Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Sinds wanneer zijn Nederlanders zo gevoelig op vlak van humor? Niet mijn intentie om te kwetsen :woozy_face:

2 likes

Hou mij er buiten :joy:

14 likes

Dacht je dat je een gezellige opmerking maakte dan, als je niet de intentie had om te kwetsen? Ik heb best leuke humor, maar dit soort opmerkingen vind ik echt dikke bullshit.

3 likes

Lees erover heen. Door hier aandacht aan te schenken, maak je er een grotere issue van dan dat het is

Nou dat bepaal ik zelf wel, als ik jou iets lulligs zie zeggen wat je zelf als onschuldig ziet mag ik daar best wat van zeggen

27 likes

Lulligs? De beste man zit non-stop op mijn scherm onzin te verkondigen en krijgt er nog bakken geld voor ook. Ik denk niet dat hij ervan wakker ligt wat er op een forum over hem gezegd wordt.

Iemand kan toch ook gewoon knap en dom zijn

22 likes

Precies, wat een onzin deze discussie

1 like

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je bepaalde opmerking niet goedkeurt en tegen pesten bent. Tegen dat licht, vind ik dit en de opmerking over Victor twee bijzondere opmerkingen. Blijkbaar begrijp ik jouw humor niet.

3 likes

Gezellige aanvulling op dit forum ben je, als je vindt dat je alles mag zeggen totdat je geband wordt.

13 likes

Valt niet onder pesten naar mijn inziens. Hij kiest er zelf voor om geld te verdienen met bimbofication.

5 likes

What are those

4 likes

Ik ben ook knap en dom boeie

Grapje ik ben knap en intelligent

29 likes

Laat haar ff in het biechttopic posten, we need the :beverage_box:

19 likes

Die 2 seconde per dag compilaties van Bonnie elk jaar…wie wil dat nou zien?

12 likes

Is toch heel speciaal?

6 likes

De bonbonnetjes 🥲

6 likes

Die recap van Bonnie is voor mij ff een besefmomentje, ik dacht huh nu ALWEER? maar het jaar is gewoon voorbij gevlogen.

2 likes

Ah ook Laura breijde heeft een miskraam gehad vorig jaar verteld ze in haar nieuwste video…
Vind t ook wel goed dat ze dit net als Dee deelt. Lijkt soms toch nog een taboe op te zitten.

4 likes

Besef momentje hoeveel leuke dingen zij heeft gedaan. Ook super veel mensen gezien en in veel landen geweest

7 likes