Ik vind Gemary leuk om te volgen! Zij vlogt alleen niet zo vaak.
Ik werd ook enorm verleid maar zag ook wel wat mindere recensies. Laten jullie weten of het wat is? @Temper
Oops Neen haha waarop ze kleding van haar dochter verkoopt. Had ik duidelijker kunnen formuleren 
Nomadâs trailâs vind ik super leuk om te volgen. Moet je wel van houden, maar ik vind het helemaal leuk. Is van een man en een vrouw die de wereld rond fietsen.
Haha ik had hem al in huis maar t blijft kut, zeker als je alle ramen kamerhoog hebt in huisđ
heb nu ook zoân stang erbij gekocht.
Had van KĂ€rcher ook de stomer voor de vloer, maar is net zoveel gedoe als het gewoon dweilen eigenlijk, dus vind t vooral voor de heb leuk, schoonmaken is gewoon mân ding niet denk ik haha.
Vandaag heeft bol en dagdeal waarbij de planners van oa Mascha en Cynthia met korting te verkrijgen zijn. Ik overweeg om er eentje te bestellen, maar ik twijfel nogal welke.
- Mascha planner
- Structuurjunkie
- Beter hou je je geld in eigen zak
0 stemmers
Alwin en Ghislaine zijn echt een leuk stel, moet ook echt om ze lachen vaak zoals op die boot 
Als je van reizen en bijzondere bestemmingen houdt: Eva zu Beck! Hele leuke reisvlogger die o.a. ook in Afghanistan is geweest dit jaar en een jaar in Pakistan woonde. En nu reist ze door Europa met de auto. Zij is echt mân favoriete YouTuber op het moment!
Ja ook heel origineel iig niet iets wat ik 10 x al gezien heb
Ja ik vind haar ook echt heel leuk! Super zielig maar vond het ergens zo droog dat ze door een koe is aangevallen terwijl ze zoân onverschrokken leven leidt haha
@flazeda Ik vind het juist heel fijn dat de lijntjes zo smal zijn, zo kan ik veel meer er in kwijt. (Maar ik heb ook meer Cynthiaâs smalle handschrift en niet zoân groot handschrift als wat Mascha heeft) Plus in de structuurjunkieplanner lopen de avonden lopen tot 22 uur dus dat vind ik best oke eigenlijk haha! En ik vind de Maschaplanner persoonlijk gewoon Heel Erg Lelijk (sorry not sorry(, maar dat is ook smaak natuurlijk.
Wat? Bizar joh, die hebben echt net hun âdroomhuisâ in de provincie gekocht toch
Ik ben nu de home tour van hun huidige huis aan het kijken maar ze filmt het zo irritant, heel gehaast en shakey dat ik er duizelig van word. Zelfs bij Mascha heb ik dat nooit maar bij een home tour wil je natuurlijk alles goed zien dus de focus is heel anders. Die keuken is wel echt gaaf maar ze laat het helaas slecht zien.
Ja ik vind hun stijl echt heel leuk (niet alles beige
) maar kon er verder niks uit opmaken door de manier van filmen. Jammer!
Ah Zoella is bevallen! Toch wel leuke youtube nostalgie
Nee inderdaad vind ik altijd zo erg als ik een zwangere vrouw moet verzorgen in het zkh die dan heel weinig pijnstilling mag. Je mag alleen dan pctm en heel soms iets zwaarders⊠Hopelijk komt ze er snel bovenop!
O god wat kut zeg. Wat mega âfijnâ dat ze haar buik heeft kunnen beschermen maar tering jantje, twee botbreuken in haar schouder 
Pff wat naar zeg. Hopelijk kan ze nog een beetje herstellen voor dat ze moet bevallen. Hoe dan ook gewoon heel erg heftig voor haar en haar vriend.
Oo-tilie
