Geen probleem! Ik zat destijds op het Ellegirl forum en poste regelmatig dus weet hoe het eraan toe (kan) gaan
Ze vind het helemaal niet leuk dat ze is afgevallen, dat is stress gerelateerd. Hoe is het nep of irritant als ze dat bespreekbaar maakt?
Ik heb een keer een feestje gehad toen ik nét de sleutels had, dus alles was nog leeg en alles mocht vies worden, want ik ging erna pas verven en vloer leggen, was echt leuk en stressvrij.
Zou dit over het Wylde Pad gaan? Daar zit ook een camping bij toch?
Twijzelerheide valt inderdaad niet onder de Fryske Marren, dus dit moet over een andere camping gaan.
Ik zou vooral bang zijn dat er een corona-uitbraak na mijn feestje zou zijn, haha. Nog niet zo relaxt, in 2021 een feestje geven.
Misschien haar manier om het allemaal ook een beetje te verwerken, gewoon richting haar vaste volgers haar verhaal te doen, dus ook vaak te benoemen hoe ze zich voelt en over haar gewicht, als zij dat nu prettig vindt?
Nee, dit gaat geloof ik (als ik het zo lees) over een camping in Sint Nicolaasga. Maar had zo gekund (;
Ik snap je âall over the placeâ gevoel mbt Lotte wel. Ze is inderdaad de hele tijd de hort op, waar ze eerst (zeg nu eerlijk) een huismus was met vrij veel sociale angsten. Dus aan de ene kant vind ik het wel stoer van haar dat ze het allemaal doet en allemaal relaties aanhaalt die we in 5 jaar vloggen nog nooit hebben gezien, aan de andere kant denk ik dat er misschien nog wel een video komt met als titel âhoe het echt met me gaatâ. Maarja misschien helpt het haar.
Hoe werkt dit precies? Channah wordt voor haar kantoor geholpen door een interieur ontwerper. Deze vrouw heeft alles uitgetekend en nu is Channah zelf op zoek naar deze spullen, maar deze zijn niet te koop? Dat werkt toch niet echtâŠals je die producten niet kunt vinden.
Ik weet van een buurvrouw die haar schoonheidskliniek een make over heeft gegeven (en heel mooi is geworden), dat haar interieur ontwerper voor alles 2 keuzes uitzocht. Dus wel in diverse winkels/webshop. Een dure en een goedkopere optie. Dan kon ze per type lamp, stoel etc alsnog kiezen welke ze liever wilde
Zeker goed van haar dat ze nu veel meer buitenhuis aan het doen is en hopelijk minder angst ervaart nu in het OV. En het zal idd ook wel een manier van haar zijn om niet continu thuis te (hoeven) zijn, en een manier van âgroot houdenâ maar het komt op 1 of andere manier best gemaakt over als je haar vergelijkt met vorig jaar (pre corona). En dat moet ze ook allemaal lekker zelf weten, maar het is voor mij een reden om haar (even) niet meer te volgen.
AnywayâŠ
Rant: Ik zit naar Alwinâs nieuwe video te kijken en hij heeft de kant en klare lasagne van Daily Chef (mijn guilty pleasure), en die is bij de Dirk blijkbaar 1,75 en hier in de Coop 3,40 en ik voel me zo genaaid. Hoe kan er zoân prijsverschil zijn? Wat een oplichterij.
End of rant.
Echt he WTF?
Geen wonder dat Bonnie grote fan is van de Dirk
Ik vind het vooral heel herkenbaar. Je leven staat op zân kop, dan is het niet zo raar dat je je âandersâ gaat gedragen. Degene die het dichtste bij je staat is opeens niet meer degene bij wie je alles kwijt kunt. Behoefte aan ander of meer sociaal contact lijkt me dan heel logisch. Het is niet, voor zover we weten, alsof ze nu elk weekend snuivend in de goot belandt. Zulke gekke dingen doet ze niet.
Dat dacht is dus ook whahahaâŠecht kut dat ze die niet hebben in t noorden!!
Kan me ook voorstellen dat ze zo veel dingen buitenshuis doet omdat ze het huis nu nog delen. Lijkt me ook heel normaal om nu veel met vrienden te doen.
Ik dacht ook dat ze nog wel samenwonen? Of had ik dat verkeerd begrepen? Als dat zo is dan snap ik wel dat je het liefst zo vaak mogelijk van huis bent. Lijkt me enorm lastig en pijnlijk om dan thuis steeds geconfronteerd te worden met je ex.
Is ze niet ook gewoon veel de deur uit, omdat het nu thuis gewoon niet heel superchill is?
Ze woont nog met haar ex in hun (net gekochte koop)huis? Ik kan me best voorstellen dat Lotte nu elk moment aanpakt om met vriendinnen te eten etc ipv âlekker thuisâ een filmpje te kijken oid. Zal niet een hele gezellige sfeer zijnđ„Ž
In het zuiden ook niet Dirk we want you