Ah je hebt gelijk, denk dat ik nalatig minder negatief interpreteerde
Ja wilde nog even zeggen dat Jessie helemaal niets heeft gezegd over het wel of niet ontslaan van de schoonmaker. Dat werd alleen in dit topic geopperd en daar wilde ik nog op reageren.
Zie opeens reclames van Discovery+ met een Crime programma door “Crime youtuber Onnedi”
Die zit zich op te maken terwijl ze wikipedia pagina’s opleest en is meteen een CrIMe YouTuBer.
Dat was de trigger om mijn abbonement op te zeggen Vond discovery+ al niet bijzonder maar nu al helemaal niet meer
Huh, waar lees jij nu haat richting katten? Denk dat heel veel forummers juist zelf katten hebben.
Het onderwerp ‘katten’ is prima in directe relatie tot Youtubers etc. maar laten we niet voor de zoveelste keer een hele discussie gaan voeren over het binnen houden/buiten laten van katten. Daarvoor kun je hier terecht:
Verdere berichten worden vanaf dit punt verwijderd. We gaan weer ontopic.
Sowieso iedereen die heel blasé praat over waargebeurde moorden terwijl ze hun make up doen/ongeïnteresseerd uit een slurpee drinken/de was doen
NEE
heb Gvd wat respect voor de doden.
Wat is het voor domme trend om een basic borrelplank te maken zonder vlees en het dan ChARcUtErie bord te noemen, echt stop daarmee. Nu Shifra weer
Door tiktok noem ik dat nu een Carcoochie board.
I raise you: shark coochie board
Er lag ook spon op die plank een of andere appelmoes, echt leuk voor een borrelplank haha
Was het maar zo, dan zou ik gewoon drie waxinelichtjes aanzetten
Mogelijke ER spoiler
Samenvatting
Monica post ff lekker een dikke Expeditie Robinson spoiler
Ja omg kan het vanavond pas kijken, zo irritant
Hoe is dit een spoiler? Je weet toch nog niks (behalve dat je niet bij Monica moet kijken)
Fawry not sawry ook…
Ja opzich wel wat ik wist t gelijk want die 2 zijn vrienden haha. Niet dat ik t nog keek tho.
Dit misschien dan ook in een spoiler?
Ik had deze link nog niet gelegd, maar nu weet ik het ook
Spoiler Expeditie Robinson
Dat moet je dan wel net weten, en ze kan toch net zo goed ook zeggen over hem oh wat jammer dat je hebt verloren van x of y maar supergoed gedaan? Dit zegt nog steeds vrij weinig, je moet wel veel aannames doen om bij deze uitkomst uit te komen. Volgens mij geeft jouw post meer weg dan die van vitaminwater