Ik had een glam with me verwacht
Ik zie liever een cat klem with me
En ik zat te denken, waarom huurt ze niet die pantry organizers van Josh in? Dan wordt het meteen goed gedaan en lijkt mij persoonlijk heerlijk. Aan de andere kant is dat natuurlijk killing voor de views (en cash), 1 á 2 video’s over die pantrymensen ipv 100 waarin ze het zelf doet.
Waarom slaat Mascha in haar story met haar mascara tegen haar gezicht de hele tijd. En waarom kijkt ze als alle 11 jarigen bij mijn dochter uit de klas. Wat een raar reclame filmpje ik denk bij alles WAAROM?!
Edit,: oh het is the making of een reel…die nog erger is.
Mascha is fulltime systemen aan het bedenken voor haar huis en al haar spullen aan het uitzoeken. Waarover moet ze dan nog content maken?
Maar indd als je dat allemaal zo fijn en belangrijk vind, huur er dan iemand voor in zou ik zeggen, en laat diegene dan tips geven etc, dat zou ik wel leuk vinden om naar te kijken.
‘Wanneer mensen gemeen zijn over mijn man’ de nieuwe vlog van Mascha.
Ik vind het zo gek dat ze soms overstapt naar ‘mijn man’ en andere momenten is het ‘foefje is thuisssss’
Ze vertelt dat hij een stay at home dad is én zelf campagnes heeft. Prima natuurlijk, maar het doet haat veel pijn dat men is gemeen over is.
Update:
Haar analyse; mensen zijn jaloers. Ze hebben zelf geen behulpzame man in huis, of geen fijne relatie. Zal het? Zijn de mensen die reageren dan echt geen 18-minners.
Oh, update 2. Misschien zijn er mensen die kijken en denken aan hun eigen vader die er niet altijd was. + tranen
Heb de vlog verder niet gezien, maar Mascha diagnostiseert altijd mensen die gemeen zijn of vervelende comments achterlaten. Die mensen hebben al-tijd zoveel issues volgens haar en ze gaat dan altijd van dat nep-medelijden vertonen, heel vermoeiend. Zeg gewoon dat je het kut vindt (wat ongetwijfeld ook zo is!).
Op zich wel heel knap dat ze de ‘schuld’ bij de ander legt, ik zou denk ik al snel concluderen dat ik/wij dan niet leuk genoeg zijn, maar zij concludeert dat het bij haar kijkers ligt. Valt ook wel wat voor te zeggen
Inderdaad zeg
Ligt het aan mij maar is die rant van Mascha over ‘Mijn man doet heus wel wat’ bijna ieder kwartaal gaande. Ik snap dat je het vervelend vindt dat Gregor afgezeikt wordt door je volgers (ik heb zulke comments maar een enkele keer gezien, maar goed leuk is anders)
Als het je zo dwars zit, is het dan nog verstandig om dagelijks te vloggen? Ze kan het zoals Josh V doen en haar man grotendeels uit beeld houden.
Maar misschien wil Mascha even haar hart luchten. Het lost alleen niks op.
Nouja, ik ben het op zich wel met Mascha eens dat het ‘probleem’ toch echt bij je volgers ligt en het zou niet zo moeten zijn dat je niet dagelijks meer kan vloggen om maar pest reacties te voorkomen. Dat ligt gewoon echt aan de verrotte aard van sommige kijkers. Ik blijf het bizar vinden hoeveel mensen die duidelijk een hekel hebben aan Gregor tóch blijven kijken en reageren, ik kan me voorstellen dat dat heel pijnlijk is.
En het is wel goed dat ze het aankaart vind ik, jammer dat ze het dan weer over de jaloers-boeg gooit want dat zal niet de grootste oorzaak zijn denk ik, maar ik het gewoon maar stoppen met dagelijks vloggen lijkt me voor iemand voor wie dit haar dagelijks werk is niet echt een oplossing.
Lees de comments onder haar gemiddelde video eens en check die overtuiging
Denk zeker wel dat een groot deel 18+ is hoor maar zeker niet ‘alleen maar’.
Ik kan me niet voorstellen dat haar content relevant is voor wie dan ook tegenwoordig.
Zag iemand in de comments die het over haar “Jeugdzorghart” heeft, ik wil tegen een steen schoppen.
Staat niet veel op mancave hoor.
Maar alle kijkers weten toch wie Gregor is? Waarom nu ineens ‘mijn man’? Mijn ‘foefje in thuis’ voorbeeld klopte niet echt, want ik snap best dat ze niet zegt ‘wanneer mensen gemeen doen over foefje’
Het boeit eigenlijk allemaal ook niet. Dit was gewoon een braindump van mij.
Ja volgens mij had ze het toen ze nog niet getrouwd waren nooit over “mijn vriend”, maar altijf Gregor of foefje
Ik had ergens wel te doen met Mascha in de vlog. Misschien is haar uitleg, of het zoeken naar een oorzaak van bepaalde commentaren (zoals het voorbeeld van het slechte vaderfiguur), soms niet helemaal ‘on point’. En ja ze gooit dan ook wel heel veel online van haar persoonlijk leven, maar het kan toch ook gewoon soms gewoon pijn doen als mensen naar doen over je familie? Moet je daarom alles maar kunnen verdragen? Ik vind zelfs dat ze het niet moet zitten te verantwoorden wat Grefoef allemaal doet op een dag. Hij geeft mij de indruk een zeer betrokken lieve vader te zijn voor Mila, en als deze situatie zo werkt voor hun, good for them toch?
Ik zou ook gek worden als mensen analyseren of ik mijn man wel ‘mijn man’ mag noemen terwijl ik ook Gregor of Foefje kan zeggen en ik vroeger nooit ‘mijn vriend’ zei. Wtf.
De hysterie en dramatiek rondom die vakantie naar Dubai. Werkelijk waar alsof 1e klas vliegen het hoogst haalbare doel in het menselijk leven kan zijn, zo spreekt ze erover.
Ik kan der hysterie wel begrijpen als je kijkt naar de kosten en dat je op een punt bent gekomen in je leven dat je dit kan betalen.