Ik ga zo stuk om Bonnie. In elke reis vlog zegt ze “Tis net de efteling” en nu zijn ze in de efteling “Net alsof we in venetie zijn”
De vader van Teske is overleden
Oh nee wat verschrikkelijk!
Oh nee wat erg☹
Wat heftig! Toch ‘fijn’ dat hij Zeki nog heeft meegemaakt.
Lol ik zie deze net voorbij komen. Shay Mitchell die haar beauty routine doet voor Vogue. 58 stappen (!!!) en ze begint al door letterlijk 7 maskers over elkaar te doen. Doe normaal. Wie heeft hier ook de tijd voor.
Dat masker geeft je dan wel weer de old school Pretty Little Liars vibes
7 maskers over elkaar doen klinkt vrij nutteloos
Doet ze dit elke dag???
Haar maskers hebben ook maskers nodig!
Mask inception!
Geen idee, mag hopen van niet
Ik doe soms dagcreme op, als ik eraan denk.
Lol Monica komt nu ook al met een supplementenlijn. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat daar zoveel geld in te verdienen valt? Wie slikt dat nou.
25 euro voor een potje B12 supplementen
Hahaha
Nou volgens mij krijg je genoeg mensen zo gek allemaal mensen die denken dat ze hiermee hun gezondheid in eigen handen nemen enzo
En als je influenzer bent dan slikken ze sowieso alles van je (slikken ha ha ill let myself out)
Maar echt, het blijft zo surreel dat bijvoorbeeld Mascha en Elise dan bij het lanceringsevenement aanwezig zijn en het ook weer delen, dat een broodje poep nog in de markt gezet kan worden door een bekende influencer
Ik snap Monica hierin ook niet helemaal, van alle dingen die je kan bedenken trok dit je aan om te lanceren? Nou ja money mindset zal het wel zijn (en waarschijnlijk is er gewoon een investeerder/iemand die dit idee had bij haar komen aankloppen en had zij er sowieso 0,0 mee te maken)
Precies! Laten we die troep box vooral niet vergeten
Ja touché, ik vraag me dan wel af wat wél de dingen zijn die zij afwijst
Ik zag toevallig gister een video van Charlotte Blitzblum die een EMB test had laten doen (was geen spon, wel gekregen). Anyway ze was al een lange tijd moe en heeft last van buikpijn
Komt er obvious uit die test dat ze allemaal tekorten heeft. Nu moet ze 10 (?) supplementen per dag slikken om deze problemen te verhelpen. Wtf, dan geloof ik het gewoon niet meer
Is echt booming business joh