Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik kijk nu een vlog van Josh, maar blijkbaar heeft ze dat kleine schermpje, waarop je kan beelden kan zien van de video tijdens het scrollen, uitgezet? Of kan een YouTuber dat niet zelf bepalen? k kan echt niet meer zonder haha, vooral bij lange vlogs/ video’s

Ergernis van mij maar als je deze story in combinatie met al het andere ziet wat ze deze dag post zul je zien dat het niet is bedoeld om zielig te doen dat ze iets zelf moet betalen i.p.v. spon, maar het een grapje is omdat ze vandaag jarig is. Flauw om dat dan zo zonder context hier neer te zetten, zie ik vaker gebeuren in deze topics

22 likes

Volgt iemand Elise buch? Ik heb haar paatst ontdekt. Maar woont zij nou in die cabin?

2 likes

Nee ze woont daar niet, ze heeft een appartement en dat huisje er bij gekocht om daar af en toe te zijn/slapen! Volgens mij is ze er nu wel vaker omdat ze haar kledingwinkel tijdelijk(?) heeft gesloten.

3 likes

Heerlijk hoe enthousiast zij is over die bouwval, ben echt benieuwd wat ze ervan gaan maken

7 likes

Is dit Fashjun?

2 likes

Kom op dit is toch niet zo’n rare outfit?

5 likes

Zeker weten. En ze weet ook wat we gedaan hebben vorige zomer.

7 likes

https://youtu.be/q3KFCtMMQLw blijft leuk om horen hoe David de woorden probeert uit te spreken in het Nederlands :sweat_smile:

6 likes

Omg ik herkende dit huis op de foto meteen, dit is vlakbij mijn ouderlijk huis. Mijn Fundafan-moeder stuurde het linkje een tijd geleden door en het was zo ziek snel verkocht voor zó veel geld. Mensen zijn fucking gestoord :woman_facepalming:t2:

7 likes

Ik dacht dan moet het wel een bijzondere bouwval zijn maar het is gewoon een simpel rijtjeshuis met een voor de hand liggende indeling

Waarvan alles gesloopt moet worden

9 likes

Ja!! En bij de buurhuizen zag je in de vlog een derde verdieping en bij hun huis nog niet. Dus waarschijnlijk ook vrij weinig ruimte (heb in dat deel van die stad gewoond).

Die gaan ze er dus nog bovenop maken volgens mij. Evenals een uitbouw. Zoveel moeite om straks hetzelfde degelijke rijtjeshuis als iedereen te hebben :stuck_out_tongue: Ik gok dat het huis heel goedkoop te koop stond en dat klussen hun hobby is

3 likes

Nou ik mag toch hopen dat ze 'm voor minder dan de vraagprijs hebben kunnen krijgen

Nou goedkoop zou ik -aangepast door moderator- zeker niet noemen. :joy:

3 likes

OMG!!! En met dat overbieden daar :exploding_head:

Have you met the Nederlandse Huizenmarkt?

16 likes

Hahaha ja maar kom, je gaat toch geen -aangepast door moderator- neerleggen voor een bouwval?

1 like

@Doperwtje je bericht is verwijderd. Het is niet toegestaan te gissen naar de woningen van influencers ivm privacy.

1 like

Excuus!

1 like