Het andere YouTubers/bloggers topic #18

En haar outfit ! Gewaagd maar ze kan het zeker hebben.

2 likes

haha ja en schilder Geert was dus ook daadwerkelijk op de pool-party lol

8 likes

Ik vind het echt niet normaal goed staan ja!

2 likes

Even gaan kijken nav deze post en wauww, prachtig badpak. Die kleur ook, staat haar super.

En hoe leuk zo’n pool party op een dakterras. Zou dat echt een heel chill feestje vinden haha.

6 likes

Ik word altijd zo vrolijk van Bonnie haar huisfeestjes! Nick zijn badmeester outfit ook hahaha

20 likes

Hahaha ja wilde dit hier net komen posten, wat hilarisch dat ze hem hebben uitgenodigd :star_struck:

6 likes

Love de vlog!!!

1 like

Ik wil ook naar een Bonnie feestje!

23 likes

Ik hield vroeger ook zulke feestjes met over the top versiering en thema en alles maar nu woont iedereen ver weg of heeft kinderen :sob::rofl: Hoe word ik vrienden met Bonnie?!

19 likes

Wij zijn rond dezelfde periode als Bonnie en Nick naar ons nieuwe huis verhuisd en krijg nu dus ook helemaal zin om nog een over the top housewarming te geven :grin:

16 likes

Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Wij deden niet altijd verkleedpartijen, maar stonden wel altijd een bepaald dansje te doen. Dat was zo ontstaan in de loop der jaren.

1 like

Ik vond die housewarming echt geweldig om te zien, zag er super gezellig uit. Ik erger me de laatste tijd ontzettend aan Lotte, vind haar een beetje all over the place nu. Maarrr daar hebben we gelukkig een ā€˜ontvolgen’ button voor, zowel insta en YouTube, dus daar heb ik gebruik van gemaakt.

1 like

Denk dat ik ook redelijk all over the place zou zijn als mijn lange relatie uit zou gaan.

54 likes

Vind de feestjes van Bonnie er ook altijd zo gezellig uitzien! Ik ging voor de pandemie regelmatig naar huisfeestjes maar vind het altijd een eng idee om zelf zoiets te organiseren vanwege de druk voor een leuk feest haha. Terwijl huisfeestjes meestal gewoon heel relaxt zijn.

7 likes

Precies dit! Kreeg ook meteen zin om een feestje te organiseren, maar weet nu al dat ik daar niet van zou kunnen genieten omdat ik bang zou zijn dat het niet leuk is of dat er dingen kapot gaan ofzo.

4 likes

Bedacht me net dat ik het niet goed uitgelegd heb, maar waar ik me persoonlijk aan erger is dat ik haar nep over vind/begin te komen. Het overdreven meezingen, continu haar lichaam showen en maar benadrukken dat ze zoveel afgevallen is, en heb het idee dat ze extra haar best doet om overdreven leuk te doen. Zo kijk ik er persoonlijk tegenaan.

Deze tijd is echt klote voor haar. Als nep blij doen haar helpt om de tijd door te komen, then so be it? :woman_shrugging: Volgens mij leeft bij veel influencers ook de druk om altijd leuk te doen. En ik kan mij voorstellen dat die druk nu extra groot is.

10 likes

Ja ook dit! :joy:

Ik wil niet eens mensen met schoenen aan in huis, haha. Krijg nu al stress omdat ik er wel over nadacht eind dit jaar een feestje te geven. Ik kijk het nog even aanšŸ˜†

4 likes

Helemaal met een housewarming, want dan zijn veel spullen nieuw. Net een nieuwe bank gekocht, wil niet perse dat daar al vlekken in komen. Daarom is een tuinfeestje beter, maar dan zou ik weer constant stress hebben dat de buren last van ons hebben.

3 likes

Bonnie had ook lakens om de zitkussens van de tuinmeubel. Dit heb ik zelf ook gedaan, ik woonde eens n half jaar in een airbnb en alles was gloednieuw met suede bank. Dacht straks is t vies en moet ik dokken. Overal superstrak hoeslakens om heen gedaan en niemand vond het raar gelukkig.

2 likes