Die postte ze pas nadat er onder haar 2021 recap gevraagd werd waar hij was (die persoon heeft ze toen overigens meteen geblockt). Toen kwam er opeens een deel 2
In het eerste deel zie ik hem ook 2 keer voorbij komen?
De eerste foto half (zou ik niet als eerste doen als m’n relatie over is/niet goed loopt omdat hij als eerste op je feed te zien is) en foto 8.
@Clo Maar ze hebben toch ook kerst samen gevierd en met de hele schoonfamilie, ik denk dat iedereen spoken ziet
Afgelopen vlog ging ze met Robbert bij Lars eten
Ik hoop ook heel erg dat het een roddel is. Ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet waar is.
Maar je mag niet onderschatten hoe hard mensen nog kunnen doen alsof. Ik heb toen mijn relatie over was ook nog Kerst gevierd met beide families. Niemand had wat door. Idem voor een vriendin van mij. Zij ging zelfs vreemd op dat moment en zat naar mij foto’s door te sturen op het kerstfeest met man van haar toekomstige schoonfamilie. Ze ging kapot dat ze nog met haar man moest vieren terwijl ze 30km verder wilde zijn. Als je glimlacht, kado’tjes doet, eten serveert, helpt met tafel, kind bezig houd, er mooi uitziet,… Niemand merkt wat, hoor.
Uh oke, moet ik medelijden met haar hebben in dit verhaal? Haar man ging er niet kapot van dat zij vreemdging, of mis ik iets haha
De enige verklaring die ik hierbij kan maken is dat pas op het allerlaatste moment van 2021 daadwerkelijk voor iedereen klopt dat geboortejaar+leeftijd=2021. Bij mensen die nog niet jarig zijn geweest klopt het niet. Maar dat is ieder jaar en niet een keer in de 1000 jaar
Ah neen, zo bedoel ik het niet. Tuurlijk was het ook vreselijk voor die onschuldige man, maar ik wilde aantonen dat een situatie heel anders kan zijn dan het lijkt.
Was natuurlijk foute boel!
Ik wil maar zeggen dat iemand heel ongelukkig kan zijn en met haar hoofd ergens anders zit en toch niemand er wat van ziet en familiefeesten gewoon kunnen doorgaan zoals altijd.
Hij had het niet door, dus hoefde geen toneel te spelen, zij wel.
Hmm ik vind dit soort dingen beweren op hoeveel foto’s er wel/niet online staan altijd beetje vaag. Ik denk dat die knul gewoon niet graag online staat, ze lijken in vlogs nog gewoon redelijk wat samen te doen. En hij heeft gewoon een fulltime 9-17 baan dus op de momenten dat zij met die andere Robert sport, naar Antwerpen gaat, zit te zuipen, etc werkt hij wrs gewoon
Mijn reactie was off-topic. Ging niet over Mo en Robbert.
Maar inderdaad, hij komt niet graag in de vlogs enzo.
In de laatste podcast met Kaj (gister) zegt ze wel dat ze er even doorheen zit. Het moeilijk vindt om ouder te worden en vooral dat alles nu goed gaat en ze alles heeft. Daar heeft ze het ook over haar relatie, van ja samen een huis, kan altijd met hem samen blijven en ik heb een kind. En dat alles dan zo voorspelbaar voelt en alles een beetje door kabbelt, heel erg ook behoefte heeft aan prikkels en het gevoel te hebben dat ze leeft.
Dus denk dat zo’n juice kanaal daar dan mss ook bepaalde conclusies uit trekt?
Ze heeft ergens anders het toch ook eens over haar quarterlife-crisis vertelt?
Dat ze eigenlijk alles heeft om gelukkig te zijn, maar haar toch niet goed voelt en therapie gaat volgen?
Ik weet niet meer waar dat ze daar over vertelde, maar ze was er wel heel open over dat dat op zoek was naar therapie en dat je dat ook kan nodig hebben zonder een ‘echt’ probleem te hebben. Ik vond dat ze dat wel goed verwoorde.
Zou wel jammer zijn als ze dat er bij sleuren om extra over te roddelen. Ik vond het soort van taboe-brekend dat af en toe paar gesprekken met een psycholoog voor veel mensen nuttig kunnen zijn.
Oh geen idee! Wel goed dat ze er gewoon open over is inderdaad. Wat ze in die podcast zei klonk idd ook wel als een beetje een crisis van ja is dit het nou, wil ik zo leven etc. Voor veel mensen wel heel herkenbaar denk ik ook.
Iets helemaal anders, maar door een post op dat juicekanaal kwam ik nog eens terecht op de insta van Lars. Vroeger had ik dat gevoel totaal niet, maar het viel me nu pas op hoe ijdel (lees: lame) hij eigenlijk is met al die geposeerde foto’s, overdreven witte tanden en designerkleren.
In dat opzicht vind ik Robert die lekker lowkey door het leven gaat zoveel leuker.
Dit geeft mij zo van die doorstuurmails van vroeger vibes hahaha
Geloof je het zelf wel aardig van die volger om haar een uitweg te bieden door het op sarcasme te gooien, haha.
Yeah right hahahaha
En dit weet je hoe?