Man man man, wat een aanstellerij allemaal, zodra mijn vriend last heeft van de mannengriep ben ik pleitos. Ligt dan als een zielig hoopje op de bank, deken tot onder zn neus en met de meest zielige bambi ogen ooit mij te bombarderen tot personal serveerster. En hij weet het, zodra ik hem aankijk met opgetrokken wenkbrauw ‘maar ik ben echt heel ziek hoor…’ ‘Je bent verkouden. Ik ben werken, zoek het maar uit!’
Echt he, hèt bewijs ook dat je je echt niet zo ontzettend beroerd voelt anders is dat wel het laatste waar je zin in hebt, selfies maken. Sukkel.
Wat een aansteller. Was bovendien een paar dagen geleden gewoon buiten de deur aan het lunchen met Joey jaq.
Jezusmina echt iemand MAKE IT STOP, wat een irritante zeikstraal die man zeg. Stel je niet zo aan. En lijd in stilte ajb, je holte onsteking interesseert echt niemand ene moer.
Gaat heel het gezin Huismuts en Wilma nou naar Zuid Afrika? Handig wel, met die nieuwe Corona variant.
Niet zomaar naar Zuid-Afrika hè, nee naar Africa!
Hier ging het gisteren idd ook over in het mommybloggerstopic.
Ik ken dus nu al mensen die compleet buiten de werkelijkheid zijn opgegroeid en bij elk briesje doen alsof de wereld vergaat. Nu al medelijden met de studiegenoten/kennissen etc. van kids die in de pandemie om de haverklap op vakantie - lees “groot avontuur” - gingen en leefden alsof er niks aan de hand was.
Rrrrrr wat mega aantrekkelijk als een man z’n eigen manflu nog even extra gaat verdedigen. En ook zo ziek is om tussendoor buiten de deur te lunchen. Miauw.
As we speak is ie ook met Joey op pad
Ah lekker even naar Artis, wat een tijger is het ook.
Ja je moet toch wat als je blijkbaar niet lang meer te leven hebt.
Wacht even. Waren dit geen wappies. Hoezo geloven zij nu ineens in de wetenschap…
Om vervolgens volledig uitgeput op de bank te liggen terwijl het vrouwtje hem moet verzorgen, wat hij is wel echt ziek hé! Erm ding
Dit inderdaad, hahaha jezus wat een afknapper Zijn er echt vrouwen die voor zulke types vallen??
Ik heb echt geen woorden voor wát een vreselijk irritant weerzinwekkend ventje ik die Wouter vind
Mensen die zielige ‘ik ben zo ziek’ foto’s delen op instagram zijn dezelfde personen die als tieners op hyves dramatisch teksten schreven als:“ik ben er klaar mee! Wat een kutdag” zonder enige uitleg met als doel te hengelen naar reacties als “gaat het? ” en “wat is er?”
Die mensen doen dat nog steeds. “En toen zat ik in het ziekenhuis”. Liefst met een foto van hun voeten erbij.
Oh god zo’n haat naar die mensen. Hun facebookstatus updaten met de locatie van het ziekenhuis en dan iedereen maar laten gissen of laten vragen of alles wel goed is.
En dan blijkt dat ze een splinter hebben oid. “Bedankt voor alle lieve berichtjes maar het gaat helemaal goed komen!”
Jesse