Ja mee eens! Ik vind dat soort dingen ook interessant om te volgen. Over rustiger leven, kiezen voor jezelf, minder stress, minder prikkels, etc. Ik hou van opruim-video’s of opruim-stories. En ik gun het haar ook om minimalistischer te leven en niet meer het slachtoffer te zijn van de consumptiemaatschappij (dat is de schuldige volgens haar), want dat levert zoveel rust op.
Ik heb bij hem op “Deze gebruiker niet meer laten zien” geklikt. Ik kan zn videos gwn helemaal voorspellen.
Ik Ben Dan Wel Geen Food Professional
iets voor de overheid en wat juist willen ze niet zeggen.
Ik heb laatst een QenA van hun beide gezien en ze willen daar geen informatie over geven.
Ooglidcorrectie, neuscorrectie, lipfiller sowieso. Misschien ook wat botox bij d’r wenkbrauwen? (moet ze verder trouwens helemaal zelf weten hoor)
Dan wis ik mijn bericht
Zijn de getallen Tien naar het hoofd gestegen of mis ik nou een grap
Dit is toch elk jaar zo op 31 december
Haha ben heel benieuwd of ze er nog een rectificatie uitgooit om dit recht te zetten😅
Hahahah mn moeder kwam hier ook mee. Dus ik dacht huh eens in de 1000 jaar…
Maar goed dit is zon duidelijk voorbeeld dat sommige mensen alles op t internet geloven zonder verder te denken. DOE ZELF ONDERZOEK MENSEN.
En heeft natuurlijk wel iets met getallen dus ik snap dat ze er op aanslaat… gefeliciteerd iedereen op deze wereld!!!1
Ik zag gisteren hem bij iemand anders op insta, dus toen klopte dat ook nog eens niet. Supermooi
Ik vind mensen die dit meteen voor waar aannemen niet het meest heldere licht
ZELF NADENKEN
Ik ga echt helemaal stuk om dit
Ja ik zat echt te kijken van mis ik nou het punt ofzo of gaat de ironie volledig langs me heen, maar vgm is het bloedserieus bedoeld haha
Haha ja
ZELF NADENKEN
Ik: denkt zelf na
NEE WEL OP ONZE MANIER
Huh, enige uitzondering lijkt me de mensen die op 29 februari jarig zijn maar verder is dit toch elk jaar zo indd?
Lijkt me wel echt grappig om zo’n post de wereld in de slingeren en te kijken hoeveel domme kutten dit overnemen.
3e foto
Que?
Die derde foto heeft Monica net gepost, dus dan denk ik niet dat ze uit elkaar zijn