Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik ook hoor! En inderdaad misschien naïef maar ze doet het wel. En als het wel mislukt heeft zij zo weer een baan gevonden, dus geen man over boord.

En 35m2, nee niet groot maar genoeg horeca tentjes in de stad waar ik woon die net zo groot/klein zijn.

2 likes

Echt waar???

1 like

Gewoon een goede vriend die in dezelfde stad woont!

1 like

Die hond van Lotte zit op de achtergrond van de video de hele tijd te snurken en het is zo irritant

9 likes

Keek eerder best graag naar Edith Dohmen, haar fashion en kringloop video’s. Sinds ik hier had gelezen dat ze op haar Twitter zich nogal uitspraak over corona was ik al minder enthousiast. Ook opvallend dat je je daar zo over uitspreekt en op je andere kanalen waar je geld mee verdient niet. Nu zie ik op insta dat ze lekker naar Antwerpen is gegaan. Geloof dat ik klaar ben met volgen van haar

4 likes

Het is ruim hoor, maar niet als je alles wat zij noemt erop kwijt wil.

3 likes

Ze had het beest inderdaad moeten verdoven met pillen, of een dartpijl. Dan was het minder irritant geweest.
Of ze had die honden op z’n minst een paar uur kunnen opsluiten in een kast!

:+1:

2 likes

Huh haha ze had toch gewoon even in een andere kamer dan de honden kunnen gaan zitten? Overdreven dit

11 likes

Het is overdreven om over geluid van honden te zeuren terwijl zij op d’r gemak kerstkadootjes uitpakt. je gaat daar toch niet voor in een andere kamer zitten? Het is wel altijd leuk als er katten voorbijrollen maar als je een hond hoort snurken is t opeens raar.

1 like

Wat hebben katten hier mee te maken? Het is toch ook gewoon irritant als er iemand (in dit geval een hond) door gepraat heen zit te snurken. Ze had het op zijn minst kunnen muten tijdens het bewerken

14 likes

Dat soort honden kunnen niet normaal ademen door die platte neuzen, dus snurken (en scheten) veel… sowieso sneu ras!

23 likes

Ik vind influencerbaby’s nooit echt boeiend maar wat is Zeki van Teske en Mert lief zeg. Echt een leuk kereltje!

21 likes

Nouja die baan kan ze heus snel vinden. Maar je hebt wel een pand dat je voor minstens x jaar moet huren, je moet zorgen dat je voldoende verdient om de huur te betalen en jezelf en je zakenpartner een salaris te kunnen betalen etc.

Mijn mond viel in ieder geval open toen ze in de laatste aflevering zeiden: ja we moeten toch maar wel een berekening maken van alle kosten, wat we denken om te zetten, wat wijzelf minimaal moeten verdienen voor onze vaste lasten etc. Toen hadden ze praktisch al getekend voor een pand???

4 likes

@Soy.peor jij kijkt ook naar KarenBritChick toch? Kijk je ook naar Kofi van The Unknown Vlogs?

3 likes

Eens! Ik smelt echt van Zeki maar vind de baby (bijna even oud dacht ik) van Rebecca ook heel lief. Ik wil geen kindjes meer maar bij die twee kleintjes voel ik het toch weer rammelen.

2 likes

Ze gaan jou toch ook niet muten als je op de achtergrond zit te leven?

9 likes

Jaa af en toe. Ik vind de mensen die Karen uitkuest toch vaak wel beter gekleed.

Ik kijk ook af en toe videos van deze meid.

4 likes

Ja maar alles is altijd vintage bij die mensen van Not so Blonde :rofl:

3 likes

Hahaha jaa dat is wel zo.

3 likes

Ik kijk deze ook af en toe en het eerste meisje van deze aflevering ken ik via via haha, ze komt ook uit mijn stad :rofl:

4 likes