Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Zoals Mascha met haar huisje in :sparkles: de natuur :sparkles:
:joy:

12 likes

Oh God dat is nu al legendarisch ja. Een sloot en een paar bomen. De natuur.

8 likes

Nee gelukkig niet

You are missing out

2 likes

Is dit :sparkles: nieuw :sparkles:? En wie ban ik voor het inzetten van deze trend.

18 likes

Sorry Markiemark

3 likes

Jeeetje die reacties hier op Elise en Wouter.

Je hoeft ze niet te volgen he? Wilde dat even meegeven als optie

7 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 90% van de mensen die hier besproken worden niet eens volg.

40 likes

In navolging van “kijken, kijken, niet kopen”, introduceren wij hier “haten, haten, niet volgen”.

140 likes

Echt dankbaar voor deze optie. Wat een dummies dat we dat zelf nog niet hebben bedacht!!!1

29 likes

@lula, is het niet ook zo’n schoudertassie/gen z ding? Netzoals heerlie de peerlie? Ik lees het altijd als een soort extra nadruk op iets ding/ook een beetje ‘extra’. Maar geen idee of deze interpretatie klopt want ik ben een milennial :joy:

4 likes

Ik keek net de Q&A van Vita en “Ro” en vind ze wel heel leuk samen. Volgens mij is hij echt een lieve jongen.

21 likes

Dit hoor ik Elise gewoon zeggen😂

10 likes

Ik zit dit nu ook te kijken en lief stel inderdaad! Volgens mij hebben ze het heel leuk samen. Zou het alleen wel afknapper vinden als mijn vriendin mijn werk zou omschrijven als ‘zoals met die groene matrix tekentjes’, terwijl hij het zelf heel helder uitlegt.

8 likes

Ik vind hem ook heel sympathiek overkomen! Altijd als ik filmpjes kijk met Wouter, Vita, Elise, Joey en hij dan denk ik altijd: oh men, zal Roderick nooit moe worden van hen. Zij zijn allemaal zo extravert en druk😂

15 likes

Jaaa ‘Ro’, echt zo’n lieve sexy nerd :smirk::nerd_face:

6 likes

Lol Laura Brijde zegt in haar vlog dat ze onwijs is doorgelekt in haar broek, vervolgens gaat ze tig outfits passen in een pashokje :woozy_face:

12 likes

Bram zegt in zijn vlog vrij specifiek dat hij gaat eten bij Matijn, en niet Matijn en Bram.

1 like

Hij heeft ook van die pretoogjes, hoe die dan naar Vita kijkt. En ik zie hem echt altijd met een glas champagne en een of ander culinair gerecht haha helemaal zijn ding volgens mij.

7 likes

Ik hoop maar dat hij gewoon ergens heen is voor zn werk ofzo.

8 likes