Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Logo, kleuren geven mij beetje SKIMS vibes

@Evenveel volgens mij is zij met heel veel tegelijk bezig. Denk dat er binnenkort ook iets van een skincare of make up volgt, hint ze ook al langer op

1 like

Vind het eerder Glossier, Skims zie ik hier niet perse in.

5 likes

Gekregen=ook spon

3 likes

Ja Kim had ook die dozen met verschillende kleuren, de wat bollere letters
was ff in look&feel maar zeker niet 1op1

Wel handig waterflesje

1 like

Daar is best wel veel geld mee te verdienen :joy: alleen denk dat de doelgroep van monica wel wat minder snel supplementen koopt dan mannen.

11 likes

Goeie naam wel Jos

AcrobaticWebbedAnkole-max-1mb

17 likes

Haha ik zat ook even te kijken en ze zegt ook als ze die uitslagen laat zien dat ze op zoveel testen en dat de huisarts dat allemaal niet doet.

Kan er echt niet bij dat mensen hier in trappen. Een paar druppeltjes bloed opsturen en dan een heel document terugkrijgen met wat er allemaal mis met je is om vervolgens een hele rits aan pillen te gaan slikken.

2 likes

Hierbij kreeg ze ook nog gratis supplementen!!

Dat waterflesje is inderdaad mega handig, deze week gekocht bij de action :+1:

5 likes

Ja waar zou dat voor staan?

1 like

You only shit

7 likes

Haha heb het ff opgezocht
Your Organised Supplements

2 likes

Waarom ligt haar vriend achter haar in dr bed :joy:

1 like

Vind dat Ivana echt een vrij authentieke vlogger is en haar content ook echt wel kwalitatief steeds beter gefilmd. Helaas wel vet veel branded content, maar ik houd echt van eten dus ben sowieso overtuigd om nu een willekeurig ontbijtbuffet in India te proberen en an sich gewoon India te bezoeken voor het eten :joy:

Vind die reclamestem wel super irritant en door de hoeveelheid make-up oogt ze ook altijd zo smudgy m.i. want volgens mij is het ook vet warm daar.

In deze video heeft ze een luxury day met de hond en krijgt die hond een diner (menukaart 6m44s) en dat zijn gewoon ‘menselijke’ maaltijden? :hushed:

Ze is niet relatable genoeg voor mij om echt te volgen maar vind het wel super tof hoe ze gewoon op een dag besloot dat ze in India wilde wonen en gewoon vertrok, alles en iedereen achterlatend, relatie verbroken etc. En soms verschijnt dan opeens haar video bij de aanraders. Inmiddels heeft ze ook een vriend daar enzo. Toch inspirerend.

14 likes

Omg dat ontbijt ik wil dat. Maar dan eigenlijk liever s avonds of als lunch want wel heftig al die kruiden en curry in de ochtend.

2 likes

Vind Romée in haar vlogs soms een beetje oppervlakkig overkomen, maar vond haar hier heel leuk! Nuchter en lief. Leuk interview.

6 likes

WAT een STOMME TITELS toch ALTIJD MET die hoofdLETTERS

48 likes

Ik kan ook onwijs genieten van die ontbijtbuffetten. Lijkt me heerlijk om uit tig currys en warme maaltijden te kiezen bij het ontbijt.

2 likes

Ze zegt ook dat ze maar 38/40 heeft. Dat klopt toch niet?

2 likes

Oh geen idee. Sinds begin dit jaar ergens volg ik Mascha ook niet meer.

@Demelza alles went! Ook gekruid ontbijt, hahaha. Nu sla ik ontbijt sowieso over omdat ik in de ochtend niks weg krijg, maar liever dit aanbod dan :yum:

@IIloveweekend ja, toch, heerlijk dit.

6 likes