Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ah… Bonnie gaat dus op reis naar verschillende steden. Een interrail. Berlijn, Praag, Wenen en Boedapest. Nice!

21 likes

Ik snap wat je bedoeld maar het verschil is wel dat iemand zelf toestemming geeft om beledigd te worden tijdens een roast. Dus je weet waar je aan begint. Dat vind ik anders dan als iemand ongevraagd zo’n opmerking naar je hoofd slingert.

3 likes

Dit staat ook op mijn bucket list. Lijkt me zo leuk! Ben echt benieuwd. Wil bij het zien van haar vakantie vlogs altijd ook op reis :grin:

2 likes

Zo leuk, naast een keldertje en oude wijnflessen heeft Leonie nu een oude deur ontdekt tijdens het klussen :heart_eyes:

43 likes

Hoezo is dit :heart_eyes: Ik zou mn huis direct weer verkopen, hier kan alleen maar een demon kind opgesloten zitten. Waarom zit er een deur achter een dichtgemetselde muur in de kelder, die deur had duidelijk nooit gevonden moeten worden :cry:

Edit omdat mijn nederlands wel echt heel slecht was

98 likes

Hahahahaha!! Nou omdat ze heel graag een enorme verbouwing wilden doen en dit lijkt me wel iets wat dan echt leuk is om ineens te ontdekken. Aan mij verder niet besteed hoor, liever lui dan moe

2 likes

Dit doet me denken aan reddit posts dat mensen kleine doosjes vol met oude foto’s en andere rare dingen op hun zolder vinden :cry: Can’t relate met dat dat leuk is, duidelijk haunted as fuck. Ik hoop dat Leonie veel plezier heeft van dr huis/verbouwing/deur/extra demonische huisgenoot

maakt wel mooi materiaal voor vlogs denk ik. “volg mijn verbouwing” verandert naar “volg mijn huis exorcisme!” Kan ze mooi spon vragen voor een gecertificeerde priester

10 likes

Wow die vlogs zou ik sowieso wel gaan volgen dan. Blair witch project alles

5 likes

Haha zo vonden wij met het opknappen van de keuken de oude achterdeur!
Dus geen verborgen ruimte helaas…

4 likes

Hahaha ik vraag het mij ook al tijden af

1 like

Hennnnnnnny is hoe hij Honey zegt

15 likes

Is van rupaul toch

9 likes

Lijkt me dus echt een eng idee dat je een huis koopt en daar jaren woont en er ergens dus een ruimte of deur zit zonder dat jij daar al die jaren weet van hebt. :fearful: een soort black hole of mysterieus iets ofzo dat je niet weet dat het er is of wat zich daar bevind. Brrr…

Zie je op tiktok trouwens vaak, dat mensen een luik ontdekken onder de vloer ofzo, (vooral voor views natuurlijk, zie deel 2 wat ze dan vinden blabla). Maar in het monumentale pand waar mijn moeder vroeger woonde hebben ze ook een soort geheime gang naar de kelder onder het huis ontdekt achter een muurtje geloof ik. :tired_face:

9 likes

Omg ja nu je het zegt, zij komen er nu achter maar de vorige bewoners hebben het misschien nooit geweten, hopelijk kijken ze hier niet naar :joy:

Ohh doet me denken aan die TikTok video van zo’n meisje dat in een hotel overnachtte en erachter kwam dat er achter haar spiegel een gat zat. En achter dat gat zat gewoon een heel leeg pand, creepy

23 likes

Dat was haar eigen appartement!! :sob::sob::sob: echt super eng

47 likes

Oh echt :exploding_head::sob::scream:

Creepy? tof juist, ineens een vet groot huis! :partying_face:

5 likes

Die je misschien deelt met anderen…:eyes:

6 likes

Dubbel appartement voor dezelfde prijs…
Was geloof ik ook in New York? Ik zou er zeer blij mee zijn

2 likes