Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Komt Gertje er ook in voor :relieved:

6 likes

Nog niet, wel de zoon Victor.

4 likes

Ah die is ook goed

2 likes

samson-gert-gertje

30 likes

Zolang ie maar niet te veel zijn mond opendoet :sweat_smile:

2 likes

Dat wel. :frowning:

1 like

Want…?

5 likes

Ohh nee ik ‘ken’ Sarah via via, en ze komt heel onsympathiek over. Dus dat verpest het voor mij wel behoorlijk. Het bedrijf van haar vader gaat ook niet echt netjes met zijn huurders om (bv. borg nauwelijks terugbetalen).

2 likes

Omdat er niets zinnigs uit hem komt. Mooi om naar te kijken, dat wel :blush:

3 likes

Rare opmerking om over iemand te maken zeg. Lekker reduceren tot uiterlijk, erg onaardig

19 likes

Sinds wanneer zijn Nederlanders zo gevoelig op vlak van humor? Niet mijn intentie om te kwetsen :woozy_face:

2 likes

Hou mij er buiten :joy:

14 likes

Dacht je dat je een gezellige opmerking maakte dan, als je niet de intentie had om te kwetsen? Ik heb best leuke humor, maar dit soort opmerkingen vind ik echt dikke bullshit.

3 likes

Lees erover heen. Door hier aandacht aan te schenken, maak je er een grotere issue van dan dat het is

Nou dat bepaal ik zelf wel, als ik jou iets lulligs zie zeggen wat je zelf als onschuldig ziet mag ik daar best wat van zeggen

27 likes

Lulligs? De beste man zit non-stop op mijn scherm onzin te verkondigen en krijgt er nog bakken geld voor ook. Ik denk niet dat hij ervan wakker ligt wat er op een forum over hem gezegd wordt.

Iemand kan toch ook gewoon knap en dom zijn

22 likes

Precies, wat een onzin deze discussie

1 like

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je bepaalde opmerking niet goedkeurt en tegen pesten bent. Tegen dat licht, vind ik dit en de opmerking over Victor twee bijzondere opmerkingen. Blijkbaar begrijp ik jouw humor niet.

3 likes

Gezellige aanvulling op dit forum ben je, als je vindt dat je alles mag zeggen totdat je geband wordt.

13 likes