Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik was niet de enige die dit op ging zoeken zo te zien aan de reacties haha wat erg

2 likes

Dit is meer US uitspraak. Denk niet dat Zoe & Alfie het zo uitspreken.

1 like

Oh hmm dan ben ik benieuwd hoe zij het uitspreken!

1 like

Zeg het net ook, super heftig zeg! :slightly_frowning_face:

1 like

Dan klinkt het als utterly haha

2 likes

Ik zit hier ook “udderlie??”

2 likes

Zo denk ik dan

6 likes

Ik gok dat ze haar alleen met haar bijnaam gaan aanspreken. Bijvoorbeeld Tilly, ofzo.

3 likes

Zo denk ik ja.

3 likes

Waarom dan niet als ze “water” zeggen

3 likes

Misschien is het anders met namen want in mijn ervaring spreken Britten juist de T niet uit :joy: ik moest altijd lachen als mijn collega wa-er zei in plaats van water.

3 likes

En dan verschilt het per regio, soms is het woh-uh

Ik had ooit een Britse scharrel die mij een mooi accent wilde aanleren, hebben veel gelachen

4 likes

Charlotte is toch een geordie en geen scouse?

3 likes

Ah ik volg Liverpool (de voetbal club) en sommige van de local lads zeggen NY-G(harde Nederlandse G) Ipv nike dat vind ik ook altijd fucked up maar ook weer leuk.

3 likes

Niet alleen Amerikanen. Het heeft overigens een naam:

2 likes

Ik heb oprecht geen idee of dit nou sarcastisch is of niet

2 likes

Utttterly kan ook gewoon hoor!

2 likes

hahahaha ik zie dit nu pas en in het klein lijkt het net een hele verlepte Dennis & Valerio en zit hier nu te lachen achter m’n laptop

dit idee

21 likes

Hahahah die gast lijkt anders ook op valerio verkleed als Johnny dep

31 likes

Ik dacht precies hetzelfde :joy:

2 likes