Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Zelden zo’n urgent programma gezien.

3 likes

Ik had een keer een meet en Greet met Dennis Weening

Toen ik hallo zei, antwoorde hij “dik”. Maar ik dacht misschien heb ik het verkeerd verstaan. Toen zei ik “je hebt m’n leven gered, jij bent de reden dat ik vandaag leef”. Toen keek hij me aan en zei “je zal snel genoeg sterven, dikkerdje” en toen fluisterde hij “obesitas”.

Ik moest huilen en had nog nooit zoveel pijn gehad, maar hij moest lachen en zei “huil je nou? Stop daarmee, stop” en toen sloeg hij mijn vagina. Vervolgens begon hij Walvis tegen me te spreken, echt een afgrijselijk persoon.

13 likes

Mm dit heb ik wel meegemaakt met Jan Slagter. Precies dit

5 likes

Echt niet normaal meer he! Had ik dan €350 voor betaald. Nooit meer.

Was die foto voor €5 wel een koopje eigenlijk.

4 likes

Ach gelukkig heb ik hem nog een tuinmeubelset verkocht een paar jaar later. Precies voor 350 euro. Cirkel was toen wel rond!

8 likes

afbeelding

105 likes

http://www.twitlonger.com/show/n_1sic6os

Ken je classics

4 likes

Hahah wtf ik heb jouw tekst echt drie keer gelezen en dacht echt huh dit kán toch niet :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

€350 euro betalen voor een meet en Greet met Dennis Weening was het meest ongeloofwaardige mag ik hopen.

29 likes

Volgt iemand hier nog Jennie? Die een tijdje geleden een crowdfunding oprichte voor haar fans/volgens om haar droomhuisje te kopen en dat toen dus deed…

Vervolgens stopte met vloggen en mensen probeerde te overhalen om te gaan beleggen/geld te investeren via foute modellen…

Die heeft dus nu geld bij elkaar geharkt om een 2e huisje te kopen en lekker te gaan verhuren…

:nauseated_face: :nauseated_face:

4 likes

Ik geloofde het tot je zei " Jij hebt mijn leven gered"

Dat zie ik jou gewoon niet zeggen tegen Zon C bner.

18 likes

Dat is ze inderdaad niet meer, maar ze zal als het goed is nog wel een keer terug komen. Voor de spondeal met de keuken, daar moet nog steeds een video van komen volgens mij.

Oh is dat zo? Ik dacht alleen dat ze gestopt was met vloggen… Haar account heeft 40.000 volgers, wanneer ben je dan geen influencer meer?

1 like

Heeft ze op Twitter/Instagram gezegd. Ze wil zich focussen op haar nieuwe bedrijf ipv. influencer zijn.

Ze postte vandaag anders nog dat ze weer helemaal zin heeft om dingen te delen omdat ze met iets leuks bezig is (het nieuwe huisje)

1 like

Ze gebruikt het niet meer zelf op een actieve manier.
Het staat er nog als archief/einde sponsordeal keuken.

Ik verwacht dat ze het verwijdert of video’s op privé gaat zetten.

Ze heeft ook een paar keer duidelijk aangegeven dat ze nieuwsgiere bezoekers niet leuk vindt en privacy wil.

Ik vraag me wel af hoeveel privacy je dan gaat krijgen als je toch nog 40k volgers hebt… :grimacing:

2 likes

Ik zie net op insta dat Leonie (gewoon wat een studentje) dus gewoon ontdekt dat het huis een kelder heeft! Incl flessen wijn die er al 50 jaar liggen :rofl:. Wel fucking awesome, is toch extra ruimte.

91 likes

Een wijnkelder met inhoud; als het nu geen droomhuis is! Levert hopelijk een leuke variant op die opgekochte garagebox-video’s op.

1 like