Wat gaat ze doen? Volg de vlogs niet echt
Geen idee, dat gaat ze later vertellen
Ik volg haar niet meer en het enige dat ik steeds meekrijg is dat ze inderdaad constant verhuist of alles opnieuw inricht. Als iets eindelijk klaar is vertrekt ze weer.
Ja die blijft echt bezig met opnieuw inrichten. (Denk ook gedeeltelijk voor de spon misschien ? of de views?) Ze is wel aan het kijken voor een nieuw huis maar dan moet er wat op haar pad komen zei ze een tijdje terug. Heeft ze nu al iets nieuws gevonden?
Ze wilt nu ook haar studiovlogs op een apart kanaal weer plaatsen. Ik denk echt van; waarom? je plaatst hier al niet zo heeel veel meer. Kan toch ook gewoon hier.
Josh V die een pleidooi houdt over hoe erg ze het vindt dat er zoveel onderdrukking en gevolgen van klimaatverandering in de wereld is, terwijl ze een fast fashion bedrijf runt. Beetje zelfreflectie over je eigen aandeel hierin zou niet misstaan.
Ja zeg hé, van een vaste collectie slow fashion betaal je geen maanden in een vijfsterrenhotel 🥲
Waar zegt ze überhaupt dat ze op reis gaat?
Komt als tekst in beeld, in haar laatste vlog (met Lisa cocktails proeven)
Vraag me af wat ze dan betalen/krijgen. Want we betalen en dan gaat het over extra’s maar niet over de kamer.
Denk door het woordje “ook” dus zowel voor verblijf als de extra’s, maar dus wel een korting op de long stay. Zo lees ik het
Heb je het over Bonnie? Die gaat niet op vakantie, maar op reis
Ze zegt toch letterlijk dat ze op de longstay korting heeft gekregen?
Kan me trouwens ook voorstellen dat er ook als geen influencer bent misschien wel iets te regelen is in de trant van longstay korting als je een maand in een hotel verblijft. Ik ken ook (via via) iemand die jaarlijks gedurende het gehele wintersportseizoen een kamer boekt in een hotel en diegene betaalt ook niet de standaard kamerprijs per nacht.
Ik vind het toch ergens treurig dat Roosmarijn Koster van een duurzaam iets zoals vintage, overconsumptie weet te maken. Iedere vlog gaat over ‘ik heb dit allemaal gekocht…’. Er komt geen eind aan.
Nu pretendeert ze ook niet dat ze een duurzame vlogger is, maar de hoeveelheid die zij koopt, is hetzelfde als wat vloggers bij Nak-d en andere fastfashion-fabrieken kopen.
Einde rant.
Bennie/Thijs werkt ook deels voor Enzo en Noël woont officieel nog gewoon thuis maar ze vinden het gewoon gezellig om veel met elkaar op te trekken. (Is mijn aanname) Samen dingen doen voor de vlogs is ook gewoon leuker dus dan blijven ze allemaal slapen. En ik denk dat Noël ook af en toe voor Enzo werkt of betaald krijgt als hij een hele dag cameraman is. En als Enzo en Myron zelf op pad gaan, dan werken die gasten gewoon in zijn kantoor. Ik denk dat het in het nieuwe huis met bijgebouw als kantoor zo relaxed gaat zijn voor hun allemaal. Ze kunnen bij hem chill werken voor hunzelf, maar ook altijd op pad met Enzo en dingen voor hem doen. En als ze willen maken ze ook regelmatig gebruik van zijn spullen. Gewoon een grote Knolpower family.
Ik zag laatst ook ineens een filmpje van Dylan Haegens, die heeft ook een heel team om zich heen maar bij hem is het zo dat hij echt meer het gezicht is en de rest is meer op de achtergrond en niet voor zichzelf nog ernaast bezig. Bij Enzo zie je iedereen wel echt meer in beeld, maar dat is ook het verschil met vlogs en de content die Dylan maakt.
Zo bedtijd. Klaar met mijn opstel.
Denk inderdaad ook dat de studio bouw ook gedeeltelijk voor hun is als verblijf. Denk niet dat het enkel de zolder zal zijn.
Echt erg maar ik houd nu iedere dag de vlog bij
Ze vinden het hopelijk ook gezellig maar dit is echt puur voor de content. Kijk maar een keer in de comments als thijs of noel in de vlog zitten. Die vlogs gaan meestal beter dan wanneer enzo alleen is.
Ja natuurlijk, is toch ook alleen maar win win voor iedereen? Als ik Enzo was zou ik ook dolgraag mijn beste vrienden in de vlogs hebben omdat het gezellig is én het scoort inderdaad beter wat voor ieders bedrijf gunstig is. Zo lang het van beide kanten blijft komen, want dat was met Bas volgens mij zo, die wilde zich eerst terugtrekken en het kwam alleen nog maar van Enzo’s kant, dus die vriendschap is opgegeven. Maar vervolgens weet die gozer er toch nog een slaatje uit te slaan.
Ging even de Insta van die Bas checken. Ik voel 'm niet en vind het opvallend dat hij dit jaar alleen al 4x een ad heeft geplaatst voor dezelfde dating app.