Neeeeeeejoh schandlig en schaamteloos!
Daarom dat ik dus verwacht dat ze het nog gaat weg doen.
Haha ja die wijn vond ik zo grappig, in een rekje ook gewoon.
En toch scoorden ze nr 1 als best beluisterde podcast
Bizar
Ik werd gek van dat ze bleef eten onder het praten
Ik ben dus ook aan het twijfelen om me in te schrijven. Denk dat het er ook aan ligt wat je er van verwacht en wat je er uit wil halen. Ik verwacht geen wonderen maar denk wel dat het me kan helpen om in beweging te komen en voor mezelf helder te krijgen wat ik wil op bepaalde gebieden in mn leven. Maar het is inderdaad niet goedkoop. Mn vriend wil de helft betalen als cadeautje voor mn verjaardag vast dus dat scheelt welâŠ
Net Lotteâs nieuwe vlog gekeken en meestal irriteer ik me aan Charlotte, maar ik vond het echt lief dat ze die auto helemaal zo feestelijk had gedecoreerd, dat is wel echt friendship goals.
Zij lijkt me echt een super lieve vriendin inderdaad!!
Dit ook inderdaad en als er dan negatieve reviews over komen quasi arrogant zeggen: âJa ik ben gewoon druk dus dit is het enige moment dat ik kan etenâ. Of laatst vooraf zeggen dat ze ivm drukte 8 podcasts op een dag moesten opnemen en dat dit de laatste was en dat ie daardoor kon gaan tegenvallen oid 
Dat zij op 1 staan vind ik gewoon kut voor alle andere podcasts waar zoveel tijd en moeite in wordt gestoken
Als het een roast is en iedereen in de zaal verplicht moet lachen mag je zulke opmerkingen maken en is het zuur om het idioot te vinden, maar als ik jou op straat tegenkom en zeg âHaha, wat heb jij een opgeblazen prednison hoofdâ is er niks grappigs meer aan. Ik heb een hekel aan die roast shows en ik vind dat zulke kut humor gewoon moet verdwijnen.
Ik houd mezelf dan voor dat het ermee te maken heeft dat manmanman een zomerstop doet en het over de cijfers van de zomer ging. Ik heb die van Monica wel een paar keer geluisterd, maar ik vond het niet zo boeiend.
Waarom lezen jullie niet gewoon - bijvoorbeeld - âDromen, durven, doenâ van Ben Tiggelaar voor 12,99?
En nog als aanvulling, ook op @colorito: doe het samen met iemand of met een groepje. Want dat is waarschijnlijk mede de kracht van zoân cursus: dat je je doelen uit moet spreken, deelt met anderen wat je voortgang is etc. Maar dat kun je dus ook prima met een vriendin, partner, of medeforummer doen. Misschien zelfs wel leuk om een topic voor te maken. Dan ga ik nu snel stoppen met off-topic posten, sorry.
Edit: er bestaat al een topic Persoonlijke ontwikkeling!
O ja shit
Vuile duwhond, wat heerlijk haha
Wees er snel bij dames!!! Anders issie uitverkocht!!!
Overal wordt je doodgespamt met deze zooi.
Rot een eind op.
Ik maak hier nu ook indirect reclame door dit te posten eigenlijk. maar bij mij werkt dit soort advertenties via influencers enzo juist averechts. Ik koop die meuk dus dan juist echt niet. Meer mensen die dit hebben? 
Erger me juist kapot. En ik volg ze soms niet eens. Het komt toch tevoorschijn op insta.
Maar als ie zo snel is uitverkocht waarom moet er dan zoveel reclame voor gemaakt worden via influencers?
Slaat als een tang op een varken 
Ik heb door haar altijd de lookfantastic-kalender gekocht maar wel op black friday met korting.
Wil nog altijd die van Jo Malone of Dyptique maar ja duur
Ik had vorig jaar ook de lookfantastic kalender besteld, ik wacht nog steeds.
En antwoorden ze niet? Ze hebben echt wel een kutservice en werken met Hermes en andere onbekende kutte postbedelers
Ik vraag me af hÚ. Esmee Noëlle is nu op vakantie en tagt in elk bericht de verhuurder van de accommodatie. Zou het een stiekeme spon of samenwerking zijn zonder dat ze dit zegt?
Of heb ik iets gemist? Of hoopt ze hierdoor misschien er iets uit te krijgen? 

