Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Weet niet of dit het juiste topic is… maar iemand ooit een cursus van sanny zoekt geluk gevolgd? Twijfel om die van nu te volgen maar het is veel geld.

1 like

Staat daar nog wat anders in dan behalve: manifesteer het!

26 likes

Niet gevolgd maar als ik zie waar zij in gelooft, zou ik er mijn geld niet aan geven.
Ik vrees dat ze vooral dik willen cashen met deze cursus, maar ondertussen geloven wel alle deelnemers dat ‘alles kan zolang je het maar genoeg manifesteert’.

13 likes

@EllaFitzgerald ja hier was ik dus al bang voor eigenlijk. Maar ik ben hopeloos hahaha.

Waarom start Kaj Gorgels in vredesnaam een noodles bedrijf…….
Ohja hij is zijn hele leven al gek van de Aziatisch keuken en vooral van “Noodles”. :+1: Echt typisch weer ff makkelijk geld verdienen, bedrijfje uit de grond stampen. Gelukkig kunnen we nu eindelijk kant en klare Noodles eten en de portemonnee van 3 witte mannen spekken :woozy_face:

13 likes

Ik ben sowieso Kaj moe. Waarom moet hij nou ook weer degene zijn die Are You The One gaat presenteren?

26 likes

Hij heeft ook wel een jaar in Thailand gewoont.

Na een paar podcasts met Kai en Monica ben ik echt afgehaakt omwille van hem.

12 likes

Uuugh ik was blij dat 'ie bij Tempa wegging maar nu zit 'ie nog wel bij Expeditie helaas en dan ook dit nog… :sob:

9 likes

Ik voel je pijn.

1 like

Vind het nog steeds stom dat Dennis is ingeruild voor hem.

10 likes

Dennis weening? Die vond ik altijd zo kut

Of zoals Henry van Loon zei “met je kut prednisonkop”

6 likes

Grappig ja… :face_with_raised_eyebrow:

30 likes

Wie is kutter:

  • Henry van Loon
  • Dennis Weening

0 stemmers

3 likes

Dennis Weening heeft mij (onbewust) gehoekt in Paradiso tijdens het concert van LCD Soundsystem dus hij mag echt flink z’n teen stoten

28 likes

Laf Henry van Loon. Promenade!

24 likes

Ik stem altijd voor de Hagenees idc🔰

3 likes

Meen je dit? Want Dennis duwde mij ook opzij. Haha :triangular_flag_on_post: Verbonden in slachtofferschap

18 likes

Ja omg hoezo die haat op een van de makers van Promenade. Of Zomerpromenade. Of gewoon Promenade. Een van de weinige hoogtepunten uit het huidige media-aanbod wat mij betreft.

17 likes

Hij heeft ook nog eens kapsones. Tijdens een personeels uitje vroeg een collega voor een foto en toen zei hij alleen voor €5.-.
Was een mooie reactie toen ze zei, nee dat ben je niet waard :joy:

24 likes

Kan mij voorstellen dat je met een avond stappen helemaal gek wordt van die vraag, zou ook 5 euro gaan vragen

14 likes