Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ja zij heeft nu iets met zijn broer toch

2 likes

Nee joh?? What a bitch.

1 like

Omg ik heb iets gemist denk ik. Even uitzoeken waar ik dit kan terugkijken :joy:

Gevonden op NLzietđŸ„ł

2 likes

Hehe, de vriendin van Viktor Verhulst is een Youtubekanaal gestart.

7 likes

Als ik dr huis en outfits (en reizen) zie op insta denk ik altijd wowww dus vind het leuk om haar nu eens op ‘bewegend beeld’ te zien praten enzo haha

4 likes

Ja, ik heb net die eerste vlog bekeken en vond het eigenlijk wel tof om eens een Vlaamse Youtuber die wat meer ‘glam’ is te zien.

2 likes

Ik vond het ook wel fijn om eens te horen ipv te bekijken.
Alleen kreeg ik plaatsvervangend pijn aan mijn tanden, zeker die van haar moeder.
Zo wit!

2 likes

Ik ken haar vooral als ‘vriendin van’, maar zij had blijkbaar al een groot bereik op Insta en haar vader is mede-eigenaar van een miljoenenbedrijf.

2 likes

Haar vader is projectontwikkelaar en verdient daar zo te zien erg goed mee.
Behalve influencer en bekende vriend zijn ze nergens bekend van. Al is het bedrijf van haar vader in de streek wel bekend.

3 likes

Had haar nog nooit horen praten. Wist helemaal niet dat ze zo’n Leuvens accent had

1 like

Komt Gertje er ook in voor :relieved:

6 likes

Nog niet, wel de zoon Victor.

4 likes

Ah die is ook goed

2 likes

samson-gert-gertje

30 likes

Zolang ie maar niet te veel zijn mond opendoet :sweat_smile:

2 likes

Dat wel. :frowning:

1 like

Want
?

5 likes

Ohh nee ik ‘ken’ Sarah via via, en ze komt heel onsympathiek over. Dus dat verpest het voor mij wel behoorlijk. Het bedrijf van haar vader gaat ook niet echt netjes met zijn huurders om (bv. borg nauwelijks terugbetalen).

2 likes

Omdat er niets zinnigs uit hem komt. Mooi om naar te kijken, dat wel :blush:

3 likes

Rare opmerking om over iemand te maken zeg. Lekker reduceren tot uiterlijk, erg onaardig

19 likes