Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Zij zullen hun appartement ook wel zeer goed verkocht krijgen nu, 2,5 jaar hebben ze er gewoond. En agh, ze willen kids en daar is een tuin en als ze het kunnen betalen? Ben je wel klaar voor de komende tig jaar. Ik ben wel benieuwd naar de verbouwing!

3 likes

Haha het meest gangbare huis ooit? waar kom jij vandaan dat plafonds van 3 meter hoog voor jou normaal zijn?

13 likes

Waarom kan een woning dat voor jouw een gangbare woning geen droomhuis voor iemand anders zijn?

37 likes

Mensen zijn tegenwoordig al blij als ze iets kunnen kopen ipv een huur van 1300 euro, hartstikke fijn voor ze!

20 likes

Voor hun is het een droomhuis. Alles gaat plat, zelf indelen, al hun creativiteit kan er in kwijt, een grote tuin, vlakbij het strand maar toch in de stad. Ze hebben de moneys en zo gangbaar is dat allemaal niet.

9 likes

En een leuk project voor YT met veel spon mogelijkheden om er dus lekker aan te kunnen verdienen :rofl:

Ik vind het leuk! Ga haar zeker volgen zolang ze verbouw/huisvlogs maakt.

1 like

De briefing van Kapten en Son is duidelijk :sweat_smile: ā€œik krijg vaak vragen overā€ā€¦

Ik zie ze (bijna) nooit met bril en/of horloge van dat merk.

30 likes

Monica draagt hem al wel een tijdje en kreeg wel oprecht veel vragen onder vlogs haha

1 like

Hahaha ja wou net ook posten dat Monica maar ā€œvragen blijft krijgenā€ over de bril die ze alleen maar draagt als ze post over ā€œalle vragen die ze krijgtā€ over desbetreffende bril. Nouja get that money sis

6 likes

Ik was laatst ziek en toen begonnen met wat vlogs, maar inmiddels ook weer afgehaakt om het consumptiegedrag.
Ik wist niet dat ze het ook voor andere partijen kocht? Want ze moet het toch altijd zelf passen qua maat?

Ik snap iig wel wat @tomtom zegt: elke vlog was weer koopt ze heel veel dingen (waar ze ook op haar eigen maat let dus imo als consument), maar ze loopt altijd in dezelfde outfits: een wit of (verwassen) zwart shirt met een korte (jogging)broek.

Leuk dat ze het analyseert, maar na 3 vlogs met quilt en een net niet fruitservies heb ik het ook wel weer gezien.

4 likes

Ik snap niet hoe er mensen zijn die het huis van Leonie geen droomhuis vinden. Niet iedereens wens is een groot huis buiten de stad. Je hebt letterlijk een huis waarin je alles aan de indeling en achtergevel anders kan doen. Je kan het volledig moderniseren, opbouwen en uitbouwen Ʃn elk detail wat er nu in komt is naar smaak. Daarnaast heb je een diepe tuin en hoge plafonds. Tuurlijk als jij een beetje saai bent en niet voorbij wat het nu is kan denken wordt het een dertien in dozijn rijtjeshuis. Als je een beetje creatief bent en geld hebt kan je hier zoveel van maken. Grote pui in de woonkamer, flinke woonkeuken, een vide, en suite badkamer in de grootste slaapkamer, de tuin helemaal vergroenen, alles mooi afwerken. Zou het echt wel weten. Geen idee voor wat het gekocht is, maar in een stad als Haarlem weet je iig zeker dat je het eindresultaat niet kan betalen.

41 likes

17 likes

Ik moet nu wel kijken naar de video

3 likes

Ik moet liever zijn. Deze woningmarkt heeft mij gewoon echt verpest. Zodra ik mensen hoor over ā€˜voor die prijs’ ā€˜ik zou het nooit doen’ etc gaat mijn bitch mode aan. Dit is nou eenmaal wat het kost, andere mensen zijn er blij mee en ze hebben leuke plannen. Ze hadden het zelf waarschijnlijk ook liever voor 200.000 euro gekocht.

@Daelyss Is geen straf. Ze is mega enthousiast. Werd er echt blij van.

36 likes

Helaas herkenbaar. ā€˜Nee dat is het echt niet waard!’ Ok boomer, welkom in 2021

32 likes

Julia is ook eigenlijk alleen maar 1 en al #spon op het moment.

4 likes

Ik ga me abonneren en even kijken naar de stijl van het huidige huis. Het is een bouwval met zoveel potentieel.

4 likes

Of mensen die zeggen; bij ons in Schubbenkutteveen krijg je daar een vrijstaand huis voor!!!

20 likes

Volgen jullie Scanvinavische vloggers (die Engels spreken)? Ik kijk graag naar I’m Rosa Digital Diaries.

Ik was een tijdje geleden juist afgehaakt toen het gewoon vloggen werd door haar zwangerschap en corona. Vind het leuk dat ze nu weer terug is bij haar oorspronkelijke video’s en dat zijn altijd gewoon kringloopshoplogs geweest met wat uitstapjes naar haar werk als stylist en andere creatieve projecten. Die vakkennis die @Scorpiovibes noemde is voor mij ook echt de reden om te blijven hangen. Ik kan zelf mijn kledingaankopen in een jaar op 2 of zelfs 1 hand tellen (onderkleding niet meegerekend), dus bij mij wakkert het ook niet bepaald consumptiegedrag aan, vooral een waardering voor vakmanschap. Al kan ik me ook goed voorstellen dat niet iedereen dat eruit haalt hoor (ik vind het ook lang niet altijd mooi). En ik zou waarschijnlijk weer afhaken als een perfect gestyled iemand dat heel uitleggerig zou gaan filmen. To each their own denk ik.

4 likes