Ik kijk deze ook af en toe en het eerste meisje van deze aflevering ken ik via via haha, ze komt ook uit mijn stad
Ik ga echt stuk hoe jij het voor een random hond opneemt
Winter fomo met Daan Boom, Jasper Demollin & Tobias Camman is weer hilarisch!
Ik ook. Heerlijkkkk deze berichten
Jaaaa love deze serie, ik moet elke keer weer zo lachen.
Deed Mas dat maar bij Gre en zijn betweterige gebrabbel. Dan worden de vlogs ineens een stuk leuker om naar te kijken.
Dit post lifeofyvonne, terwijl zij hetzelfde âtrucjeâheeft uitgehaald. En bij Emma is het nog beter gelukt ook.
Ik vind het zo wonderlijk dat claire lucia nu weer haar buitenlandse volgers gaat vragen wat ze daar doen, hoe ze er terecht zijn gekomen, en alle tips er omheen.
En dan zo dramatisch doen over dat alles in haar lijf schreeuwt om een nieuw avontuur in het buitenland. Zucht. Doe gewoon iets ipv mijmeren over new york.
Vraag me ook steeds meer af wat haar geheime project isâŠen of het wel bestaat
Vind haar wel heel leuk maar stoor me ook steeds meer aan het enkel delen van spon of gewauwel over reizen. Doe je ding en ga vooral maar ze maakt er echt een ding van.
Ik denk fillers in haar gezicht, sowieso onder haar ogen. Daar oogt ze wat zachter oid daar. Ook is haar bovenlip wel meer opgevuld dan eerst, en de tip van haar neus ook.
Ze heeft best wat laten doen denk ik(de laatste tijd ook). Sorry cosmetische chirurgie is echt mijn hobby #inspiratievoorcynthia
Ik zag dat ze iets in haar stories had gepost over het afgelopen jaar waarover ze niks heeft gezegd. Maar met een foto erbij dat leek alsof ze in een ziekenhuis lag en dat ze later er meer over zou vertellen. Dus misschien is ze ziek.
Marketingvrouw een paar weken geleden in haar stories met uitpuilende keukenkastjes en spullen op de kasten, op het aanrecht, vensterbank, elk hoekje benut. âHoe krijg ik dit rustigerâ Mensen: âOpruimen.â Zij nee, nee, nee, ik gebruik echt alles, ik heb gewoon te weinig opbergruimte.
Vandaag ruimt ze haar keuken op, vindt ze echt van alles en nog wat: TWEE percolatorâs maar ze heeft een koffiemachine, TWEE sets voedselsnijders terwijl ze nooit kookt, DRIE sets plastic bakken want ze blijft maar nieuwe kopen welke ze mooier vindt, pasta voor ongeveer haar hele familie wat zowat in een hele kast past⊠En zo nog een paar dingen die ze was vergeten dat ze het had. Daarnaast ook veel te veel eten wat over datum was geraakt.
Aha dus je had toch wel teveel spullen he. Nee ze gebruikte echt ALLES. Sure. Ga maar eens echt opruimen.
Ben wel benieuwd of er hierna nog stories volgen van het eindresultaat en of ze dan een rustigere en legere keuken heeft waarin alles in de kastjes past.
Ik zie een nieuwe video van Alwin over oliebollen op mân aanbevolen en na zijn videos maandenlang genegeerd te hebben, en alles in me zegt âDoe het nietâ deed ik het natuurlijk toch.
Dan kom je weer in het oude vertrouwde tranendal van 6jes en 7jes terecht, en noemt hij bollen, ballen.
âIk geef deze bal een zesjeâ
Hij zegt zeker ook âdeze oliebol proeft naar⊠oliebolâ
En gooi er een laag poedersuiker overheen en het zesje verandert spontaan in een 7!
Ja had ook de indruk dat het neus en andere fillers was
Oh, dat heb ik gemist, volg haar wel maar kijk niet vaak. Hoop niets ernstigs dan
Maar, dat staat verder wel los van het feit of/dat ze ook wel iets cosmetisch heeft laten doen. Ken niets medisch wat plotseling je neus âmooierâ maakt ofzo
Dan had je beter kunnen zondigen met een verhuisvideo.
Still going strong here met geen videoâs kijken. Heb toentertijd ook op YouTube geklikt dat ik niet geĂŻnteresseerd ben en dat ik geen aanraders wil dus behalve af en toe op insta zie ik hem niet meer voorbij komen.
Voelt ergens tikkeltje overdreven en vooral ook nutteloos dat ik die gast zo boycot voor zijn âmeningâ maar de ongekende irritatie die het nog steeds bij me oproept Dat is niet eens âleukeâ irritainment meer.
Ik vond hem erg leuk eerst maar na het wappie-gedoe ook overal ontvolgd.
Hahaha Ja dit vond ik ook zo bizar.
Wat ik wel leuk vind is dat ze er dus wel heel open en eerlijk over is en dit gewoon allemaal deelt.
Maar juist voor haar lijkt het mij fijn als je gewoon zo minimaal mogelijk leeft, met weinig spullen en prikkels om je heen.