel.

9 likes

Iets leukers: de laatste home café video van HANSE. Heel chill, en heel rustgevend, zonder irritante muziekjes.

6 likes

Ik wou net deze delen. Kan ik uren naar kijken. Ik ken inmiddels ook alle drankjes haha.

1 like

Ja god ik wil nooit met iemand gaan samenwonen. I need my space. Maar ik wil me niet schuldig voelen omdat ik dan een gezin met 4 kinderen een huis afpak ofzo?

6 likes

@Luzarl ik geef niemand de schuld hè? En er hoeft zich ook niemand schuldig te voelen.

Ik vind ook dat we niet als burgers onderling elkaar de tent moeten uitvechten omdat de overheid niet zorgt voor voldoende huizen en speelruimte vrijlaat voor ‘investeerders’. Maar gewoon in de zin van: zolang deze situatie nog niet anders is, zou het niet handig zijn als stellen in toenemende mate jarenlang alleen blijven wonen.

De wereld is nou eenmaal niet zo ideaal.

@Soy.peor vind het met stilte op de achtergrond nog relaxter. Bij te veel ruis hoor je drank en ijsklontjes enzo niet scherp genoeg rinkelen en het ijs kraken als er hete vloeistof overheen gegoten wordt, hahaha.

2 likes

Teske heeft weer een spon geplaatst met Zeki. Valt me toch tegen dat ze dat doet (of moet dit in mommyblogger?)

20 likes

Ze plaatst ook echt heel veel foto’s/filmpjes van hem

2 likes

Ze laat zijn gezichtje niet zien in deze posts en dat lijkt me bewust. Dat vind ik wel heel goed!

Maar dan nog… gezicht of niet, ze zet haar kind nog steeds in voor spon. Laatst ook al een winactie waarbij zijn gezicht wel in beeld kwam.

6 likes

https://youtube.com/c/sueddu

Ik vind dit ook een fijn vergelijkbaar kanaal!

2 likes

Klopt, maar ik vind wel dat er een verschil is.

Ik vind deze foto’s heel erg meevallen. En ik kan me de trots om het te willen delen ook wel voorstellen. Ik vind dit een prima manier van een campagne die bij je leven op dit moment past, zonder je kind teveel in beeld te brengen.

1 like

hELfT-HelFt

1 like

Ja topplan, plaats gewoon alle mid-dertigers en veertigers bij elkaar in gedeelde huizen, net als in onze studententijd. Tja we mogen dan voltijdse banen hebben maar wat is er eigenlijk veranderd? nog steeds geen uitzicht op betaalbare woonruimte en geen vermogen om zelf iets te kopen dus dan verdienen we ook geen privacy!

41 likes

Ik vind het leuk dat hij zo lief is voor zijn bejaarde onderbuurvrouw, vanaf 20 minuten. :slight_smile:

15 likes