Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ah je hebt gelijk, denk dat ik nalatig minder negatief interpreteerde

Ja wilde nog even zeggen dat Jessie helemaal niets heeft gezegd over het wel of niet ontslaan van de schoonmaker. Dat werd alleen in dit topic geopperd en daar wilde ik nog op reageren.

4 likes

Zie opeens reclames van Discovery+ met een Crime programma door “Crime youtuber Onnedi” :roll_eyes: :roll_eyes: Die zit zich op te maken terwijl ze wikipedia pagina’s opleest en is meteen een CrIMe YouTuBer.

13 likes

Dat was de trigger om mijn abbonement op te zeggen :flushed: Vond discovery+ al niet bijzonder maar nu al helemaal niet meer

Huh, waar lees jij nu haat richting katten? Denk dat heel veel forummers juist zelf katten hebben.

5 likes

Het onderwerp ‘katten’ is prima in directe relatie tot Youtubers etc. maar laten we niet voor de zoveelste keer een hele discussie gaan voeren over het binnen houden/buiten laten van katten. Daarvoor kun je hier terecht:

Verdere berichten worden vanaf dit punt verwijderd. We gaan weer ontopic.

12 likes

Sowieso iedereen die heel blasé praat over waargebeurde moorden terwijl ze hun make up doen/ongeïnteresseerd uit een slurpee drinken/de was doen

NEE

heb Gvd wat respect voor de doden.

53 likes

Wat is het voor domme trend om een basic borrelplank te maken zonder vlees en het dan ChARcUtErie bord te noemen, echt stop daarmee. Nu Shifra weer

20 likes

Door tiktok noem ik dat nu een Carcoochie board.

12 likes

I raise you: shark coochie board :shark:

8 likes

Ohja Shifra, leeft die nog? Ik was haar helemaal vergeten joh.
Ik dacht dat ze niks meer deed sinds ze kinderen heeft, behalve spon.

3 likes

Er lag ook spon op die plank :joy: een of andere appelmoes, echt leuk voor een borrelplank haha

8 likes

Hahaha, Bonnie plaatste een reel op insta waarin ze een hemdje draagt. Dus iemand reageert met “is het warm ofzo?”. Antwoord Bonnie: “ja, ik had de KAARSEN aan”.

Sinds wanneer wordt het warmer in huis van 4 kaarsen?

22 likes

Was het maar zo, dan zou ik gewoon drie waxinelichtjes aanzetten :money_with_wings:

8 likes

Mogelijke ER spoiler

Samenvatting

Monica post ff lekker een dikke Expeditie Robinson spoiler :rage: :rage: :rage: :rage:

2 likes

Ja omg :cry: kan het vanavond pas kijken, zo irritant

3 likes

Hoe is dit een spoiler? Je weet toch nog niks (behalve dat je niet bij Monica moet kijken)

9 likes

Ja wees blij :smiley: @Zonderbloem

4 likes

Fawry not sawry ook…

1 like

Ja opzich wel wat ik wist t gelijk want die 2 zijn vrienden haha. Niet dat ik t nog keek tho.

4 likes