Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik kijk het niet maar zij is toch docent? Hoe wil ze dat combineren?

2 likes

Ze gaat haar baan opzeggen

En ze werkt sowieso alleen nog maar als invaller voor 2 dgn per week

2 likes

Gaat ze een baan in het onderwijs aka een stabiele baan, opzeggen voor een horecazaak in een pandemie waarbij ohja de horeca ook nog eens gesloten is?
afbeelding

72 likes

:sparkles: Durf te leven :sparkles:

16 likes

Ze laat zich in ieder geval niet tegenhouden door een angst om te falen, zullen we maar zeggen

1 like

Ja omdat ze in maart open gaat denkt ze daar weinig last van te hebben
 OK

@Xiomara jaaa omg volgens mij wil ze zichzelf dan overtuigen of zo
Ook nu ze met die ander samenwerkt ineens doen alsof dit zoooo’n goede overdachte keuze is en ze met niemand anders zou willen samenwerken en het vertrouwen echt heeeeelemaal goed zit

Ja en dan is het ook nog de beste vriendin van haar vriend
 Volgens mij is dat vragen om problemen

Wel heerlijk om dit te volgen

3 likes

Ik ben nu haar eerste vlog hierover aan het kijken en vind het ook zo droog dat een van de eerste dingen waar ze mee aan de slag gaat de menukaart is: de kleuren, allergenen wel of niet benoemen, vegetarisch apart vermelden :joy::joy: Over details gesproken. Wel dapper (en misschien ook wat naief in deze tijd) dat ze haar droom volgt.

2 likes

Ik heb het niet gezien maar wil ze alles zelf gaan doen? Je hebt toch iemand nodig voor bediening, schoonmaak, in de keuken etc. Als ze 3000 euro budget heeft voor opknappen van het pand, heeft ze dan wel genoeg om al die mensen netjes met loonstrook te kunnen betalen? Ik snap het allemaal niet zo goed dat ze dit zomaar even erbij lijkt te willen doen.

Ze zijn nu met zijn tweeën. Dus wellicht is er inmiddels meer geld? En volgens mij gaat ze er sowieso zelf staan.

Ze wil alles zelf gaan doen. Van sapjes maken tot bediening tot administratie en schoonmaak. En ze wil haar webshop ook behouden. Dus in de vorige aflevering realiseerde ze zich van oh ja is toch wel veel werk om alles zelf te doen hé hmmm. Die nieuwe persoon die er nu bij zit, die doet iets met Escape Rooms. Dus ik snap de toegevoegde waarde nog niet zo.

2 likes

Haar initiële plan was om de 35mm2 in te richten met: een keuken om broodjes, smoothies, koffie en cocktails te kunnen serveren bij een aantal tafels met stoelen, optie voor takeaway, en verder gembershots, chocadelepels en cadeaupakketten, nieuwe kleding en tweedehandskleding etaleren om te verkopen, mogelijkheid voor klanten om tweedehandskleding in te leveren voor punten
 Volgens mij hebben wij een ander idee over hoe groot 35m2 is en hoeveel werk dit allemaal is haha

28 likes

Ik rondkijkend in mijn woonkamer van 30m2: :joy:

42 likes

Voelt bijna aan als ik vertrek maar ze blijft gewoon in Nederland, heerlijk!

30 likes

Same haha

3 likes

35m2 is iig groter dan mijn huis :thumbsup:

3 likes

Ik kan me nooit iets voorstellen bij die afmetingen. Maar ik geloof jullie dat t niet groot is

7 likes

Ongeveer 3 parkeerplaatsen

4 likes

Door dit topic ben ik de serie van Charlotte ook aan het kijken. Geen idee of dit een succes zal worden maar vind het wel stoer dat ze dit gewoon doet, zo’n sprong in het diepe.
Behoorlijk naïef en gedurfd maar wel echt leuk om te kijken. Echt een ver van m’n bed show.

9 likes

Ik ben sinds vandaag begonnen (volgens mij las ik het hier) met de vlogs van Bram de Wijs! Leuke vlogs! Ik ben wel alleen benieuwd wat de relatie tussen Matijn en hem is? Is het familie of gewoon een goede vriend?

4 likes