Ik ben nu de home tour van hun huidige huis aan het kijken maar ze filmt het zo irritant, heel gehaast en shakey dat ik er duizelig van word. Zelfs bij Mascha heb ik dat nooit maar bij een home tour wil je natuurlijk alles goed zien dus de focus is heel anders. Die keuken is wel echt gaaf maar ze laat het helaas slecht zien.
Ja ik vind hun stijl echt heel leuk (niet alles beige ) maar kon er verder niks uit opmaken door de manier van filmen. Jammer!
Haahah het normale leven geldt niet voor een influencer toch.
Zie dat de notaris de aktes nog niet had opgemaakt
Ah Zoella is bevallen! Toch wel leuke youtube nostalgie
Aaaaaah leuk!!!
(Alleen…hoe spreek je de naam uit?)
Nee inderdaad vind ik altijd zo erg als ik een zwangere vrouw moet verzorgen in het zkh die dan heel weinig pijnstilling mag. Je mag alleen dan pctm en heel soms iets zwaarders… Hopelijk komt ze er snel bovenop!
O god wat kut zeg. Wat mega ‘fijn’ dat ze haar buik heeft kunnen beschermen maar tering jantje, twee botbreuken in haar schouder
Pff wat naar zeg. Hopelijk kan ze nog een beetje herstellen voor dat ze moet bevallen. Hoe dan ook gewoon heel erg heftig voor haar en haar vriend.
Oo-tilie
Dit is meer US uitspraak. Denk niet dat Zoe & Alfie het zo uitspreken.
Oh hmm dan ben ik benieuwd hoe zij het uitspreken!
Zeg het net ook, super heftig zeg!
Dan klinkt het als utterly haha
Ik zit hier ook “udderlie??”
Ik ook! Vind het een mooie naam. Was ook best nieuwsgierig welke naam ze zouden kiezen. Op 1 of andere manier dacht ik iets in de trant van Penelope.
Ik gok dat ze haar alleen met haar bijnaam gaan aanspreken. Bijvoorbeeld Tilly, ofzo.
Ik denk dat we gewoon moeten wachten op de eerstvolgende vlog van Alfie of Zoe en dan even goed luisteren.
Zo denk ik ja.