Het voelt wel een beetje zuur dat ik (en vele met mij) anderhalf jaar geleden kaartjes hebben gekocht, al anderhalf jaar naar dit weekend toe leven en drie weken terug te horen hebben gekregen dat we uitgeloot zijn. En nu zie je online allerlei BN’ers en influencers op het circuit waar van een deel ook nog zegt helemaal niks van F1 te weten maar het wel een leuk uitje vonden. Sorry maar dat doet echt een beetje zeer.
Ik weet niet hoe dit werkt. Hoe kan je kaartjes kopen en uitgeloot zijn? Krijg je dan geld terug? Is dit normaal bij dit soort evenementen?
De carona!
In verband met corona mochten ze maar 2/3 van de capaciteit gebruiken en zijn ze gaan loten. Volgensmij mogen de mensen die zijn uitgeloot hun geld terugvragen maar dat weet ik niet 100% zeker. Misschien krijgen ze wel een kaartje voor volgend jaar net als bij veel festivals.
Ik vind dat ze groot gelijk heeft. Ze is op vakantie, laat haar lekker. En naar wat het lijkt vind je die plaatsjes overal aan de noord Italiaanse kust, zit nu in een soortgelijk stadje.
Mensen die zijn uitgeloot mogen kaarten verkopen of gebruiken volgend jaar.
Vanwege Corona is zo’n 1/3 van de tickets geannuleerd omdat er minder publiek aanwezig mocht zijn.
Sowieso zijn alle duinkaarten geannuleerd maar wij hadden bijvoorbeeld tickets voor de
tribune op zondag en wij kregen te horen dat onze tickets zijn geannuleerd. Volgens mij krijgen we nu voorrang op tickets voor volgend jaar of we kunnen ons geld terugkrijgen. Dit laatste moet ik even navragen aan diegene die onze tickets heeft besteld dat heb ik niet zelf gedaan.
Er waren enorm veel collega’s van mij op uitnodiging. Van verschillende bedrijven.
Maar dat is altijd zo met dit soort evenementen, levert namelijk een hoop op
Ik denk dat er weinig plebs was bij de F1 ik geloof dat het goedkoopste kaartje op de tribunes op zondag €185 was.
Zag vandaag de video van Jill waarin ze verteld een tijd offline te zijn geweest. Ze heeft een burn out en het gaat nog steeds niet zo heel lekker. Sneu voor haar, hoop dat ze zich gauw weer wat beter voelt en goed haar rust pakt!
Ugh als je lekker wil kunnen slapen, skip de stories van Lize Korpershoek even. Man man man
Ik ga er geen seconde minder om slapen 
Echt? ik word helemaal naar als ik dit zo zie
Ik dacht enge beesten ofzo maar hoe raar moet het voor haar ook geweest zijn.
En dan zeggen ze dat je een waakhond nodig hebt
katten doen het ook.
Echt! Snap dat zij schrok en goed dat ze de politie heeft gebeld maar doet me echt niks
Voel me wel bijna stoer nu want ik dacht altijd dat ik een mega angsthaas was omdat ik nachtmerries kreeg van Voldemort in de vuurbeker film haha
Omg idd. Heel creepy. Ik dacht ga ter afleiding nog even op het forum lezen hahah😂
Oh ik vind het ook doodeng, vind echt dat ze eigenlijk heel beheerst reageert als ze ontdekt wat er aan de hand is. Ik denk dat ik echt zou gaan gillen eigenlijk haha. Gelukkig is ze er is zelf rustig/nuchter onder en is de politie op de hoogte.
Snap overigens wel dat ze het deelt, de afloop is gelukkig goed
Story 1: Vrolijke Lize ‘ik hoorde geritsel, de egel is er weer!’
story 2: Het is donker buiten, ze filmt langs de onderkant van de heg, je ziet een man op 1-1,5 meter op zijn hurken zitten. Lize heeft dit niet door.
story 3: kat staat ergens naar de kijken, ze ziet op het einde die man dichtbij zitten. schrikt zich de tering. heeft de politie gebeld
Ja precies. Ik zou echt de hele buurt bij elkaar hebben gegild denk ik haha. Jeetje. Lijkt wel zo’n horrorfilm dat er plots iemand achter je staat.
En dat ze dan ook nog zegt dat ie misschien wel in de bosjes woont. Alsof dat minder eng is 
Wauw ik lees dit nu, terwijl ik m’n baby dr nachtvoeding geef en ik ben ineens zoooo blij dat over 4 uurtjes mijn legale versie van pepperspray bezorgd gaat worden door PostNL (dankzij het forum besteld trouwens xD). Waarom zit die man steeds in haar bosjes 

