Ik was niet de enige die dit op ging zoeken zo te zien aan de reacties haha wat erg
Dit is meer US uitspraak. Denk niet dat Zoe & Alfie het zo uitspreken.
Oh hmm dan ben ik benieuwd hoe zij het uitspreken!
Zeg het net ook, super heftig zeg! 
Dan klinkt het als utterly haha
Ik zit hier ook “udderlie??”
Ik gok dat ze haar alleen met haar bijnaam gaan aanspreken. Bijvoorbeeld Tilly, ofzo.
Zo denk ik ja.
Waarom dan niet als ze “water” zeggen
Misschien is het anders met namen want in mijn ervaring spreken Britten juist de T niet uit
ik moest altijd lachen als mijn collega wa-er zei in plaats van water.
En dan verschilt het per regio, soms is het woh-uh
Ik had ooit een Britse scharrel die mij een mooi accent wilde aanleren, hebben veel gelachen
Charlotte is toch een geordie en geen scouse?
Ah ik volg Liverpool (de voetbal club) en sommige van de local lads zeggen NY-G(harde Nederlandse G) Ipv nike dat vind ik ook altijd fucked up maar ook weer leuk.
Niet alleen Amerikanen. Het heeft overigens een naam:
Ik heb oprecht geen idee of dit nou sarcastisch is of niet
Utttterly kan ook gewoon hoor!
hahahaha ik zie dit nu pas en in het klein lijkt het net een hele verlepte Dennis & Valerio en zit hier nu te lachen achter m’n laptop
Hahahah die gast lijkt anders ook op valerio verkleed als Johnny dep
Ik dacht precies hetzelfde 