Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Oh zo goed ken ik ze allemaal niet :flushed:

1 like

Gaan ze niet gewoon met z’n allen keihard aan de drugs

19 likes

Ze heeft een Bonnie-obsessie, zie username.

3 likes

Dus eh, hoe vaak wassen jullie je broeken?

3 likes

Net zo vaak als de gordijnen en cavia

8 likes

Spijkerbroeken eens in het half jaar.

Ik zat bij hem op de middelbare school en dan ben je al snel fb vrienden
 dus zo ben ik via via Bonnie gaan volgen. En geobsedeerd geraakt zoals hier te lezen is :joy:

3 likes

Ken jij Bonnie ook ‘in het echt’?

Nee joh, maar Rotterdam is niet zo heel groot als je rond dezelfde leeftijd bent ( en anders ook niet ;-)). Lisa zat bv op diezelfde middelbare school.

Haha omdat je zegt dat je een obsessie hebt, dan kan ik mij voorstellen dat dat komt omdat je haar via via kent oid.

Zo lijkt Rotterdam net een of ander klein dorp

3 likes

Ohh nee ik refereerde naar de comment van @juuldie . Volg eigenlijk niet zo veel vloggers en heb bij Bonnie indd een hoog irritainment gehalte , vandaar deze username (namen van haar katten en een inside joke met vriendinnen) :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Je moest eens weten hoe vaak ik Bonnie, haar vriend of haar ouders voorbij zie wandelen, dus eh deels waar. Rotterdam Noord is wel een klein dorp zo.

15 likes

Volgens mij zei ze over haar tandarts weleens: we zaten op dezelfde school (hoezo weet ik dit) maar missh loopt het linkje idd via Cherelle alleen

Edit: lees nu je latere comments

Denk omdat ze er gezondheidsvoordeel van heeft ondervonden. Kan mij herinneren dat haar migraines daardoor stopten. Wel fijn voor haar, ze had het zo vaak.

2 likes

Het schijnt dus wel echt beter te zijn als het echt van spijkerstof is maar de meeste “jeans” zijn van gewoon katoen ofzo? Geen idee wat het verschil is. Maar sowieso moet ik mijn broeken vaker wassen anders gaat het meuren naar oude afscheiding en zweet.

14 likes

Heeft niks met perfectionisme te maken, maar met stijl. Ten opzichte van de foeffenbunker is dit toch in orde, lijkt me.

5 likes

Volgen mensen hier ook Cynthia H. Ouben?
Ik volg haar iig niet meer door haar gebazel over law of attraction en dat ze een anti-vaccinatie meid is.
Vindt het zo zonde, want vroeger was ze nog wel relatable en leuk!

1 like

Dit doet me enorm denken aan Kim Munnecom (geloof ik?) ook een queen LoA, echt vreselijk

1 like

Ik zag net een reel van Bonnie over Rozey, ik wil daar nu ook echt eens heen. Ziet er zo goed uit. En het zit ook nog eens in m’n stad dus ik ga even mensen meesleuren haha

1 like