Ja, ik vraag me met de dag ook steeds meer af waarom ik 10 jaar geleden niet gewoon een youtubekanaal ben gestart haha.
Een video van Sanny over the law of attraction met leipe Lou’tje! Must be our lucky day
En reacties staan natuurlijk uit he want positive
vibes
only
In de video van Dook deden hij, Matijn en Bram een quiz uit een meidenblad. Eén van de vragen was met welke celeb zou je op vakantie gaan. Toen opperde Bram de Wijs ook Bonnie op en Matijn zei ook dat is handig, want zij krijgt veel dingen toegestuurd haha.
En indd gemiste kans
Ja hahahah ik had t gezien! Matijn kan zo heerlijk de waarheid zeggen.
House party van Bonnie ziet er wel weer gezellig uit! Ook leuk om te zien dat Bram en Jelle er ook bij zijn en volgens mij spotten ik de schilder Geert? van hun verhuisvolgs ook! Haha
(Via insta stories van Lesley-ann)
Niet, komt Geert ook naar hun feestje?!
Geert ja! Not sure maar volgens mij spot ik hem in de stories van Lesley-Ann. Hij zit op de bank. Volgens mij is dat hem?!..
Beetje creepy dit😳
Duh Geert is ook een main karakter van de vlogs!
Haha ja is beetje gekke foto alsof ik daar zit en stiekem een foto maakt ♀. Bedoel het niet creepy vind het gewoon tof dat Geert ook op dat feestje is. Vind sowieso die feestjes van Bonnie leuk. Ze heeft een leuke groep mensen bijelkaar.
Deze meid is ook vrienden met haar tandarts dus waarom geen schilder erbij
zoo leuk dat Geert daar is haha.
Dacht eerst, “wat een kneuterige bedoeling, met die lollies en ufosnoepjes en bellenblaas”, maar vind het er heel leuk uitzien. Ben benieuwd of er een vlog van komt!
Blijf het wel echt knap vinden hoe ze zo resoluut vegetarisch en grotendeels plantaardig is gaan eten. Weet nog dat hier gedacht werd dat dat vast weer zo’n bevlieging zou zijn en dat ze er binnen no time weer mee zou stoppen maar daarin heeft ze toch wel het tegendeel bewezen.
Ondertussen manifesteer
ik al maanden voor een nieuwe woonruimte en ik word continu onderaan de lijst geloot
Helaas, denk dat je toch niet op de juiste frequentie zit. Gewoon even intunen met het universum, jij komt er wel!
Maar dat andere meisje in de roze top wil misschien niet hier staan en Lesley ann is ook geen YouTuber? Of wel? Ze stond wel een keer in de krant haha maar ook niet echt een celeb
Volgens mij is Lesley-Ann toch wel youtuber? Of is ze daaee gestopt?
Ze upload niet meer volgensmij.
Lesley-ann ben ik juist gaan volgen toen zij begon met vloggen al vlogt ze nu volgens mij niet meer. En meisje in roze topje is Wieke. Zij komt ook voorbij in de vlogs. Ik wil best verwijderen hoor de foto, maar dacht omdat ik voornamelijk mensen zie die ook in de vlogs voorbijkomen het niet erg is.
Edit: ik haal de foto wel weg. Ik wilde ook alleen weten of dat nou Geert was of niet
Bonnie vrienden met haar tandarts is een beetje raar gebracht, ze vindt het zelf vooral heel cool om te zeggen heb ik het idee. Hij is de ex van Cherelle en zo kent ze hem. Hij is pas later tandarts in de buurt geworden, vandaar dat ze er heen ging.