Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Grappig ja… :face_with_raised_eyebrow:

30 likes

Wie is kutter:

• Henry van Loon
  • Dennis Weening

0 stemmers

3 likes

Dennis Weening heeft mij (onbewust) gehoekt in Paradiso tijdens het concert van LCD Soundsystem dus hij mag echt flink z’n teen stoten

28 likes

Laf Henry van Loon. Promenade!

24 likes

Ik stem altijd voor de Hagenees idc🔰

3 likes

Meen je dit? Want Dennis duwde mij ook opzij. Haha :triangular_flag_on_post: Verbonden in slachtofferschap

18 likes

Ja omg hoezo die haat op een van de makers van Promenade. Of Zomerpromenade. Of gewoon Promenade. Een van de weinige hoogtepunten uit het huidige media-aanbod wat mij betreft.

17 likes

Hij heeft ook nog eens kapsones. Tijdens een personeels uitje vroeg een collega voor een foto en toen zei hij alleen voor €5.-.
Was een mooie reactie toen ze zei, nee dat ben je niet waard :joy:

24 likes

Kan mij voorstellen dat je met een avond stappen helemaal gek wordt van die vraag, zou ook 5 euro gaan vragen

14 likes

Zelden zo’n urgent programma gezien.

3 likes

Ik had een keer een meet en Greet met Dennis Weening

Toen ik hallo zei, antwoorde hij “dik”. Maar ik dacht misschien heb ik het verkeerd verstaan. Toen zei ik “je hebt m’n leven gered, jij bent de reden dat ik vandaag leef”. Toen keek hij me aan en zei “je zal snel genoeg sterven, dikkerdje” en toen fluisterde hij “obesitas”.

Ik moest huilen en had nog nooit zoveel pijn gehad, maar hij moest lachen en zei “huil je nou? Stop daarmee, stop” en toen sloeg hij mijn vagina. Vervolgens begon hij Walvis tegen me te spreken, echt een afgrijselijk persoon.

13 likes

Mm dit heb ik wel meegemaakt met Jan Slagter. Precies dit

5 likes

Echt niet normaal meer he! Had ik dan €350 voor betaald. Nooit meer.

Was die foto voor €5 wel een koopje eigenlijk.

4 likes

Ach gelukkig heb ik hem nog een tuinmeubelset verkocht een paar jaar later. Precies voor 350 euro. Cirkel was toen wel rond!

8 likes

afbeelding

105 likes

http://www.twitlonger.com/show/n_1sic6os

Ken je classics

4 likes

Hahah wtf ik heb jouw tekst echt drie keer gelezen en dacht echt huh dit kán toch niet :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

€350 euro betalen voor een meet en Greet met Dennis Weening was het meest ongeloofwaardige mag ik hopen.

29 likes

Volgt iemand hier nog Jennie? Die een tijdje geleden een crowdfunding oprichte voor haar fans/volgens om haar droomhuisje te kopen en dat toen dus deed…

Vervolgens stopte met vloggen en mensen probeerde te overhalen om te gaan beleggen/geld te investeren via foute modellen…

Die heeft dus nu geld bij elkaar geharkt om een 2e huisje te kopen en lekker te gaan verhuren…

:nauseated_face: :nauseated_face:

4 likes