Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik geloofde het tot je zei " Jij hebt mijn leven gered"

Dat zie ik jou gewoon niet zeggen tegen Zon C bner.

18 likes

Dat is ze inderdaad niet meer, maar ze zal als het goed is nog wel een keer terug komen. Voor de spondeal met de keuken, daar moet nog steeds een video van komen volgens mij.

Oh is dat zo? Ik dacht alleen dat ze gestopt was met vloggen
 Haar account heeft 40.000 volgers, wanneer ben je dan geen influencer meer?

1 like

Heeft ze op Twitter/Instagram gezegd. Ze wil zich focussen op haar nieuwe bedrijf ipv. influencer zijn.

Ze postte vandaag anders nog dat ze weer helemaal zin heeft om dingen te delen omdat ze met iets leuks bezig is (het nieuwe huisje)

1 like

Ze gebruikt het niet meer zelf op een actieve manier.
Het staat er nog als archief/einde sponsordeal keuken.

Ik verwacht dat ze het verwijdert of video’s op privĂ© gaat zetten.

Ze heeft ook een paar keer duidelijk aangegeven dat ze nieuwsgiere bezoekers niet leuk vindt en privacy wil.

Ik vraag me wel af hoeveel privacy je dan gaat krijgen als je toch nog 40k volgers hebt
 :grimacing:

2 likes

Ik zie net op insta dat Leonie (gewoon wat een studentje) dus gewoon ontdekt dat het huis een kelder heeft! Incl flessen wijn die er al 50 jaar liggen :rofl:. Wel fucking awesome, is toch extra ruimte.

91 likes

Een wijnkelder met inhoud; als het nu geen droomhuis is! Levert hopelijk een leuke variant op die opgekochte garagebox-video’s op.

1 like

Neeeeeeejoh schandlig en schaamteloos!

1 like

Daarom dat ik dus verwacht dat ze het nog gaat weg doen.

2 likes

Haha ja die wijn vond ik zo grappig, in een rekje ook gewoon.

1 like

En toch scoorden ze nr 1 als best beluisterde podcast
Bizar
Ik werd gek van dat ze bleef eten onder het praten

2 likes

Ik ben dus ook aan het twijfelen om me in te schrijven. Denk dat het er ook aan ligt wat je er van verwacht en wat je er uit wil halen. Ik verwacht geen wonderen maar denk wel dat het me kan helpen om in beweging te komen en voor mezelf helder te krijgen wat ik wil op bepaalde gebieden in mn leven. Maar het is inderdaad niet goedkoop. Mn vriend wil de helft betalen als cadeautje voor mn verjaardag vast dus dat scheelt wel

1 like

Net Lotte’s nieuwe vlog gekeken en meestal irriteer ik me aan Charlotte, maar ik vond het echt lief dat ze die auto helemaal zo feestelijk had gedecoreerd, dat is wel echt friendship goals.

22 likes

Zij lijkt me echt een super lieve vriendin inderdaad!!

2 likes

Dit ook inderdaad en als er dan negatieve reviews over komen quasi arrogant zeggen: “Ja ik ben gewoon druk dus dit is het enige moment dat ik kan eten”. Of laatst vooraf zeggen dat ze ivm drukte 8 podcasts op een dag moesten opnemen en dat dit de laatste was en dat ie daardoor kon gaan tegenvallen oid :sweat_smile:

Dat zij op 1 staan vind ik gewoon kut voor alle andere podcasts waar zoveel tijd en moeite in wordt gestoken

15 likes

Als het een roast is en iedereen in de zaal verplicht moet lachen mag je zulke opmerkingen maken en is het zuur om het idioot te vinden, maar als ik jou op straat tegenkom en zeg “Haha, wat heb jij een opgeblazen prednison hoofd” is er niks grappigs meer aan. Ik heb een hekel aan die roast shows en ik vind dat zulke kut humor gewoon moet verdwijnen.

13 likes

Ik houd mezelf dan voor dat het ermee te maken heeft dat manmanman een zomerstop doet en het over de cijfers van de zomer ging. Ik heb die van Monica wel een paar keer geluisterd, maar ik vond het niet zo boeiend.

1 like

Waarom lezen jullie niet gewoon - bijvoorbeeld - ‘Dromen, durven, doen’ van Ben Tiggelaar voor 12,99?

7 likes