Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik doe dit ook!! :rofl: Ben echt een fashionista op vakantie, sterker nog, ben dan sowieso een week net een compleet ander mens.

Minimaal 2 outfits per dag. 2x douchen per dag, thuis vind ik 1x genoeg. Ik ontbijt dan ook elke dag lekker lang en veel (roerei met bacon, worstjes, rösti/gebakken aardappeltjes, salade, croissantjes, kleine broodjes met lekkere kaasjes, yoghurt met van die zoete gepofte rijst en cornflakes voor de crunch :heart_eyes:, cappuccino en jus erbij en als ze het hebben afsluiten met verse wafels/pannenkoeken). Thuis krijg ik voor 12u hooguit koffie of thee erdoorheen, maar ik kan zo goed eten op vakantie. Op een dag loop ik dan ook makkelijk 10-20km.

Ben alweer bijna op vakantie als ik eraan denk en proef het massageproduceerde hotelvoedsel al in gedachten. Love vakantie :sob: Nu wil ik direct kijken wat in februari/maart een ietwat warme plek is om naartoe te treinen.

17 likes

Jaa ik bedoel je betaald er vaak best wel wat voor dus dan doe ik ook alsof ik high class ben hoor. Even van het luxe leventje genieten en daarna weer thuis plebs zijn.

6 likes

Hahaha ohja dit was zo leuk (nouja, als buitenstaander)

2 likes

Haha ik was een keer op een spaans festival (beetje a la pinkpop zeg maar), maar dan in 40 graden, waar suuuperveel britten bleken te zijn. En die hadden allemaal hun krultang en alles mee, zodat ze in die crappy campingtoiletten daar full glam konden gaan. Ik was destijds meer van: ‘we nemen 2 chille outfits mee en douchen doen we sowieso niet op het festival joe’ dus dat was wel ff schakelen

9 likes

Benicassim?
Zoveel knalrode, straalbezopen Britten gezien daar. Next level.

1 like

Ja :cry: hahah ja was echt een ervaring. Ook nog nooit zoveel drugs gezien op een festival

Ik op ibiza: elke dag haren wassen fohnen krullen / stijlen
Ik thuis: knot met olie op de kop klaar

Maar jij hebt ook prachtig dik lang vol haar, dan snap ik dat je dat niet 2 uur gaat krullen :joy:

4 likes

Ben het hier zo mee eens! En sorry, maar als iemand mij met zo’n semi geïnteresseerde stem tijdens kerst belt van eeh jaa had eigenlijk geen plannen dus mag ik aanschuiven ook echt niet chill en best onbeschoft. Als iemand zou zeggen “ik ben alleen, mag ik komen?” ook echt anders. Hij manipuleert het echt met zijn manier van formuleren.

15 likes

Oké ik heb nu de drie afleveringen gezien en ben echt verbaasd hoe snel ze gaat! Met eigenlijk totaal geen vast idee/concept ; waar de makelaar meerdere keren om heeft gevraagd ook zegt ze zelf. Ook geen ervaring met koken/baristazijn/serveren. Ze heeft nu ook in een weekend tijd besloten het samen te doen met iemand omdat ze het er toevallig over had met diegene. Best wel een groot en resoluut besluit ineens haha.
Ben ontzettend getriggerd wel en volg de afleveringen wel!

6 likes

Ik heb echt genoten van de vlogmas van Bram de Wijs. Ik irriteer me vaak aan vloggers als ik te veel van ze zie maar ik vind Bram echt een leuke man! Hij en Jelle zijn samen ook erg leuk.

14 likes

Ik vind zijn vlogs veel prettiger dan andere youtubers. Hij plant dingen gewoon (en loopt niet zo te zeiken tijdens vlogmas) en maakt mooiere vlogs.

7 likes

Hij is heel positief ja! Leuke gast.

3 likes

Ik heb hem pas tijdens vlogmas ontdekt, maar ik vond zijn vlogs ook super leuk. Hij komt heel oprecht en lief over

6 likes

Ja ik volg dit ook al moet ik de laatste geloof ik nog zien, want ik wist nog niet dat ze het ineens samen met iemand is gaan doen. Ergens wel respect voor haar om je dromen gewoon te volgen. Maar het lijkt me ook wel heel risicovol zonder enige ervaring en dan ook nog in coronatijd. Ben wel heel benieuwd hoe dit verder gaat

2 likes

Weet niet of ze hier hoort en hoop dat ik niet afgeslacht zal worden over het volgende, maar er is dus iets veranderd aan Negin. Alleen slaag ik er niet in te vinden wat precies… Ze oogt gewoon anders de laatste tijd?

2 likes

Omg dat vond ik dus ook!! Kan mn vinger er niet op leggen maar er is iets anders aan haar gezicht :’)

3 likes

Haar neusvleugels lijken wat smaller, misschien daardoor?

1 like

Ik heb die eerste aflevering gekeken. Je wilt een horecazaak en winkel in één beginnen op 35m2? Mijn buurman heeft een lunchcafe op 35m2 en dat is superklein. Kunnen net 6 tafeltjes in.

Edit: Ben bij afl. twee. 1400 pm voor 35m2 vind ik echt veel voor een plek als Zoetermeer. Of ligt dat aan mij?

4 likes

Dit kan natuurlijk alleen als je een goed vangnet hebt

Ik vind dit hele plan zo…bijzonder. Ze komt ook zo naïef over steeds. Zegt ze ja de makelaar is zo lieffff hij gunt mij dit echt ik voel het. Nee schat, hij wil gewoon geld verdienen aan jou lol. Is nu ook te zien dat ze een of andere bouwval huren die ze nog helemaal moeten opknappen. Terwijl ze in maart open wil.

Ben altijd wel verbaasd hoe zelfverzekerd en vol ze van zichzelf is, ze praat alleen maar over zichzelf en haar kwaliteiten.

13 likes

Ze wil niet meer dan €3000 uitgeven aan het opknappen van dat pand :rofl:

6 likes