Ah, die had ik over het hoofd gezien. Saaie instagram heeft zij verder zeg.
ja denk dat ze goed doorheeft dat haar doelgroep vooral kinderen is
maar heb haar wel vaker zien reageren op o.a. doutzens posts dat ze het ermee eens is & volgt echt veel “truth seeking” accounts, keuzevrijbijmij, etcetc
Voor m’n gevoel zijn er veel influencers die niet in Corona geloven. Wil en tien, fadim, veel mommybloggers die ik niet bij naam ken.
woah willemijn ook niet? martine verbaast me niet
dan zou ik echt van die naam meisjedjamila af willen
Waarschijnlijk wel. En anders zijn het vast van die kleine cupjes die ze mee gappen uit hotels
Moet er ergens wel om lachen hoe die 2 heerlijk kneuterig hun eigen kaas, pindakaas en vast ook hun brood meegenomen hebben. Mijn vriend en ik zijn compleet het tegenovergestelde, als we dan in Londen zijn nemen we het er ook van en leggen daar ook geld apart voor zodat we heerlieee (sorry, die moest even) buiten de deur kunnen eten en letten dan niet echt op geld.
Een kennis van mij deelde zijn ingeving dat het vooral ondernemers zijn die sneller wappie gaan, want die zien risico’s anders dan mensen in loondienst
Vond het wel frappant maar toen ik de mensen in mijn omgeving afging klopte het wel
Ik heb er ook 2 in mijn omgeving en toevallig ook allebei zelfstandige… ( ondernemers )
“Voor de koude wintermaanden”… meid je bent bijna naakt in de ene foto en blote buik en voeten op de andere
Edit want nog eentje voor als het koud is:
Misschien wel omdat veel ondernemers financieel bijzonder hard geraakt zijn door de coronacrisis, terwijl de overheid weinig steunmaatregelen bied (en op dit moment zelfs niets.)
Ik heb het yt account van Hannah Ricketts ontdekt. Zij laat allerlei winkels in kerstsfeer zien in Londen! En ze koopt ook gewoon super veel, ook lekker eten en zo. Heeeerlijk. Kan er echt van genieten omdat ik zelf nu niet kan winkelen.
Oh toevallig gister voor het eerst een video gekeken dat ze naar de Harrods kerst en foodafdeling ging! Leuke video idd en je komt helemaal in de kerstsfeer.
Dat was ook de eerste die ik heb gezien!
Ik vind dat ‘zelf nadenken’ altijd zo ironisch, omdat ik de wappies juist vaak mensen vind die alles maar voor zoete koek slikken wat Isa/Jorn etc delen… denk dat maar weinig van hen zelf daadwerkelijk onderzoek doet naar wat zij allemaal claimen (zij geven zelfs David Icke een podium met zijn antisemitische denkbeelden…. vind dat heel eng)…
Volgt iemand Stephsa op Youtube? Onderdeel van het clubje Queen of Jetlags, Kae Vivian Hoorn ect. Ik heb haar net ontdekt en ze heeft meteen iedereen van de troon gestoten qua BEC-heid. ALLES aan haar irriteert me
Ze zit nu in Dubai, wat haar ‘tweede thuis’ is en ik vind per definitie mensen die Dubai als de place to be zien achterlijk want dan heb je ook echt oogkleppen op voor de ongelijkheid en zie je dus echt niet verder dan je perfect gestyle bubbel.
Haha en je ziet de kleding ook totaal niet goed op die eerste foto?
Vind Nak-d sowieso op niks trekken, maar nog minder erg dan die vreselijke chiquelle. Elise Boers en esmee n.oelle maken daar promo voor en het zijn steeds de meest afgrijselijke slecht zittende kleren die er te vinden zijn. En je ziet het hen ook nooit meer dragen na die ene keer voor de video.
Weer een perfect voorbeeld van wat er zo verrot is aan het hele influencerwereldje. Slechte rotzooi wordt keihard gepromoot zonder dat ze het zelf óóit zouden kopen. Nog eens: voor de productie van één zo’n lelijk t-shirt dat na 2x wassen kapot is is ruim 2.500 liter water nodig.
Maar ga vrolijk door met om de zoveel tijd een grote plastic zak plastic wegwerptroep opentrekken op camera
En volgens mij ook Dilan en Delia.
Ik heb zelf soms het idee dat mensen die veel nare dingen hebben meegemaakt (trauma’s vroeger) ook meer geneigd zijn om in complottheorieën te geloven. Dat zie ik in mijn eigen omgeving. Mensen die bijv. veel verliezen hebben geleden waardoor hun leven geheel veranderd werd zonder dat ze er wat aan konden doen.
Bereid je voor op de Winter Wonderland vlog! Zelfs Londeners klagen dat het duur is.
Ik zit dit nu ook te kijken, thanks! Superleuke winkels allemaal, ik wil alles uit alle winkels