Weet niet of dit het juiste topic is… maar iemand ooit een cursus van sanny zoekt geluk gevolgd? Twijfel om die van nu te volgen maar het is veel geld.
Staat daar nog wat anders in dan behalve: manifesteer het!
Niet gevolgd maar als ik zie waar zij in gelooft, zou ik er mijn geld niet aan geven.
Ik vrees dat ze vooral dik willen cashen met deze cursus, maar ondertussen geloven wel alle deelnemers dat ‘alles kan zolang je het maar genoeg manifesteert’.
Waarom start Kaj Gorgels in vredesnaam een noodles bedrijf…….
Ohja hij is zijn hele leven al gek van de Aziatisch keuken en vooral van “Noodles”.
Echt typisch weer ff makkelijk geld verdienen, bedrijfje uit de grond stampen. Gelukkig kunnen we nu eindelijk kant en klare Noodles eten en de portemonnee van 3 witte mannen spekken 
Ik ben sowieso Kaj moe. Waarom moet hij nou ook weer degene zijn die Are You The One gaat presenteren?
Hij heeft ook wel een jaar in Thailand gewoont.
Na een paar podcasts met Kai en Monica ben ik echt afgehaakt omwille van hem.
Uuugh ik was blij dat 'ie bij Tempa wegging maar nu zit 'ie nog wel bij Expeditie helaas en dan ook dit nog… 
Ik voel je pijn.
Vind het nog steeds stom dat Dennis is ingeruild voor hem.
Dennis weening? Die vond ik altijd zo kut
Of zoals Henry van Loon zei “met je kut prednisonkop”
Grappig ja… 
Wie is kutter:
- Henry van Loon
- Dennis Weening
0 stemmers
Dennis Weening heeft mij (onbewust) gehoekt in Paradiso tijdens het concert van LCD Soundsystem dus hij mag echt flink z’n teen stoten
Laf Henry van Loon. Promenade!
Ik stem altijd voor de Hagenees idc🔰
Meen je dit? Want Dennis duwde mij ook opzij. Haha
Verbonden in slachtofferschap
Ja omg hoezo die haat op een van de makers van Promenade. Of Zomerpromenade. Of gewoon Promenade. Een van de weinige hoogtepunten uit het huidige media-aanbod wat mij betreft.
Hij heeft ook nog eens kapsones. Tijdens een personeels uitje vroeg een collega voor een foto en toen zei hij alleen voor €5.-.
Was een mooie reactie toen ze zei, nee dat ben je niet waard 
Kan mij voorstellen dat je met een avond stappen helemaal gek wordt van die vraag, zou ook 5 euro gaan vragen