Leuk dat ze de maagd was van Orleans, maar was ze lekker
Ja, inderdaad. De traditie was om binnen de familie te trouwen. Cleopatra was ook met haar twee broers getrouwd (niet tegelijk). Zij waren een stuk jonger dan zij en dus denkt men dat het huwelijk nooit geconsumeerd is. Ze zijn beiden jong overleden en pas toen kon ze zelf kiezen met wie ze trouwde.
Edit: de farao’s deden dit om de goddelijke bloedlijn te bewaken. Ze geloofden dat zij de belichaming waren van de goden op aarde en daarmee zelf een god.
Wow, deze had mijn moeder vroeger.
Mij komt ie ook vaag bekend voor haha
Ik wil dit graag op m’n insta delen inc jouw toevoeging Niet net een screenshot van dit forum/jouw nickname erbij hoor.
Ze hebben een relatie, ze heeft het vandaag (Valentijnsdag) officieel gemaakt. Ik had niet verwacht dat ze na een publieke relatie met Joe die voor haar traumatisch is geeindigd ze weer zoveel van haar relatie zou delen.
Vind het ook wel bijzonder dat ze sinds ze met hem gaat niet meer vegan is,
Ik kijk de eennalaatste video van Aimée en ze zegt een aantal keer - middenin een zin - ‘jadajadajada’. Wat is dat voor uitspraak?
Dat ken ik wel, is meer iets wat ze in het engels zeggen geloof ik. Zo van: ‘etc etc’
Vond nog deze uitleg: yada yada yada - Wiktionary
Ah, zo. Het klinkt best vreemd bij haar.
Die sumeya (Belgische vrouw die een bijzonder mooi huis gekocht heeft en aan het verbouwen is, is al eerder over haar gegaan in dit topic) heeft echt een bizar lange rant op haar stories gepost over hoe fantastisch ze het wel niet voor elkaar heeft als ondernemer en daarna nog een heel verhaal over een conflict met haar buurman en een vrouw in de tram of bus ofzo, en hoe sterk en goed ze wel niet voor zichzelf op komt. In essentie ben ik het wel met haar eens, maar ik erger me echt groen en geel aan haar ge-humblebrag, en dat hele verhaal over ondernemer zijn klinkt ook zo ontzettend misplaatst privileged.
Ik heb eerder al gezegd dat ik haar zou ontvolgen (want al eerder iets irritant gevonden en dat hier gepost) maar toch blijf ik haar uit een soort fascinatie volgen (irritainment ofzo?)
Dit heb ik ook met haar, waardoor ik toch blijf volgen. Met name ook nu weer dat stuk over ondernemen “waarom zou je werken als je het niet heel leuk vindt? Ik neem nu een sabbatical van een jaar!!”. Nou misschien omdat mensen geld moeten verdienen?
Niet te vergeten dat het een enorme wappie is die de meest gevaarlijke complottheorieën over corona en vaccinaties deelt…
Ugh ja heb het nog gelezen ook maar zat echt met m’n ogen te rollen haha.
Het is dat ze zo’n mooi huis heeft en leuke tips deelt over klussen, maar verder…
Ik vind het zo irri dat veel travel vlogs zich alleen maar afspelen in het hotel waar iemand verteld wat ze hebben gedaan. En als ze buiten zijn ze alleen zichzelf filmen waar ze nog meer praten. Met een beetje geluk zie je wat ze eten…
Ik wil de omgeving zien!
Ja he? Als ik ergens naartoe ga dan zoek ik op youtube soms ook vlogs van youtubers die er geweest zijn om te kijken hoe het is/te kijken wat ik wil zien. Maar meestal zijn de leukste filmpjes van die kneuterige amateur vakantie/reisvideo’s, in ieder geval niet de daily vloggers die niks van de omgeving filmen.
Nee ik zoek meestal op een bepaald land. En vaak zijn de mooiste tumbnails de saaiste videos.
En vaak zijn het amerikaanse meiden die zulke saaie videos maken
Hoe krijg je dit uit je vingers Even ter verheldering, voor iedereen die geen BDE heeft: dit staat voor ‘big dream energy’ volgens Claire.
Oh ik dacht big dick energy
Ik word echt zo moeeee van haar, zij is echt definitie van special snowflake