Wil je die uitleg misschien hier delen? Dan kan ik het misschien ook beter snappen.
Oh hij zet zichzelf hier zoo mee voor schut
Zo vooral die laatste screenshot. Alsof hij al eens overleden is, zo zeker dat hij weet dat er geen god is.
Vind dat je prima een grap mag maken, ook over religie (al weet ik niet wat de grap in kwestie was), maar deze manier van ermee omgaan oeioeioei 
Wat zou Tim hiervan vinden 🥲
Die heeft toch ongeveer hetzelfde standpunt? Hij zat dit weekend schijnbaar in een podcast over geloof of in zijn geval, niet geloven.
Sure! Hij haalt bijvoorbeeld het punt aan dat je geen bijdrage levert aan onderdrukking van een minderheid, maar dat is gewoon onzin. Ja over de hele wereld zijn er vast veel meer gelovige maar dat houdt niet in dat er geen onderdrukking bestaat tegenover gelovige. In elk land/dorp/stad kan die verhouding weer anders zijn. Een moslim in een dorpje in Friesland, zou bijvoorbeeld weer hele andere ervaringen hebben dan iemand in Amsterdam en zelfs in Amsterdam vindt nog onderdrukking plaats.
Daarnaast werken die grappen alsnog mee aan de negatieve stereotypering en racisme van onderdrukte groepen en dan kunnen ze het wel verschuilen onder het mom van “het is een grapje”, maar Racisme of discriminatie is niet grappig. Ze willen grappig zijn, over de rug van gemarginaliseerde, onderdrukte groepen terwijl in werkelijkheid deze mensen het al zwaar genoeg hebben en in het dagelijkse leven ook met deze discriminatie te maken hebben en hierop worden aangekeken en afgerekend.
Er zijn inderdaad meerdere onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat grappen maken over zaken als racisme, seksisme, verkrachting e.d. bijdraagt aan de normalisering ervan. Ik heb ze nu niet bij de hand maar met Google kom je vast een eind, als iemand ze wil lezen. Dus als dat z’n beste argument is mag hij nog wel even oefenen op z’n pleidooi.
Sneu ook dat al z’n onderbouwing komt van tumblr plaatjes met ~inspirational quotes~ van dezelfde Rijke Witte Hetero Man. Try again. 
Mensen die zulke opmerkingen maken gebruiken AL-TIJD die f*cking Ricky Gervais als voorbeeld. “Als hij het mag mogen wij het ook”. Sinds wanneer is Ricky Gervais tot God verklaard?
Ja en dat meisje geeft het ook nog eens heel netjes aan. Echt een domme reactie van hem.
Ja wel aparte combo haha
Allebei een bord voor hun kop
Wat is b&b?
Borden en buiken
Bed&Breakfast vol liefde! Tv programma van RTL.
Toch ruim 3000 euro omzet dus als ze hier 4 weken aan heeft gewerkt lijkt het me al wat waard.
Ik ben op zoek naar leuke vloggers om te volgen. Ik vind de meest populaire vloggers vaak een beetje saai of helemaal crazy. Ik zoek meer down to earth vloggers. Mensen die ik leuk vind om te volgen, zijn:
- Brittany Bathgate
- Natalie Vijfhuizen
- Use Less
Heeft iemand een goede tip?
Omg ik ook🙈
Ik vind Michel Janse Smith leuk om te volgen (for what it’s worth want wellicht vind jij haar helemaal niets)
Hahaha een instagramaccount voor een kledingkast? Mis ik een trend?
