Onze capaciteit om te houden van groeit dankzij jou
En dan zijn er⦠de kernherinneringen
Wisten jullie al dat Sheling zwanger is Prachtig nieuws, laat ik dat voorop stellen, maar jeetje hoeveel videoās/reels in zoān korte tijd na je aankondiging kun je delen zeg.
In āmijnā ziekenhuis is er op de poli gynaecologie een glazen kubus met een deur aan de balie gebouwd. Je kunt daar echt niets opvangen van de gesprekken. Bij mijn huisarts gaat er voor de sier een glazen schuifje dicht, maar kan ik alles makkelijk verstaan in de wachtkamer. Jammer.
Ik was echt verrast dat Dee nog zo ājongā is. Omdat ze al zo lang bekend is (eerst met enzo) en toch al best een volwassen leven heeft dacht ik dat ze wel ongeveer 30 was.
Vind het knap dat ze dit allemaal deelt, zo persoonlijk, en ook met het oog op het vervolg traject en alle vragen die dit -hopelijk niet- oproept
Ja had ik ook! Ik dacht echt, huh 23?? Vind het wel echt enorm sneu voor haar en haar vriend zeg, pff om zoiets zo lang āgeheimā te houden terwijl je zoveel verdriet hebt
wat erg dit lijkt net de trailer van een documentaire
Heeeerlijk deze
Ik krijg een beetje de aarde gaat sterven vibes ervan
geef mij maar de micro-moments
Heb nooit een video van haar volledig kunnen zien en krijg alleen maar wat van dār mee door de reacties hier. Toch is het gelukt om een level van irritatie te bereiken die alleen muggen bij me op kunnen roepen als ik haar hoor praten. Hoe praat je zo bloed irritant?
Ja wat een zeikerige kraakstem. Ken haar verder niet maar niet te doen. Kon de video ook niet afkijken, vond alleen het shot met die hond die heel droog in beeld komt met zn tong uit zān bek grappig. Wat teeeenenkrommend weer.
Dat ze een baby in haar maagje heeft
De tip van Jennie bij het kopen van een keuken is om echt naar een showroom te gaan om iemand te spreken die je ook kan zeggen of het binnen je budget pastā¦
Zijn er mensen die dit niet doen vraag ik me af zeker bij een tent als Bruynzeel
āliefde zit in kleine dingenā
brengt bioscoop film uit over zwangerschap
Niet een special project, MY special project. De voice over ook niet echt samen ofzo. Die man staat er echt maar voor spek en bonen bijš alsof hij een figurant is in dit verhaal
Die heb je toch alleen maar voor het zaadje, female power en het universum doen de restš
Nee die heeft ze gekocht van haar crypto opbrengsten deelde ze in haar story.
Daar heeft ze inmiddels ook haar huisje mee afbetaald.
Kijkt iemand hier ook naar The Hills recaps van Whitney Port? In de video van gisteren vertelden ze dat ze 7 weken zwanger is maar dat het waarschijnlijk niet goed zat, en later een update dat het toch wel goed zat. Echt wat een rollercoaster, ik heb zo hard meegejankt en vindt het zo knap hoe kwetsbaar ze zich opstellen.
Ja, echt heftig! Ook die tranen in zijn ogen wel heel fijn dat ze daarna goed nieuws hebben gehad