Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Haha ja klopt, classy Sonja!
Ze had ook niet zelf haar insta maar deze was door insta zelf verwijderd na tig klachten/mensen die het gerapporteerd hadden.

1 like

Ik zie nu dat Marije (de Haas) ook een van haar cliënten is die zelf nu ook behoorlijk prijzige trajecten verkoopt, met succes volgens mij. Ik zit hier zelf totaal niet in en ook geen interesse maar vraag me dan wel af hoe dat allemaal zo makkelijk lijkt te gaan. En dat er dus heel wat mensen zijn die dit soort trajecten aan gaan.

Alwin heeft nu ook een petje af pagina! Gelukkig is hij er gewoon heel transparant over dat hij extra geld nodig heeft :slight_smile:

5 likes

hey, een pyramide

7 likes

Ja, verfrissend wel! In plaats van ‘ik doe dit voor jullie’ :upside_down_face:

5 likes

Precies Cosmo en Wanda in disguise :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Idd. Allemaal leuk en aardig maar Zenner is toch meer voor tieners?

2 likes

Ja precies. Vond het ook wel tof van hem dat hij het had over de woningcrisis. Daarvan wordt het wel meer relatable ofzo

Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij word ik langzaam alwin stan

10 likes

Laatst postte ze ook een citroencake waarbij het enige verschil tov een oud recept wat ze had gepost was dat ze er passievrucht siroop over had gegooid…

Deze foodblogger vond het recept anders blijkbaar wel bijzonder genoeg om er een post aan te wijden

Biefstuk met patat is iets anders dan een recept met 10 precies dezelfde ingrediënten, tot de verse munt en bladpeterselie aan toe

1 like

Ik snap de verbazing niet hoor, letterlijk al haar recepten variëren van “Hoe maak je patat” tot “Hoe maak je nasi”. ze heeft nooit gepretendeerd origineel of vernieuwend te zijn.

1 like

Ja hij gaat daar met Myron wonen, zij is ook de persoon die eigenlijk het meeste regelwerk doet en naar afspraken gaat. Die zolderkamer is waar die vrienden gaan bivakkeren, denk niet dat er een vast persoon in zal trekken, het zal een soort van open huis zijn ofzo haha. Ik heb de laatste maanden flink zitten bingen zo te zien :joy:

3 likes

Ze wonen al samen dus lijkt me wel haha.

4 likes

Haha idd zeg, dit is zo’n standaard recept die je - als je beetje van koken houdt - zo uit je mouw schudt. En dat dacht Sabine blijkbaar ook en maakte er een post van. Maar om nou te zeggen dat t gejat is. Dan pleegt iedereen in de keuken elke dag plagiaat :sweat_smile:

1 like

Ben de nieuwe vlog van Bonnie aan het kijken en zij kan oprecht zo blij zijn met kleine dingen waardoor ik mezelf soms chagrijnig nietswaarderend kreng vind. Voorbeeldje: Nick hangt een hangpot op en Bonnie’s reactie is zo enthousiast en ze vind het helemaal mooi. Mijn reactie zou zijn: oh mooizo. En dan ga ik verder met waar ik mee bezig ben. Dus ergens heb ik nu iets van: was ik ook maar wat meer enthousiast over de kleine dingen in het leven.

31 likes

Bonnie die in haar vlog drankjes gat testen voor de housewarming… die we vorige week al in de vlog hebben gezien

En dan zegt dat ze niet wil dat we op insta de housewarming zien en dan pas twee weken erna de vlogs :joy: oftewel wat ze nu al tijden wel doet met alle andere dingen

1 like

Ze vlogt nu extra veel zei ze toch, omdat ze straks Op Reis gaat en de vlogs blijven dan doorlopen

1 like

Oja ik zie nu dat dat in beeld staat, was niet 100% aan het opletten dus had dat even gemist

Geen idee wie haar hier volgt: Gabriella Lindley (voorheen Velvetghost) maar hoe vaak kun je je woonkamer/slaapkamer/hal blijven veranderen en ondertussen maar blijven klagen dat je je keuken wilt vernieuwen?

Nu heeft ze echt een leuke woning in Brighton die ze weer wilt verkopen? Ik snap het niet. :woman_shrugging:

3 likes