Mensen zijn tegenwoordig al blij als ze iets kunnen kopen ipv een huur van 1300 euro, hartstikke fijn voor ze!
Voor hun is het een droomhuis. Alles gaat plat, zelf indelen, al hun creativiteit kan er in kwijt, een grote tuin, vlakbij het strand maar toch in de stad. Ze hebben de moneys en zo gangbaar is dat allemaal niet.
En een leuk project voor YT met veel spon mogelijkheden om er dus lekker aan te kunnen verdienen 
Ik vind het leuk! Ga haar zeker volgen zolang ze verbouw/huisvlogs maakt.
De briefing van Kapten en Son is duidelijk
āik krijg vaak vragen overāā¦
Ik zie ze (bijna) nooit met bril en/of horloge van dat merk.
Monica draagt hem al wel een tijdje en kreeg wel oprecht veel vragen onder vlogs haha
Hahaha ja wou net ook posten dat Monica maar āvragen blijft krijgenā over de bril die ze alleen maar draagt als ze post over āalle vragen die ze krijgtā over desbetreffende bril. Nouja get that money sis
Ik was laatst ziek en toen begonnen met wat vlogs, maar inmiddels ook weer afgehaakt om het consumptiegedrag.
Ik wist niet dat ze het ook voor andere partijen kocht? Want ze moet het toch altijd zelf passen qua maat?
Ik snap iig wel wat @tomtom zegt: elke vlog was weer koopt ze heel veel dingen (waar ze ook op haar eigen maat let dus imo als consument), maar ze loopt altijd in dezelfde outfits: een wit of (verwassen) zwart shirt met een korte (jogging)broek.
Leuk dat ze het analyseert, maar na 3 vlogs met quilt en een net niet fruitservies heb ik het ook wel weer gezien.
Ik moet nu wel kijken naar de video
Helaas herkenbaar. āNee dat is het echt niet waard!ā Ok boomer, welkom in 2021
Ik ga me abonneren en even kijken naar de stijl van het huidige huis. Het is een bouwval met zoveel potentieel.
Of mensen die zeggen; bij ons in Schubbenkutteveen krijg je daar een vrijstaand huis voor!!!
Volgen jullie Scanvinavische vloggers (die Engels spreken)? Ik kijk graag naar Iām Rosa Digital Diaries.
Ik was een tijdje geleden juist afgehaakt toen het gewoon vloggen werd door haar zwangerschap en corona. Vind het leuk dat ze nu weer terug is bij haar oorspronkelijke videoās en dat zijn altijd gewoon kringloopshoplogs geweest met wat uitstapjes naar haar werk als stylist en andere creatieve projecten. Die vakkennis die @Scorpiovibes noemde is voor mij ook echt de reden om te blijven hangen. Ik kan zelf mijn kledingaankopen in een jaar op 2 of zelfs 1 hand tellen (onderkleding niet meegerekend), dus bij mij wakkert het ook niet bepaald consumptiegedrag aan, vooral een waardering voor vakmanschap. Al kan ik me ook goed voorstellen dat niet iedereen dat eruit haalt hoor (ik vind het ook lang niet altijd mooi). En ik zou waarschijnlijk weer afhaken als een perfect gestyled iemand dat heel uitleggerig zou gaan filmen. To each their own denk ik.
Ze verkoopt veel door, dus ongeacht of het haar eigen maat is of niet. Veel van wat zij koopt, valt toch groot. Dat is juist bewust en haar smaak dus het is niet helemaal gebonden aan haar lichaamsbouw.
Plus toch niet zo gek dat ze - als ze lekker thuis zit tijdens Corona en met de baby is - haar simpele sport outfits draagt? Volgens mij heeft ze weinig āuitjesā nu. Als ze met haar vriendinnen afspreekt, doet ze wel moeite en pakt ze een van haar vondsten. Ik vind idd haar expertise geweldig zoals @LazySusan ook zegt en vind haar daarom ook best een inspirerend mens. Hoe zij naar kleding kijkt en wat zij allemaal kan vertellen daarover, maar ook als ze een stoel ziet in de kringloop. Ik merk dat ik ook meer op dat soort details let sinds ik haar vlogs bekijk
Ook in kleine gehuchten wordt overbodenā¦
Spreek uit ervaring met de verkoop van mijn eigen huis.
Ook Schubbekutteveen of Lutjebroek woon je niet meer vrijstaand met een erfgoed aan ruimte voor 3 ton.
In mijn omgeving wordt juist ook in schubbekutteveen overboden omdat daar geen nieuwe bouwgrond is en maar zoveel huizen. Dus als je daar per se wil wonen, mag je lekker diep in de buidel tasten
Ja! En tegelijkertijd: je kan toch het huis niet je droomhuis vinden en het gewoon heel veel geld vinden voor wat je krijgt? Wij hebben een huis gekocht in dezelfde regio met flink overbieden, dus ik weet hoe de woningmarkt nu werkt. En toch vind ik het belachelijk veel geld voor een bouwval in een wijk waar mijn droomhuis niet staat.
Edit; even de toevoeging dat ik het heel leuk vind voor ze dat ze zo enthousiast zijn & het lijkt me ook tof om te volgen hoe zij dit aanpakken en hoe het huis eruit komt te zien.
Er zit toch nog een heleboel tussen het huis van Leonie een droomhuis vinden en een groot huis buiten de stad? Ik vind haar enthousiasme leuk, ik vind het bewonderingswaardig dat ze door de huidige staat heen kan kijken en zeggen dat het haar droomhuis is en ik gun haar al het geluk van de wereld maar mijn droomhuis is het niet. Zoveel mensen zoveel smaken. Ik hoor haar zeggen een tuin van elf meter diep en ik weet van mijzelf dat mijn droomhuis geen grote tuin moet hebben want ik heb een hekel aan tuinieren. Ook wordt zij volgens mij helemaal enthousiast van het idee dat ze alles kan verbouwen maar ik weet van mijzelf dat ik twee linkerhanden heb dus een klushuis waar echt alles aangepakt moet worden en waar je heel veel moet betalen en heel veel geld moet investeren qua verbouwen zou niets voor mij zijn dus ook dat maakt dat het niet mijn droomhuis is. Dus je sneer dat iemand saai is of alleen een dertien in dozijn huis kan bedenken vind ik niet echt vriendelijk.
Dit klopt. Heb uiteindelijk mijn huis ook met 8% overbieden kunnen kopen en achteraf bleek dat zowat iedereen had overboden. Just in deze dorpen komt iedereen ~ontsnappen aan de drukte van de stad~