Nou goedkoop zou ik -aangepast door moderator- zeker niet noemen. 
Have you met the Nederlandse Huizenmarkt?
Hahaha ja maar kom, je gaat toch geen -aangepast door moderator- neerleggen voor een bouwval?
Excuus!
Zij zullen hun appartement ook wel zeer goed verkocht krijgen nu, 2,5 jaar hebben ze er gewoond. En agh, ze willen kids en daar is een tuin en als ze het kunnen betalen? Ben je wel klaar voor de komende tig jaar. Ik ben wel benieuwd naar de verbouwing!
Haha het meest gangbare huis ooit? waar kom jij vandaan dat plafonds van 3 meter hoog voor jou normaal zijn?
Waarom kan een woning dat voor jouw een gangbare woning geen droomhuis voor iemand anders zijn?
Mensen zijn tegenwoordig al blij als ze iets kunnen kopen ipv een huur van 1300 euro, hartstikke fijn voor ze!
Voor hun is het een droomhuis. Alles gaat plat, zelf indelen, al hun creativiteit kan er in kwijt, een grote tuin, vlakbij het strand maar toch in de stad. Ze hebben de moneys en zo gangbaar is dat allemaal niet.
En een leuk project voor YT met veel spon mogelijkheden om er dus lekker aan te kunnen verdienen 
Ik vind het leuk! Ga haar zeker volgen zolang ze verbouw/huisvlogs maakt.
De briefing van Kapten en Son is duidelijk
āik krijg vaak vragen overāā¦
Ik zie ze (bijna) nooit met bril en/of horloge van dat merk.
Monica draagt hem al wel een tijdje en kreeg wel oprecht veel vragen onder vlogs haha
Hahaha ja wou net ook posten dat Monica maar āvragen blijft krijgenā over de bril die ze alleen maar draagt als ze post over āalle vragen die ze krijgtā over desbetreffende bril. Nouja get that money sis
Ik was laatst ziek en toen begonnen met wat vlogs, maar inmiddels ook weer afgehaakt om het consumptiegedrag.
Ik wist niet dat ze het ook voor andere partijen kocht? Want ze moet het toch altijd zelf passen qua maat?
Ik snap iig wel wat @tomtom zegt: elke vlog was weer koopt ze heel veel dingen (waar ze ook op haar eigen maat let dus imo als consument), maar ze loopt altijd in dezelfde outfits: een wit of (verwassen) zwart shirt met een korte (jogging)broek.
Leuk dat ze het analyseert, maar na 3 vlogs met quilt en een net niet fruitservies heb ik het ook wel weer gezien.
Ik moet nu wel kijken naar de video
Helaas herkenbaar. āNee dat is het echt niet waard!ā Ok boomer, welkom in 2021
Ik ga me abonneren en even kijken naar de stijl van het huidige huis. Het is een bouwval met zoveel potentieel.
Of mensen die zeggen; bij ons in Schubbenkutteveen krijg je daar een vrijstaand huis voor!!!
Volgen jullie Scanvinavische vloggers (die Engels spreken)? Ik kijk graag naar Iām Rosa Digital Diaries.

