Ik weet zeker dat ze het aangekondigd had. Maar kan het nu niet meer vinden?
Ze zal er wel van afgezien hebben uiteindelijk!
Ik ben mezelf voor t eerst van top tot teen aan het zelfbruinen met spul waar de Vita en Mascha het mee doen, ben benieuwd…
Nice benieuwd naar je review haha
Ze zat daar wel. Ik heb het niet zelf gecontroleerd maar ik herinner mij inderdaad een hele aankondiging op insta met dat mensen op insta alles te pikant vinden enzo en dat je haar beter op OF kon volgen als je dat leuk/niet erg vindt.
Dit was incl. screenshots van haar profiel. Maar ik weet niet wat ze uiteindelijk ging plaatsen.
Ik ook haha. Mijn vriend heeft mijn rug helemaal ingesmeerd en ik zit nu in een kimono op bed B&B vol liefde te kijken ruikend naar een kokosnoot, heel erg onsexy tot nu toe wel.
Oooh heb dat helemaal niet mee gekregen! Kon er ook niks over terug vinden. Maar ik geloof jullie!
Hahah ja dat is waar! Ben veel te nieuwsgierig voor dit soort dingen.
Jessie heeft het er wel over gehad in de mukbang met Juultje een paar dagen terug. Ze zat inderdaad een korte periode op onlyfans maar wou het liever op haar instastories plaatsen oid.
Misschien leverde het toch niet zoveel op als dat ze had gehoopt 
Welk spul is dat?
bondi sands
Zo’n lief stel haha
Ik snap die laatste ad van Teske niet zo goed? Een telefoon met een geheugen dat snel vol gaat zitten vind ik niet echt goede reclame.
Haha echt een rare reclame ja. Omdat je met die telefoon hele mooie foto’s kunt maken ofzo? Koop een iPhone, nergens last van.
kan je samsung tegenwoordig niet meer uitbreiden met extra SD kaartje?
Vind het ook beetje raar om zo een ad te doen. 
Ze woont ook nog in Zwolle en heeft dit appartement in Amsterdam erbij gehuurd. Ze wilde altijd al ook in Amsterdam wonen dus nu het uit is met haar relatie heeft ze hiervoor gekozen. 2 huizen dus. Werd laatst gevraagd in een q&a op insta, ken haar niet persoonlijk 
Aah zo! Ik vroeg me ook al af hoe het zat met haar relatie.
Heb de 5 k&k-maaltijdenvideo van Alwin gekeken en ik vond het oprecht leuk?
Grondige en geloofwaardige reviews. Love proefvideo’s maar ik zou geen enkele maaltijd kopen, haha. En die rare pasta carbonara van de Jumbo met kip, wtf? Wat een lef om dat carbonara te noemen, Jumbo
Is gewoon penne met kip en roomsaus voor (7,25!!!) en dat is echt geen bio kip ofzo. Dan kan je nog beter kijken of er een happy italy in de buurt is om een warme pasta af te halen.
Ja dacht ook al dit is belachelijk voor zo’n bakje …