Het andere YouTubers/bloggers topic #18

En nog los van dat je er niks van hoeft te vinden hoe iemand zijn/haar relatiebreuk verwerkt vind ik het echt heel apart om te zeggen “goh twee jaar geleden was ze heel veel thuis, nu twee jaar en een breakup later onderneemt ze heel veel buitenshuis, bah nou ik stop met volgen hoor” hahaha het zegt echt meer over jou dan over Lotte.

37 likes

Maar een nieuwe uitbundige overdreven stijl van een vlogger kun je toch wel minder leuk vinden? En daarom stoppen met volgen. Misschien vond @Steady al die vlogs in badjas over kleren wel heerlijk relatable of wat dan ook?

4 likes

Wow! Zo bedoel ik het allemaal helemaal niet? Sommige zijn wel echt een kei in dingen verdraaien hier zeg! Maargoed, zeg al niks meer :ok_hand:

8 likes

Meer zoals @Poopiesjaakie het zegt. Ik volg haar al een hele lange tijd en de laatste weken heb ik iets van: Nee, dit is het niet. En dat heeft niks met haar break up etc te maken, maar soms ‘ontgroei’ je mensen ook. Had hetzelfde met Laura Ponticorvo, Tanya Burr en Serena. Het word allemaal een beetje teveel influencer achtig allemaal. En dan kies ik er liever voor om iemand niet meer te volgen.

9 likes

Vind het wel hilarisch dat out of all people poopiesjaakie degene is die de boel probeert te verdedigen. Je verwacht het niet!

9 likes

Vind het een beetje lullig om het op de persoon te gaan spelen. Leave poopiesjaakie alone!

6 likes

Ja, leave poopiesjaakie alone!

(Want die voert hier altijd persoonlijke strijd tegen forummers? Slaat natuurlijk nergens op)

Misschien was het al gepost hier maar wat een mooi huis koopt Julia Mekkes over van haar vader

Ik zit dit nu te kijken. Ga echt stuk om die kat. FREEK NEE!1!! 1 gvrrdmm :angry:
:rofl:

3 likes

OnlyFans gaat sexuele content vanaf 1 oktober blocken. Make it make sense.
Hoe graaf je je eigen graf als bedrijf?

18 likes

Tumblr 2.0

Het was juist zo goed dat sexwerkers etc. zelf de touwtjes in handen hadden. Alleen problematisch dat sommige bijna achttienjarigen echt aftelden omdat ze maar al te graag snel geld denken te verdienen door op die website uit de kleren te gaan.

5 likes

Benieuwd waarom ze nou daadwerkelijk gestopt zijn. Vraag me af of dit nog steeds een gevolg is van dat Bella Thorne fiasco.

• Moeilijker investeerders te vinden en bankzaken geregeld te krijgen als je expliciete zaken een podium biedt
  • Engelse wetgeving m.b.t expliciete zaken en content moeilijk controleerbaar waardoor bedrijven hun vingers er liever niet aan branden
1 like

Teske en Mert hebben echt de allerleukste baby ooooooit. Wat een schatje​:pleading_face::heart:

6 likes

Echt? Ook in Corona zomer tijd? Dat is wel rot. Wel hele mooie hoge plafonds etc

1 like

Denk dat ze het ook heel erg mooi gaan verbouwen!

1 like

Ik mis denk ik iets waarom het in het YT topic staat.
Maar wellicht dat het er dadelijk zo uit komt te zien:

1 like

Ja ik wilde t eerst in Nieuws plaatsen maar dat vond ik zo weird tussen al het Afghanistan nieuws, en er zijn een aantal youtubers die ook een OF hebben (zoals Jessie Maya) dus ik dacht, dan maar hier.

3 likes

En een koopwoning met tuin!

8 likes

Heeft Jessie Maya dat ja? Dat wist ik niet!