Het andere YouTubers/bloggers topic #19

En jij bent zijn zus ofzo dat je dit weet?

8 likes

Volgens mij hebben genoeg mensen een ‘is dit het nou’ moment, ongeacht wel of geen relatie/baan/woning/vrienden/kinderen/andere invloeden.

43 likes

Ik elke maandagochtend

Dat juicekanaal… volgen mensen dat echt? Ik volg ze nou een paar dagen op insta maar het is toch een en al roddelen en gissen? Of hebben ze ook echt gelijk gehad?

5 likes

Tien is zwanger trouwens! (ik deel de post even niet omdat haar kinderen ook in de reel zitten)

Edit: oh wait, wordt vast bij mommybloggers al besproken. Bedenk me nu pas dat mijn eerste post over dat leeftijdsplaatje ook meer daar thuis had gehoord haha

1 like

Maar hij was toch ook op 2 foto’s te zien in haar 1e recap?
Iets met storm en glas water (dit neem ik allemaal terug als het wel waar is haha)

2 likes

Ahh Laura Brijde deelt dat ze begin dit jaar een miskraam heeft gehad :pensive:

Ja vind dit zo verdrietig voor haar :frowning_face_with_open_mouth::anguished:

5 likes

Ik kan haar echt niet serieus nemen :joy:

3 likes

Naar aanleiding van dit berichtje ging ik haar insta kijken (volg haar niet) en dacht alsnog dat ze positief was getest op Corona maar dat was dus de zwangerschapstest :joy: vond het al raar dat ze dat als wappie deelde haha

4 likes

Diana heeft op haar Instagram staan dat ze stopt met Youtube en het zijn van een influencer, maar dat ze nog wel op Instagram blijft posten. Ben heel benieuwd. Vind haar video’s over tweedehands dingen, studentenkamer make-overs en vega(n) eten etc. altijd wel leuk!

15 likes

spon van sodastream natuurlijk :crazy_face:

Zonder grap denk ik dat dit wel een goede keuze is, echt een end of an era ofzo

13 likes

Ik vond haar vlogs altijd erg fijn om naar te kijken, maar haar insta niet echt interessant genoeg om haar te blijven volgen. Tenzij ze niet alleen maar spon gaat posten.

1 like

Danique bossers is zwanger!

4 likes

Zo’n serie van Charlotte over het opzetten van haar eigen horeca tent. Of Wylde pad, weet iemand nog meer van zulke series? Van plan tot uitvoering. Best leuk om te volgen

2 likes

Ik vertrek

35 likes

Andere categorie, maar ik vond Bobbie’s Hoogste Bodt erg leuk.

7 likes

Pannekoeken in ghana :joy::joy: never forget
Oh mijn pa roept Gambia. Het was echt top tv.

18 likes

Ja heb ik net ook afgekeken!
Vind Bobbie wel altijd heel warrig vertellen en filmen maar was wel vermakelijk.

2 likes

Wat dacht je van de scheetjes

3 likes

En ze zijn uit elkaar :broken_heart:

6 likes